Rise of Nations: Great Lakes, Quebec The New World Americans
Aktualizacja:
Great Lakes
Ta bitwa rozgrywa się na dość trudnym terenie. Ta trudność odnosi się do samego manewrowania armiami ale za to ukształtowanie terenu pozwala łatwo się bronić. Bardzo pomocnym aspektem są tutaj sojusznicy, którzy przez długi czas odciągają uwagę Irokezów od Twych działań.

Zaczynasz w 1 i od razu wybuduj tu pierwsze miasta. Rozwijając swe imperium trzymaj się krawędzi mapy - buduj kolejne miasta w 2 i 3 . Tuż obok Ciebie rozbiją się Anglicy (4) i w tych rejonach będą operować. Najprawdopodobniej ich pojawienie się ściągnie uwagę Irokezów z miast 5 i tu zaczną się pierwsze walki. Tobie to na rękę bo możesz się spokojnie rozwijać i przygotowywać do ataku na główny cel: stolicę Irokezów (6 ).
![]() | Spokojnie się rozwijaj i gromadź wojska. W okolicach 7 postaw fort i wieżyczki, tam też zbieraj armię do ataku. Sam też możesz zostać zaatakowany ale raczej desantem z morza lub przez terytorium Anglików. Tak czy owak na pewno zdążysz z odsieczą (jeśli nie masz w miastach wieżyczek). Kiedy już uzbierasz maksymalną armię ruszaj do ataku. |
Atakuj od razu stolice (6 ) i utrzymaj się w niej aż do przejęcia. Nie powinno to być trudne ze względu na przewagę technologiczną, no i na to, że z drugiej strony Atakują Anglicy. Irokezi w starciu z dwiema armiami nie mają żadnych szans.
Anglicy oddali niemałe zasługi w tej bitwie ale już do niczego Ci nie będą potrzebni - czas uzyskać niepodległość. Zaatakuj ich stolicę z terytorium Great Lakes. W tej samej turze przesuń armię z Indiany do Luizjany i drugą z Karoliny do Indiany.
Quebec
Znów mamy sytuację z powtarzaniem znanych działań - stolicę angielskich terytoriów już raz atakowałeś Irokezami. Powtórz dokładnie te same ruchy i zwycięstwo masz w kieszeni. Nie poświęcam więcej uwagi tej bitwie, bo wszystko już raz opisałem.
Najważniejsze jest to, że w tej bitwie wywalczyłeś niepodległość dla Amerykanów - możesz teraz zawierać sojusze na własną rękę.

Kolejnym przeciwnikiem będzie plemię Dakotów - zaatakuj ich stolicę armią z Indiany. W tej samej turze wojska z Quebec przesuń do prowincji Nunavut. Możesz także zawrzeć sojusz z Aztekami - nie będziesz musiał się martwić, że Cię zaatakują (zanim to zrobią sam ich wykończysz).
0
- Rise of Nations - poradnik do gry
- Rise of Nations: Poradnik do gry
- Rise of Nations: The New World Americans
- Rise of Nations: Carolina The New World Americans
- Rise of Nations: Indiana Territory, Louisiana Teriitory The New World Americans
- Rise of Nations: Great Lakes, Quebec The New World Americans
- Rise of Nations: Dakota Plains, Cuba, Mexico The New World Americans
- Rise of Nations: Yucatan The New World Americans
- Rise of Nations: Guyana, Central Basin The New World Americans
- Rise of Nations: The New World Americans
- Rise of Nations: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
mktiger Chorąży
nie krytykuje autora ale po co poradnik do gry wydanej 4 lata temu?? ktos kto nie potrafil jej przejsc bez poradnika juz dawno sobie odpuscil
zanonimizowany619836 Generał
co za idiota...A co jeśli ktos kto ją teraz kupił?!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

