Severance Blade of Darkness: Shalatuwar Fortress
Aktualizacja:
Zaczynasz przy wyjściu z kanałów. W skrzyniach znajdziesz trochę jedzenia, po które warto w późniejszym czasie wrócić. Teraz natomiast idź jedyną możliwą ścieżką, gdzie zobaczysz uciekającego orka. Zaalarmuje on dwa okoliczne gobliny, sam zaś ucieknie pilnować zamkniętych drzwi. Zabij więc opryszków, zabierz od jednego z nich racje (Travelers Rations) i ruszaj dalej, do miejsca gdzie stoi nasz ork. Kiedy go załatwisz dostaniesz klucz (Store key)i napój leczniczy (+50). W skrzyniach będzie jeszcze trochę jedzenia. Otwórz drzwi i wejdź do nowego obszaru. Zobaczysz patrolującego okolicę orka, jest jeszcze jeden na prawo od tego pierwszego. Natomiast na podwyższeniach znajduje się dwójka goblinów, którzy będą razić cię strzałami. Tak więc rozpraw się z nimi w dowolnej kolejności, przy czym, aby dostać się do łuczników, trzeba skorzystać z windy po prawej od wejścia, obok głębokiej dziury. Nie zapomnij zabrać jeszcze od każdego z nich po napoju leczącym (+50) i kilku strzał. Teraz wracaj na dół i skręć przy windzie w lewo, na rampę. Kiedy na nią wejdziesz, uruchomi się pułapka - skalny odłamek ruszy w twoim kierunku. Tak więc wbiegnij do niewielkiej alkowy z prawej, po czym kontynuuj drogę w górę.
Za zakrętem natkniesz się na kolejnego orka, będącego w posiadaniu napoju leczniczego (+150). Idąc dalej, rozwal dwa gobliny, a za zakrętem powinieneś zauważyć niewielkie okienko koło drewnianych drzwi. Rozwal je i wejdź do środka, gdzie będziesz mógł zabrać Barbarian Light Armor i Flat Sword a wielkie obraz na ścianie - Mural będzie można odczytać, co też uczyń. Wyjdź z pomieszczenia i ruszaj w prawo. Kiedy przejdziesz parę kroków, z lewej wyskoczy ork. Miń kolejny róg i wbiegnij po schodach na górę, gdzie trzeba będzie pokonać dwa gobliny i jednego orka (nie zapomnij o zabraniu jego napoju leczącego - +500). Obejrzyj teraz pobliski budynek: ma dwa przejścia, jedno zamknięte do którego zaraz wrócisz z kluczem i drugie otwarte. Skorzystaj więc z niego i skręć w prawo, gdzie obok schodów miniesz drugie zamknięte przejście. Idąc dalej przed siebie rozwalaj napotkane skrzynie i wazy w poszukiwaniu jedzenia. W pomieszczeniu ze stołem znajdziesz po prawej kolejne możliwe do użycia przejście (to z czaszką na ścianie). Skorzystaj z niego i na końcu postaraj się wspiąć do pomieszczenia ze skrzyniami i dwoma goblinami. Zabij ich i wejdź po schodach na górę. Jeśli skręcisz w lewo i przeskoczysz dziurę to za beczkami znajdziesz Amazon Light Armor. Natomiast korytarz w prawo zaprowadzi cię do orka wyposażonego w napój leczniczy (+1000). Kiedy zginie, dostaniesz klucz (Iron key) do pierwszej z zamkniętych bram, tej przed budynkiem. Dozbrój się ewentualnie, korzystając z rozrzuconego po okolicy sprzętu i przejdź do odpowiedniej bramy.
Kiedy wejdziesz na górę krótka scenka pokaże orka nakazującemu dwóm goblinom cię zaatakować. Jak już ich pokonasz, to pojawi się jeszcze minotaur, a po nim sam ork - dowódca, będący w posiadaniu napoju leczniczego (+150) i klucza (Dungeon key). Możesz jeszcze zabrać jego tarczę, Barbarian Shield jeśli oczywiście nie zniszczyła się podczas walki. Sprawdź pomieszczenie z którego wyszedł minotaur w poszukiwaniu Tridenta, po czym zajrzyj do tego, skąd wyszedł ork. Rusz umieszczoną na centralnej kolumnie dźwignię, która otworzy przejście z powrotem na dół. Jednak na razie musisz wspiąć się po odłamkach na górę, gdzie w niewielkim pomieszczeniu znajdziesz Scmitar i Power Potion. Wejdź jeszcze na pobliski daszek i ostrożnie przeszukaj wieżę, w której powinieneś znaleźć napój pełnego uzdrowienia. Teraz wróć spokojnie na dół, do pomieszczenia ze stołem oraz drugim z zamkniętych przejść. Po drodze w "jadalni" rozwal dwa gobliny i otwórz przejście do podziemi. Po drodze na dół czeka cię walka z orkiem i i kilkoma goblinami, w tym z jednym wyposażonym w napój leczniczy (+50) ( będzie bardzo przydatny jeśli zostałeś otruty). Nieopodal zobaczysz zamknięte przejście do cel - za chwilę do niego wrócisz. Teraz kierując się cały czas w lewo przejdź do pomieszczeń z dwoma goblinami. Po ich niechybnej śmierci powinieneś znaleźć się nieopodal drewnianych drzwi. Otwórz je dźwignią obok i zabij znajdującego się za nimi orka. Teraz wkrocz do dalszej części sali. Zaatakuje cię ork w asyście ogra. Będzie trudno, ale powinieneś sobie poradzić. Od martwego ogra weź klucz (Cell key), którym otworzysz drzwi naprzeciwko wejścia. Kiedy je przekroczysz zabij kolejnego orka i rozejrzyj się dookoła - wróciłeś z powrotem do miejsca gdzie trzeba było cały czas skręcać w lewo. Możesz udać się jeszcze w lewo i po schodach w górę, tam gdzie na rozwidleniu znajduje się zamknięta krata. Przy pomocy nowego klucza możesz ją otworzyć i dzięki temu dostać Cross Tipped Spear, dobrą broń dla amazonki. Teraz wróć do miejsca, gdzie "należy skręcać cały czas w lewo" i odszukaj z lewej kolejną zamkniętą kratę. Schody zaprowadzą cię do więzienia. W jednej z cel, po prawej, znajdziesz napój leczniczy, a w ostatniej rannego rycerza. Po krótkiej rozmowie zabije go ork, z którym będziesz musiał sobie zaraz poradzić. Pozostawi za to po sobie klucz (Key), który weź i poszukaj zejścia w dół. Tam zabij jeszcze dwa orki i otwórz bramę nowym kluczem. Przejdź do końca korytarza, przywołaj windę i wjedź nią na górę.
Będziesz mógł udać się teraz do:
1). THE GORGE OF ORLOK
2). FORTRESS OF NEMRUT
0
- Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry
- Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry
- Severance Blade of Darkness: Podstawy
- Severance Blade of Darkness: Bohaterowie
- Severance Blade of Darkness: Broń i Przedmioty
- Severance Blade of Darkness: Mapa
- Severance Blade of Darkness: Runy i Kamienie
- Severance Blade of Darkness: Przeciwnicy
- Severance Blade of Darkness: The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz)
- Severance Blade of Darkness: The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca)
- Severance Blade of Darkness: The Lost City of Marakamada - Zoe (Amazonka)
- Severance Blade of Darkness: Kazel Zalam - Nagflar (Krasnolud)
- Severance Blade of Darkness: Mines of Mount Kolbegen
- Severance Blade of Darkness: Fortress of Tell Halaf
- Severance Blade of Darkness: Tombs of Ephyra
- Severance Blade of Darkness: Island of Karum
- Severance Blade of Darkness: Shalatuwar Fortress
- Severance Blade of Darkness: The Gorge of Orlok
- Severance Blade of Darkness: Fortress of Nemrut
- Severance Blade of Darkness: Oasis of Najeb
- Severance Blade of Darkness: The Temple of Ai Farum
- Severance Blade of Darkness: Forge of Xshatha
- Severance Blade of Darkness: Temple of Ianna
- Severance Blade of Darkness: Tower of Dal Gurak
- Severance Blade of Darkness: The Abyss
- Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany5167 Junior
to najlepsza gra od czasów duke'a w jaką grałem, fenomenalna, ale a'propos jest jeden etap, na którym się zaciąłem, zamyjają się kraty i goście bezczelnie włączają gaz i finito, może ktoś wie co zrobić
zanonimizowany3107 Pretorianin
Musisz miec odpowiedni klucz, zeby szybko otworzyc kratę. Znajdź go zanim wleziesz do tego pomieszczenia.
peeyack Senator
Ja mam trudniejsze pytanie. Otoz znalazlem cos takiego jak Amulet. Nie Medallion, tylko Amulet. Ktos wie do czego to sluzy? Nie moge przez ten amulet przejsc dalej gry, bow momencie jak musze wziasc zielony klejnot mam juz zapelnione inventory i nie moge otworzyc kolejnych drzwi, co gorsza nawet nie moge go wyrzucic? Nazwa planszy - Temple of Al farum. Co zrobic z tym amuletem?
peeyack Senator
Przeszedlem gre dwiema postaciami, ale sie chyba nie dowiem co to jest ten amulet. Kurcze, jak czasami niewiedza przeszkadza. :-)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
