The Evil Within: Interfejs
Aktualizacja:
W tym rozdziale przyjrzeć się możesz infterfejsowi rozgrywki występującym w grze The Evil Within. Interfejs w tej grze, w porównaniu z innymi produkcjami tego gatunku, jak chociażby seria Resident Evil, jest bardzo oszczędny i zawiera tylko najważniejsze informacje, zajmując tym samym zaledwie ułamek ekranu. Nie ma tu nawet mini-mapy, która jest sztandarowym elementem większości współczesnych produkcji.
Cały interfejs rozgrywki skupiony jest w lewym górnym rogu ekranu - reszta ekranu jest krystalicznie czysta, przez co gracz może skupić sie na rozgrywce. Pasek w kształcie spirali [1] pokazuje stan zdrowia bohatera - gdy się wyczerpie, postać zginie, a gracz będzie musiał rozpocząć rozgrywkę od ostatniego punktu kontrolnego. Najbardziej wysuniętym w stronę lewego górnego rogu elementem [2] jest ikona przedstawiająca ilość aktualnie posiadanych zapałek, które używane są do spalania zwłok poległych wrogów. Ikona otoczona spiralą [3] pokazuje aktualnie wybraną broń, a wartości poniżej jej [4] ilość amunicji do aktualnie wybranej broni - wartość górna pokazuje ilość pocisków w magazynku, a dolna ogólną liczbę nabojów do danej broni.
Komentarze czytelników
CheshireDog Generał
Gierka bardzo miła, ale poradnik używam jedynie do znajdywanie znajdziek fabularnych (nie kluczy). Sam mógłbym je pominąć a budują świetny klimat :)
zanonimizowany974412 Junior
Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...
zanonimizowany974412 Junior
Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...
kosdere Chorąży
Co to znaczy ze klucze nie są odnawiane? Jak będę chciał przejść grę ponownie to już nie będzie tych co znalazłem?
yarocorpse Centurion
Fajna gierka tylko jak sensownie pograć, skoro przy każdym użyciu opcji "ZBADAJ" gra się wiesza. Można tylko pomachać kamerką nad badaną rzeczą i zrestartować grę. Ktoś coś wie na ten temat? Posiadam wersję Steam z polskimi napisami.
Walter Alan Pretorianin
W poradniku jest błąd. W rozdziale 13 Boxheada trzeba dwa razy ubić, aby winda się otworzyła. Czekanie kilkudziesięciu sekund na windę, unikając przy tym ataków przeciwnika, nic tu nie da.
młoda foka Centurion
@Walter Alan Zgadza się! Gimnastykowałem się w tym pomieszczeniu dłuższą chwilę i unikanie walki nic nie daje. Dopiero powtórne powalenie Boxheada przywołuje windę. Poza tym poradnik całkiem spoko; w miarę dokładny i napisany lekkim piórem z odrobiną swoistego humoru.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
