Severance Blade of Darkness: Fortress of Nemrut

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

1 - Fortress of Nemrut | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryZnowu śnieg, ale tym razem mgła trochę opadła. Więc czas ruszać. Idź do przodu i przeszukuj ściany z lewej. A dokładnie zwracaj uwagę na rozwalony mur, po którym będziesz mógł wspiąć się na górę. Tam będą czekać dwaj rycerze, jeden z napojem leczniczym (+500), a drugi z kluczem (Store key). Po ich śmierci weź oba przedmioty i otwórz drzwi z lewej (od wejścia). Jeśli nadwerężyłeś zdrowie możesz się podleczyć ukrytymi w beczkach kawałkami mięsa, a następnie wyjdź po schodach na górę. Pierwszy rycerz będzie stał zaraz przy wyjściu na zewnątrz, a drugi trochę dalej, po prawo. Kolejny czai się za murem. Kiedy się ze wszystkimi uporasz skręcaj w lewo do kolejnego, już czwartego osobnika. Miniesz wtedy z prawej wejście na dziedziniec, do którego za jakiś czas trzeba będzie wrócić. Na razie skup się na przeciwniku i jego napoju leczącym (+150), ponieważ kiedy zaczniesz go atakować w pobliżu pojawi się dodatkowo łucznik i jego przyjaciel. Teraz rozejrzyj się po okolicy. Mniej więcej naprzeciwko wejścia na dziedziniec znajdują się wydrążone w skale "łuki", przez które można przedostać się do odizolowanego (na razie) obszaru. Zabij tu kolejnego rycerza i zabierz leżący na skrzyni klucz (Courtyard key), Następnie przełącz dźwignię, przez co otworzę się drewniane wrota. Przejdź kilka kroków do przodu, w prawo i później w lewo(trzymając się lewej ściany) aż dotrzesz do zamkniętej bramy na dziedziniec.

2 - Fortress of Nemrut | Severance Blade of Darkness - Severance: Blade of Darkness - poradnik do gryKiedy ją przekroczysz, będziesz musiał zająć się dwoma rycerzami. Pierwszy stoi tyłem do ciebie i ma napój leczniczy (+150), a drugi patroluje okolice. Jest jeszcze łucznik, ale na razie nie jesteś mu w stanie nic zrobić, chyba że masz przy sobie łuk i strzały. Teraz ruszaj na wprost i przy ciemnej części podłoża skręć w lewo, co powinno doprowadzić cię do zamkniętej bramy. Otwórz ją dźwignią z prawej strony i wejdź do środka. Schody zaprowadzą cię na górną część twierdzy, gdzie będziesz miał do wyboru dwie drogi. Na razie udaj się w prawo i zlikwiduj dwóch rycerzy, pamiętaj też, że jeden z nich ma napój leczący (+1000). Jeśli chcesz, możesz zająć się dwoma łucznikami na półce poniżej - po prostu przeskocz z rozbiegu do nich. To niewyobrażalne, ale... wykonalne! Teraz wróć na schody i tym razem przejdź w lewo. Podczas wędrówki napotkasz dwóch rycerzy, ale głównie zwróć uwagę na dwa niewielkie pomieszczenia po lewej. Pomiędzy nimi, z prawej znajdują się schody w dół, prowadzące do Killer Axe. Wróć na górę i skręć w lewo, podążając wcześniej obraną trasą. Dojdziesz w końcu do rozwidlenia: po lewej masz drzwi, a po prawej schody. Najpierw trzeba skorzystać właśnie z tych ostatnich. Kiedy zejdziesz na dół okaże się, iż znajdujesz się w czymś w rodzaju stajni. Idź przed siebie ciemnym korytarzem, aż do miejsca gdzie będziesz musiał walczyć z rycerzem. W tym pomieszczeniu znajdują się dwie dźwignie: jedna otwiera przejście na ulice (ale w żadnym wypadku z niego nie korzystaj!), a druga pozawala na wejście do jednego z pomieszczeń, w którym minotaur wyżywa się nad ciałem rycerza. Zabij go i pozbieraj leżące na ziemi przedmioty: Double Sword i ukrytą za beczką Great Mace, po czym wróć po schodach do rozwidlenia i wybierz otwarte przejście, o którym była mowa wcześniej.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Blade of Darkness

21 lutego 2001

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2002-02-12
18:18

zanonimizowany5167 Junior

to najlepsza gra od czasów duke'a w jaką grałem, fenomenalna, ale a'propos jest jeden etap, na którym się zaciąłem, zamyjają się kraty i goście bezczelnie włączają gaz i finito, może ktoś wie co zrobić

Komentarz: zanonimizowany5167
2002-02-12
18:54

zanonimizowany3107 Pretorianin

Musisz miec odpowiedni klucz, zeby szybko otworzyc kratę. Znajdź go zanim wleziesz do tego pomieszczenia.

Komentarz: zanonimizowany3107
2002-02-20
20:32

peeyack Senator

peeyack

Ja mam trudniejsze pytanie. Otoz znalazlem cos takiego jak Amulet. Nie Medallion, tylko Amulet. Ktos wie do czego to sluzy? Nie moge przez ten amulet przejsc dalej gry, bow momencie jak musze wziasc zielony klejnot mam juz zapelnione inventory i nie moge otworzyc kolejnych drzwi, co gorsza nawet nie moge go wyrzucic? Nazwa planszy - Temple of Al farum. Co zrobic z tym amuletem?

Komentarz: peeyack
2002-02-25
14:19

peeyack Senator

peeyack

Przeszedlem gre dwiema postaciami, ale sie chyba nie dowiem co to jest ten amulet. Kurcze, jak czasami niewiedza przeszkadza. :-)

Komentarz: peeyack

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl