The Evil Within: Broń
Aktualizacja:
Broń

Zakładka ta pozwala zwiększyć skuteczność broni. Każda z broni musi zostać ulepszona oddzielnie. Warto skupić sie na ulepszaniu współczynnika "krytyczne", co pozwala zabić wroga jednym strzałem w głowę.
Rewolwer
Nazwa ulepszenia | Wpływ wraz z kolejnymi poziomami | Koszt kolejnych poziomów ulepszeń |
Mnożnik obrażeń | 120 / 140 / 160 / 200% obrażeń | 2,500 / 6,000 / 12,000 / 20,000 zielonego żelu |
Szybkostrzelność | 0.80 / 0.65 / 0.50 / 0.3 sekundy | 1,000 / 2,000 / 5,000 / 7,000 zielonego żelu |
Czas przeładowania | 1.93 / 1.58 / 1.33 / 1.16 sekundy | 500 / 1,000 / 4,000 / 10,000 zielonego żelu |
Pojemność magazynka | 7 / 8 / 9 / 12 pocisków | 1,000 / 2,000 / 5,000 / 10,000 zielonego żelu |
Celność | 4.5 / 4.0 / 3.5 / 2.5 stopnia odchylenia po każdym strzale | 500 / 1,500 / 2,500 / 5,000 zielonego żelu |
Krytyczne | 10 / 20 / 30 / 50% szansy | 1,500 / 3,000 / 9,000 / 20,000 zielonego żelu |
Strzelba
Nazwa ulepszenia | Wpływ wraz z kolejnymi poziomami | Koszt kolejnych poziomów ulepszeń |
Mnożnik obrażeń | 120 / 140 / 160 / 200% obrażeń | 3,500 / 8,000 / 16,000 / 28,000 zielonego żelu |
Szybkostrzelność | 1.50 / 1.40 / 1.30 / 1.10 sekundy | 1,000 / 2,000 / 5,000 / 7,000 zielonego żelu |
Czas przeładowania | 2.30 / 1.81 / 1.58 / 1.27 sekundy | 1,500 / 3,000 / 6,000 / 10,000 zielonego żelu |
Pojemność magazynka | 5 / 6 / 8 / 10 pocisków | 2,000 / 4,000 / 7,000 / 12,000 zielonego żelu |
Krytyczne | 10 / 20 / 30 / 50% szansy | 1,500 / 4,000 / 10,000 / 18,000 zielonego żelu |
Magnum
Nazwa ulepszenia | Wpływ wraz z kolejnymi poziomami | Koszt kolejnych poziomów ulepszeń |
Mnożnik obrażeń | 120 / 140 / 160 / 200% obrażeń | 8,000 / 12,000 / 18,000 / 35,000 zielonego żelu |
Szybkostrzelność | 0.90 / 0.80 / 0.70 / 0.50 sekundy | 2,000 / 4,000 / 6,000 / 14,000 zielonego żelu |
Czas przeładowania | 1.93 / 1.58 / 1.33 / 1.16 sekundy | 2,000 / 3,000 / 5,000 / 10,000 zielonego żelu |
Pojemność magazynka | 7 / 8 / 9 / 12 pocisków | 2,000 / 6,000 / 12,000 / 20,000 zielonego żelu |
Celność | 4.5 / 4.0 / 3.5 / 2.5 stopnia odchylenia po każdym strzale | 1,500 / 3,000 / 9,000 / 15,000 zielonego żelu |
Karabin snajperski
Nazwa ulepszenia | Wpływ wraz z kolejnymi poziomami | Koszt kolejnych poziomów ulepszeń |
Mnożnik obrażeń | 120 / 140 / 160 / 200% obrażeń | 4,000 / 8,000 / 18,000 / 30,000 zielonego żelu |
Szybkostrzelność | 1.30 / 1.10 / 1.00 / 0.80 sekundy | 1,500 / 3,000 / 6,000 / 10,000 zielonego żelu |
Czas przeładowania | 3.41 / 3.07 / 2.56 / 2.04 sekundy | 1,000 / 2,000 / 7,000 / 12,000 zielonego żelu |
Pojemność magazynka | 6 / 7 / 8 / 10 pocisków | 1,500 / 3,000 / 9,000 / 20,000 zielonego żelu |
Krytyczne | 20 / 40 / 60 / 100% szansy | 1,000 / 3,000 / 5,000 / 8,000 zielonego żelu |
Kusza Agonii
Nazwa ulepszenia | Wpływ wraz z kolejnymi poziomami | Koszt kolejnych poziomów ulepszeń |
Czas ładowania | 0.67 / 0.33 sekundy | 1,000 / 4,000 zielonego żelu |
Zasięg | 120 / 150% zwiększony zasięg | 2,000 / 4,000 zielonego żelu |
Czas przeładowania | 1.28 / 1.11 sekundy | 2,000 / 6,000 zielonego żelu |
Komentarze czytelników
CheshireDog Generał
Gierka bardzo miła, ale poradnik używam jedynie do znajdywanie znajdziek fabularnych (nie kluczy). Sam mógłbym je pominąć a budują świetny klimat :)
zanonimizowany974412 Junior
Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...
zanonimizowany974412 Junior
Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...
kosdere Chorąży
Co to znaczy ze klucze nie są odnawiane? Jak będę chciał przejść grę ponownie to już nie będzie tych co znalazłem?
yarocorpse Centurion
Fajna gierka tylko jak sensownie pograć, skoro przy każdym użyciu opcji "ZBADAJ" gra się wiesza. Można tylko pomachać kamerką nad badaną rzeczą i zrestartować grę. Ktoś coś wie na ten temat? Posiadam wersję Steam z polskimi napisami.
Walter Alan Pretorianin
W poradniku jest błąd. W rozdziale 13 Boxheada trzeba dwa razy ubić, aby winda się otworzyła. Czekanie kilkudziesięciu sekund na windę, unikając przy tym ataków przeciwnika, nic tu nie da.
młoda foka Centurion
@Walter Alan Zgadza się! Gimnastykowałem się w tym pomieszczeniu dłuższą chwilę i unikanie walki nic nie daje. Dopiero powtórne powalenie Boxheada przywołuje windę. Poza tym poradnik całkiem spoko; w miarę dokładny i napisany lekkim piórem z odrobiną swoistego humoru.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
