The Evil Within: Ruvik
Aktualizacja:
Ruvik

Przyszła pora na walkę z głównym antagonistą gry. Po długiej serii scen, czeka cię etap ucieczkowy - będziesz musiał biec przed siebie, jednocześnie unikając ataków Ruvika, w konkretny sposób. Na początku trzymaj się lewej strony, gdyż Ruvik wbije rękę i przeciągnie ją po prawej stronie. Zaraz po tym przebiegnij na prawą stronę, gdyż wróg zmieni kierunek ataku. Po tym znów przebiegnij na lewą stronę, by uniknąć ciosu.
Po chwili akcja przeniesie się do budynku - musisz robić tu dokładnie to samo, co przedtem, czyli unikać ataków. Biegnij najpierw przy lewej ścianie, potem przy prawej, potem znów przy lewej, a na końcu wróć do prawej krawędzi, po czym czeka cie scena przerywnikowa.
Trafisz na dach samochodu, a następnie zasiądziesz za działkiem CKM. Twoim zadaniem jest strzelać w czerwone punkty, które od czasu do czasu pojawiają się na ekranie. Gdy punkt zniknie, strzelaj w szklaną kopułę na głowie potwora - powtarzaj cały proces do momentu, aż wróg odniesie wystarczająco duże obrażenia i akcja znów się trochę przeniesie.

Sebastian został nabity na pręt - to koniec, prawda? Tu dopiero akcja zaczyna się rozkręcać! Otrzymasz do dyspozycji nową broń - wyrzutnie rakiet! Twoim zadaniem jest trafić przeciwnika kilka razy, do momentu, aż go ogłuszysz, a następnie (podczas gdy będzie ogłuszony), musisz trafić go kilka razy w głowę. Z uwagi na fakt, iż masz ograniczoną ilość rakiet i przeciwnik z początku jest bardzo daleko, daj mu kilka sekund, by się trochę zbliżył - przy maksymalnym oddaleniu jest mała szansa, że trafisz go w głowę. Gdy przeciwnik nazbiera wystarczająco rakiet na głowę, razem spadniecie na ziemię i rozpocznie się ostatni etap. Wróg będzie chciał pożreć Sebastiana, a ty będziesz miał dosłownie sekundę-dwie, by trafić Ruvika, który znajduje się w paszczy potwora. Nie jest to tak trudne, jakby się wydawało, a po za tym w momencie rozpoczęcia tego etapu automatycznie została zapisana gra, więc w razie czego nie będziesz musiał nic powtarzać.
- The Evil Within - poradnik do gry
- The Evil Within: Poradnik do gry
- The Evil Within: Walki z bossami
- The Evil Within: Sadysta
- The Evil Within: Laura - starcie pierwsze
- The Evil Within: Laura - starcie drugie
- The Evil Within: Zehn i Neun
- The Evil Within: Sentinel
- The Evil Within: Boxhead
- The Evil Within: Potwór z krwi
- The Evil Within: Laura, ostatnie starcie
- The Evil Within: Amalgam Alpha
- The Evil Within: Quell
- The Evil Within: Ruvik
- The Evil Within: Walki z bossami
- The Evil Within: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
CheshireDog Generał
Gierka bardzo miła, ale poradnik używam jedynie do znajdywanie znajdziek fabularnych (nie kluczy). Sam mógłbym je pominąć a budują świetny klimat :)
zanonimizowany974412 Junior
Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...
zanonimizowany974412 Junior
Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...
kosdere Chorąży
Co to znaczy ze klucze nie są odnawiane? Jak będę chciał przejść grę ponownie to już nie będzie tych co znalazłem?
yarocorpse Centurion
Fajna gierka tylko jak sensownie pograć, skoro przy każdym użyciu opcji "ZBADAJ" gra się wiesza. Można tylko pomachać kamerką nad badaną rzeczą i zrestartować grę. Ktoś coś wie na ten temat? Posiadam wersję Steam z polskimi napisami.
Walter Alan Pretorianin
W poradniku jest błąd. W rozdziale 13 Boxheada trzeba dwa razy ubić, aby winda się otworzyła. Czekanie kilkudziesięciu sekund na windę, unikając przy tym ataków przeciwnika, nic tu nie da.
młoda foka Centurion
@Walter Alan Zgadza się! Gimnastykowałem się w tym pomieszczeniu dłuższą chwilę i unikanie walki nic nie daje. Dopiero powtórne powalenie Boxheada przywołuje windę. Poza tym poradnik całkiem spoko; w miarę dokładny i napisany lekkim piórem z odrobiną swoistego humoru.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
