Rise of Nations: Russia Napoleon
Aktualizacja:
Russia
Ta bitwa polega na zdobyciu stolicy prowincji ale jest dość nietypowa ze względu na wyścig z czasem. Twoi żołnierze będą zmagać się z mrozem i muszą osiągnąć cel zanim pokona ich zima. W początkowej fazie nie będziesz nic budował, a później zajmiesz się obroną miasta.

Zaczynasz a dużą armią startową w 1 . Maszerujesz na Moskwę ale Twój pierwszy cel to 2 . Zniszcz to miasto a później wybierz odpowiedni dla Ciebie bonus (armaty lub wozy z zaopatrzeniem w zależności od tego jakie straty poniosłeś). Po chwili będziesz musiał pomaszerować na miasto 3 , zdobyć je i znów wybrać bonus. Cały czas będziesz nękany przez oddziały Rosjan przeszkadzających Ci w marszu. Żeby odnieść końcowy sukces musisz koniecznie dbać o artylerię. To właśnie armaty pomogą Ci wygrać walkę, więc za wszelką cenę ochraniaj je. Wróg nękając Cię atakami w pierwszej kolejności niszczy właśnie armaty, więc zawsze miej w pobliżu żołnierzy, którzy zatrzymają atak kawalerii. Niszcząc kolejne miasta nie zagap się i nie zapomnij o ochronie artylerii. Co jakiś czas na mapie pojawią się posiłki z sąsiednich prowincji. Problem w tym, że nowe oddziały pojawiają się w różnych miejscach, na ogół odległych od aktualnego pola walki. Możesz rozegrać to na dwa sposoby: własnoręcznie poprowadzić posiłki do głównej armii, albo też pozwolić im poruszać się dowolną trasą. Prowadząc ręcznie oddziały musisz omijać wszystkie forty Rosjan, oznaczone jako 6 . Możesz zupełnie nie zwracać uwagi na pozostałe miasta Rosjan (5 ). Eskortowanie zajmie sporo czasu i może niekorzystnie odbić się na stanie armii startowej. Najlepiej jest cały czas zajmować się głównymi siłami i przeć jak najszybciej na Moskwę. Posiłki pójdą samopas i być może odciągną oddziały Rosjan od Twoich głównych sił. Pilnuj tylko okazji, bo jeden z oddziałów wsparcia powinien się pojawić w miarę blisko głównych sił. Akurat ten oddział warto poprowadzić samemu, bo kilku żołnierzy może przechylić szalę zwycięstwa. Po zniszczeniu miast dwa i trzy udaj się wprost na Moskwę (4 ).
![]() | ![]() |
Zdobycie miasta będzie trudniejsze od poprzednich potyczek. Cały czas uważnie pilnuj tyłów i swojej artylerii. Zajęcie Moskwy to jeszcze nie koniec bitwy. Teraz musisz utrzymać miasto aż do momentu upłynięcia całego czasu przeznaczonego na bitwę. Wszystkie siły jakie Ci zostały ustaw w mieście, w formacji defensywnej (tak by żołnierze nie rozłazili się w pogoni za wrogiem). Znów kluczowe będą armaty, bo bez ich wsparcia utrzymanie miasta może być niemożliwe. Od razu powołaj kilku robotników i zacznij budować wieżyczki obronne. Jeśli trzeba popędź chłopków do zbioru drewna i żelaza. Z każdą kolejną wieżą Twoje szanse rosną. Postawienie kilku w zasadzie gwarantuje utrzymanie miasta.
W ten sposób zdobywasz ostatnią prowincję i obejmujesz panowanie nad całym światem.

- Rise of Nations - poradnik do gry
- Rise of Nations: Poradnik do gry
- Rise of Nations: Napoleon
- Rise of Nations: Wstęp Napoleon
- Rise of Nations: Burgundy Napoleon
- Rise of Nations: Brittany Napoleon
- Rise of Nations: Belgium Napoleon
- Rise of Nations: Aragon Napoleon
- Rise of Nations: Seville Napoleon
- Rise of Nations: Castile Napoleon
- Rise of Nations: Holland Napoleon
- Rise of Nations: Tuscany Napoleon
- Rise of Nations: Portugal Napoleon
- Rise of Nations: Algiers Napoleon
- Rise of Nations: Tunisia Napoleon
- Rise of Nations: Great Britain Napoleon
- Rise of Nations: Libya Napoleon
- Rise of Nations: Egypt Napoleon
- Rise of Nations: Syria Napoleon
- Rise of Nations: Turkey Napoleon
- Rise of Nations: Branderbur Napoleon
- Rise of Nations: Austria Napoleon
- Rise of Nations: Russia Napoleon
- Rise of Nations: Napoleon
- Rise of Nations: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
co za idiota...A co jeśli ktos kto ją teraz kupił?!
nie krytykuje autora ale po co poradnik do gry wydanej 4 lata temu?? ktos kto nie potrafil jej przejsc bez poradnika juz dawno sobie odpuscil
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


