Rise of Nations: Wstęp Napoleon
Aktualizacja:
Kampania: Napoleon
W tej kampanii znów celem jest podbicie całego znanego świata. Na wykonanie masz 21 tur, ale też i prowincji jest znacznie więcej niż w kampanii Aleksandra. Tu nie wystarczy tylko parcie do przodu - sukcesu nie odniesiesz bez intensywnych działań dyplomatycznych na mapie strategicznej. Bądź aktywny, zawieraj sojusze, podglądaj poczynania innych mocarstw. Kluczem do sukcesu jest znalezienie jak największej ilości wasali, którzy oddadzą Ci swoje terytorium bez walki. Prowincji jest zbyt wiele byś mógł po prostu wywalczyć sobie drogę - bez wasali nie uda Ci się opanować 100 % terytoriów.
Prowadząc działania dyplomatyczne unikaj jak ognia oddawania własnych terytoriów. Wyjątek czyń tylko dla wasali, bo i tak wszystko jest zaliczane do Twojego imperium (ale najprawdopodobniej wszystkich wasali kupisz tylko za punkty Tribute). Może się zdarzyć tak, że opłacalnym jest zapłacenie daniny, by nie zostać zaatakowanym. Bądź z tym ostrożny i płać daninę tylko w postaci punktów Tribute a nie terytoriów. Pamiętaj też o tym, że tak zawarty pokój nie pozwala Ci zaatakować rywala przez trzy tury. Ciężko jest podać konkretne wskazówki odnośnie reagowania na żądania rywali, bo są one losowe i nigdy nie wiadomo kiedy, na jakim terytorium i czego zażąda wróg. Dalej opisuję co mi się przydarzyło w dyplomacji ale nie musi to być regułą.
Podczas kampanii Napoleona kluczem do sukcesu są punkty Tribute. Choć będziesz miał ich dużo, ni szastaj nimi. Oszczędzaj ile się da - nie fortyfikuj zbyt wielu terenów i nie kupuj zbyt wielu kart bonusowych. To właśnie za punkty Tribute kupisz sobie wasali, zużywasz je także do innych celów (na przykład do budowy floty).
Początek kampanii Napoleona jest liniowy - nie możesz decydować o kolejnych posunięciach. Dopiero później bierzesz stery w swoje ręce. Na początku decydujesz tylko o wyborze jednej z dwu armii. Zacznij od tej, która ma zaatakować Burgundię.
Uwaga! W trakcie kampanii zdobędziesz ciekawą kartę bonusową - użyta na mapie strategicznej, wywołuje wojnę pomiędzy dwoma wybranymi przez Ciebie mocarstwami. Poczekaj na dogodny moment z jej użyciem - najlepiej podczas zdobywania stolicy wroga (jeśli możesz w ten sposób zyskać sprzymierzeńca, który zaatakuje z drugiej strony).
0
- Rise of Nations - poradnik do gry
- Rise of Nations: Poradnik do gry
- Rise of Nations: Napoleon
- Rise of Nations: Wstęp Napoleon
- Rise of Nations: Burgundy Napoleon
- Rise of Nations: Brittany Napoleon
- Rise of Nations: Belgium Napoleon
- Rise of Nations: Aragon Napoleon
- Rise of Nations: Seville Napoleon
- Rise of Nations: Castile Napoleon
- Rise of Nations: Holland Napoleon
- Rise of Nations: Tuscany Napoleon
- Rise of Nations: Portugal Napoleon
- Rise of Nations: Algiers Napoleon
- Rise of Nations: Tunisia Napoleon
- Rise of Nations: Great Britain Napoleon
- Rise of Nations: Libya Napoleon
- Rise of Nations: Egypt Napoleon
- Rise of Nations: Syria Napoleon
- Rise of Nations: Turkey Napoleon
- Rise of Nations: Branderbur Napoleon
- Rise of Nations: Austria Napoleon
- Rise of Nations: Russia Napoleon
- Rise of Nations: Napoleon
- Rise of Nations: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mktiger Chorąży
nie krytykuje autora ale po co poradnik do gry wydanej 4 lata temu?? ktos kto nie potrafil jej przejsc bez poradnika juz dawno sobie odpuscil
zanonimizowany619836 Generał
co za idiota...A co jeśli ktos kto ją teraz kupił?!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
