Rise of Nations: The New Word - Wstęp
Aktualizacja:
Kampania: The New World
Ta kampania daje aż dwanaście nacji do wyboru i w poradniku opiszę wszystkie z nich. Poszczególne nacje mają różne warunki zwycięstwa, zaczynają podbój w innych miejscach na mapie, posiadają odrębne silne i słabe strony, więc każdej z nich poświęcę oddzielny rozdział. Warunki wygrania kampanii można podzielić na dwie grupy, po jednej dla narodów europejskich i Amerykanów (ci z małą modyfikacją), oraz dla rdzennych mieszkańców obu Ameryk. W tej kampanii mamy też do czynienia z pewnymi ograniczeniami w rozbudowie własnego imperium, które znika dopiero po zmianie epoki. Do tego czasu Europejczycy i Amerykanie nie mogą posiadać więcej niż 125 jednostek. Z kolei Indianie nie mogą używać broni palnej. Oczywistym jest, że wpływa to na taktykę walki i wybór kolejnych celów na mapie strategicznej. Właściwie to bardziej dotyczy to Indian, którzy jak najdłużej powinni unikać konfrontacji z silnymi koloniami europejskimi.
W tej kampanii szczegółowo opisuję kroki tylko pierwszych nacji. Wraz z kolejnymi nacjami zmniejsza się szczegółowość opisów. Związane jest to z tym, że po raz kolejny walczymy na identycznych mapach, których nie ma sensu opisywać po raz kolejny. W takich przypadkach należy odszukać w opisie poprzednich nacji właściwą prowincję i sprawdzić sposób przejścia. Losowo wybrałem Irokezów jako pierwszą nację, później już opisuję według kolejności alfabetycznej.
0
Komentarze czytelników
mktiger Chorąży
nie krytykuje autora ale po co poradnik do gry wydanej 4 lata temu?? ktos kto nie potrafil jej przejsc bez poradnika juz dawno sobie odpuscil
zanonimizowany619836 Generał
co za idiota...A co jeśli ktos kto ją teraz kupił?!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
