Rise of Nations: Indiana Territory The New World Iroquois

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

The New World Iroquois

Na pierwszy ogień wybrałem Irokezów. Warunkiem wygrania kampanii Irokezów jest pokonanie wszystkich nacji europejskich i Amerykanów. Drugi warunek zmusza Irokezów do posiadania imperium większego od pozostałych państw rdzennych mieszkańców Ameryk. W zasadzie to można się skoncentrować tylko na pierwszym zadaniu, bo zajęcie wszystkich europejskich kolonii równa się posiadaniu około 70% obu kontynentów.

Indiana Territory

Stolica Irokezów to prowincja Great Lakes skąd zaczynasz podbój. Jako pierwszy cel wybierz wolną prowincję, na dodatek taką, gdzie znajdziesz garnizon. Indiana nadaje się doskonale.

Zaczynasz z armią startową w okolicach 1 - Indiana Territory | The New World Iroquois w Rise of Nations - Rise of Nations - poradnik do gry

Zaczynasz z armią startową w okolicach 1 . Możesz tu postawić trzy miasta i to wystarczy do podboju. W tej prowincji znajdziesz jeszcze kilka innych plemion walczących o władzę. Postaraj się jak najszybciej zawrzeć sojusz z jednym z nich. Najlepiej jest wybrać plemię znajdujące się najbliżej Twojego terenu - wybierz Niebieskich (2 ). Teraz możesz w miarę spokojnie rozbudowywać swoje imperium (choć na pewno jacyś wrogowie się pojawią). Bardzo wskazane jest postawienie fortyfikacji (fort + kilka wieżyczek) w okolicach 3 . Zrób to tak by blokować wąski przesmyk - w ten sposób zabezpieczysz się przed atakami z północy.

1 - Indiana Territory | The New World Iroquois w Rise of Nations - Rise of Nations - poradnik do gry
Po uzbieraniu przyzwoitej armii możesz myśleć o działaniach zaczepnych - Indiana Territory | The New World Iroquois w Rise of Nations - Rise of Nations - poradnik do gry

Po uzbieraniu przyzwoitej armii możesz myśleć o działaniach zaczepnych. Zbierz wojska i ruszaj na zachód w kierunku miast wroga (4 ). Do zniszczenia pierwszych wykorzystaj swoich sojuszników - zaproponuj im wspólny atak (zgodzą się bez wahania). Po odbiciu pierwszych dwóch miast wstrzymaj się na moment, pobuduj kolejne koszary, ustaw maksymalne kolejki rekrutacji i dopiero ruszaj dalej. Już do końca bitwa polega na przesuwaniu się powoli na północ i wyszukiwaniu kolejnych punktów oporu wroga. Z pomocą sojuszników zdejmiesz wszystkie miasta po kolei w zasadzie bez wielkiego wysiłku.

Po zlikwidowaniu ostatniego punktu oporu zajmujesz całą prowincję i dostajesz drugą armię. Ale na tym koniec spacerku. Musisz wybrać następną prowincję, a każdy z sąsiednich terenów należy do wrogiej nacji. Jeśli już trzeba komuś wypowiedzieć wojnę to od razu zaatakuj wrogą stolicę. Skieruj się na ziemie Amerykanów.

Podobało się?

0

Rise of Nations

19 maja 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-05-16
07:44

mktiger Chorąży

nie krytykuje autora ale po co poradnik do gry wydanej 4 lata temu?? ktos kto nie potrafil jej przejsc bez poradnika juz dawno sobie odpuscil

Komentarz: mktiger
2010-04-26
20:41

zanonimizowany619836 Generał

co za idiota...A co jeśli ktos kto ją teraz kupił?!

Komentarz: zanonimizowany619836

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl