Severance Blade of Darkness: Fortress of Tell Halaf
Aktualizacja:
Ogólny zarys poziomu wygląda tak: zaczyna się w zewnętrznej części dziedzińca, który obchodzisz naokoło aby dostać się do jego wewnętrznej części. Stamtąd wystarczy tylko przedostać się już do samej twierdzy. Po prawo znajdziesz trochę uzbrojenia, natomiast skręcając od razu w lewo trafisz do niewielkiego pomieszczenia. Zwróć na nie szczególną uwagę, ponieważ w dalszej części poradnika będzie sporo o tego typu budowlach. Jest to spowodowane tym, iż będziesz musiał przedzierać się przez nie do kolejnych części twierdzy. Tak więc na początku ruszaj po schodach na górę i rozwal goblina. Po balkonie przejdź do drugiej budowli, gdzie czeka kolejny przeciwnik. Zaopatrz się w miarę możliwości w stojące przy półce Nagniatę i ruszaj po schodach w dół. Czeka cię tu nie lada pojedynek - kilka goblinów i jeden ork. Przy zamkniętej bramie skręć w lewo do trzeciego już z kolei budynku. W środku po zabraniu ze skrzyń jedzenia wyjdź po schodach na górę i otwórz drewniane drzwi, za którymi czeka kolejny nieprzyjaciel. Ruszaj następnie do czwartego pomieszczenia. Tutaj na górze znajdziesz Bo (słaba dzida), Light Edge (doskonała maczuga, szczególnie dla rycerza) i strzały. Zejdź na dół i skręcając po drugiej stronie zamkniętej kraty w lewo skieruj się do następnego pomieszczenia. Na schodach prowadzących w górę natkniesz się na goblina, a drugi będzie na balkonie prowadzącym do szóstego pomieszczenia. Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, rzuci się w twoim kierunku kilku goblinów oraz jeden ork. Kiedy się z nimi uporasz podążaj dalej aż do zamkniętej bramy, ale zostaw ją w spokoju (za nią znajduje się miejsce, skąd zaczynałeś poziom) i skręć w lewo do przedostatniego już pomieszczenia. Kiedy wyjdziesz po schodach na górę, z prawej strony zaatakuje cię jeden bardzo silny ork. Teraz możesz zajrzeć do ostatniego pomieszczenia, żeby zabrać Sablazo na górze lub Sharp Axe, ukrytego na dole. Następnie ruszaj do miejsca z martwym już orkiem i przejdź przez zniszczone wrota do wewnętrznej części twierdzy. Zobaczysz teraz schody prowadzące w górę i w dół, ale można się udać tylko jednymi. Tak więc ruszaj na dół i po rozwaleniu goblina kontynuuj trasę dookoła twierdzy, aż do momentu gdzie po prawej stronie zauważysz schody. Wejdź po nich na górę, rozwal przeciwnika i jeszcze jednego za mostem, po czym staraj się wspiąć na parapet i pokaż kolejnemu kolesiowi, kto tu rządzi. Przejdź jeszcze parę kroków do miejsca, gdzie można wspiąć się wyżej - obok ciała martwego rycerza znajdziesz klucz (Duke's Bedroom key). Będąc już w jego posiadaniu wróć na dół i kontynuując trasę dookoła twierdzy przejdź do jej wnętrza, rozwalając napotkanych po drodze goblinów.
Minąwszy roztrzaskane wrota podążaj do centrum twierdzy, gdzie będziesz musiał stoczyć walkę z goblinem oraz orkiem. Teraz przejdź jednymi ze schodów prowadzących w górę (są dwie możliwości - łączące się w jednym miejscu) i po uporaniu się z kolejnymi przeciwnikami znajdź kolejne schody, także wiodące w górę. Tutaj trzeba rozwalić trójkę goblinów, ale za to w niewielkim pomieszczeniu pośrodku znajdziesz napój pełnego uzdrowienia. Kolejne schody na górę zaprowadzą cię do goblina, orka pilnującego ukryte w pudłach: Chaos Sword oraz napój uzdrawiający (+150). Przy samych schodach znajdują się natomiast drzwi prowadzące do sypialni Duke-a Keermana. W środku przy półce z lewej strony ukryto przełącznik otwierający tajne przejście do windy. Zjedź nią w dół i po załączeniu kolejnego przełącznika podążaj korytarzami aż do sali tronowej. Spotkasz tam rannego rycerza, który da ci klucz oraz pozwoli na zabranie jego oręża. Tak przygotowany ruszaj dalej do miejsca, gdzie ów klucz otworzy przejście do kolejnej windy. Korzystając z niej znajdziesz się w kanałach, niedaleko końca poziomu. Jednak najpierw odnajdź dość sporych rozmiarów przełącznik, otwierający przejście do Sekretu. Kiedy go włączysz okoliczna ściana rozpadnie się w drobny mak, z czego śmiało skorzystaj i wejdź do nowego obszaru. Zejdź po schodach w dół i dalej mijając Trident przejdź przez most do przełącznika. Po jego uruchomieniu zobaczysz krótką scenkę ukazującą zebranie księgi z druga runą. Teraz wróć do mostu i staraj się nie odpaść po tym, co zobaczysz. Fajna pułapka, co? Jednak nie będzie tak źle, jak mogłoby się wydawać. Musisz przeskoczyć do środkowej dziury, gdzie po ustawieniu się w rogu koło miejsca, skąd wylatuje ogień (czyli z lewej strony), należy wspiąć się i przeskoczyć na bezpieczną pozycję. Stąd tylko niewielki odcinek drogi dzieli cię od kraty prowadzącej na zewnątrz.
0
- Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry
- Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry
- Severance Blade of Darkness: Podstawy
- Severance Blade of Darkness: Bohaterowie
- Severance Blade of Darkness: Broń i Przedmioty
- Severance Blade of Darkness: Mapa
- Severance Blade of Darkness: Runy i Kamienie
- Severance Blade of Darkness: Przeciwnicy
- Severance Blade of Darkness: The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz)
- Severance Blade of Darkness: The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca)
- Severance Blade of Darkness: The Lost City of Marakamada - Zoe (Amazonka)
- Severance Blade of Darkness: Kazel Zalam - Nagflar (Krasnolud)
- Severance Blade of Darkness: Mines of Mount Kolbegen
- Severance Blade of Darkness: Fortress of Tell Halaf
- Severance Blade of Darkness: Tombs of Ephyra
- Severance Blade of Darkness: Island of Karum
- Severance Blade of Darkness: Shalatuwar Fortress
- Severance Blade of Darkness: The Gorge of Orlok
- Severance Blade of Darkness: Fortress of Nemrut
- Severance Blade of Darkness: Oasis of Najeb
- Severance Blade of Darkness: The Temple of Ai Farum
- Severance Blade of Darkness: Forge of Xshatha
- Severance Blade of Darkness: Temple of Ianna
- Severance Blade of Darkness: Tower of Dal Gurak
- Severance Blade of Darkness: The Abyss
- Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany5167 Junior
to najlepsza gra od czasów duke'a w jaką grałem, fenomenalna, ale a'propos jest jeden etap, na którym się zaciąłem, zamyjają się kraty i goście bezczelnie włączają gaz i finito, może ktoś wie co zrobić
zanonimizowany3107 Pretorianin
Musisz miec odpowiedni klucz, zeby szybko otworzyc kratę. Znajdź go zanim wleziesz do tego pomieszczenia.
peeyack Senator
Ja mam trudniejsze pytanie. Otoz znalazlem cos takiego jak Amulet. Nie Medallion, tylko Amulet. Ktos wie do czego to sluzy? Nie moge przez ten amulet przejsc dalej gry, bow momencie jak musze wziasc zielony klejnot mam juz zapelnione inventory i nie moge otworzyc kolejnych drzwi, co gorsza nawet nie moge go wyrzucic? Nazwa planszy - Temple of Al farum. Co zrobic z tym amuletem?
peeyack Senator
Przeszedlem gre dwiema postaciami, ale sie chyba nie dowiem co to jest ten amulet. Kurcze, jak czasami niewiedza przeszkadza. :-)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
