Resident Evil Zero HD: Uratowanie Rebecci
Aktualizacja:
Uratowanie Rebecci

Począwszy od tego momentu będziesz grał Billym i wbrew temu co mógłbyś sądzić nie musisz ścigać się z czasem żeby za wszelką cenę jak najszybciej dotrzeć do Rebecci. Przygotuj sobie na wszelki wypadek strzelbę i na początek powróć do małej sali z maszyną do pisania (M3,2). Dość niespodziewanie pojawi się w niej zmutowana małpa. Możesz szybko przebiec obok małpy (nie będziesz musiał ponownie odwiedzać tego pokoju w dalszej części gry) lub ją zabić. W tym drugim przypadku jak najszybciej oddaj strzał lub serię strzałów ze strzelby, bo małpa jest bardzo zwinna. Po znalezieniu się w korytarzu gdzie wcześniej zabijałeś pająki rozważ zbadanie po drodze nowo odblokowanego pomieszczenia Monitor Room (M3,5). Są tam zombiaki, ale odnajdziesz też m.in. amunicję.

Musisz teraz kierować się w stronę badanej już wcześniej przeciwległej części piwnicy gdzie do niedawna przejścia blokowała gorąca para (zniknęła ona w momencie rozwiązania przez Rebeccę zagadki z ustawieniem odpowiedniego napięcia) (M2,15). Powróć w rezultacie do głównego holu ośrodka szkoleniowego (poziom 1F) (M2,3) i rozważ zapisanie gry przed wyruszeniem w dalszą podróż. Wybierz ponownie wschodnie drzwi prowadzące do jadalni (M2,13) i licz się z tym, że spotkasz w niej kilka nowych zombiaków (możesz je zabić lub im łatwo uciec).

Wybierz północne drzwi znajdujące się w głębi ekranu. Po skorzystaniu z nich znajdziesz się w znanym już wąskim korytarzu (M2,15). Wybierz jego lewą (zachodnią) odnogę, dzięki czemu dotrzesz do wspomnianego nowo odblokowanego przejścia, które pokazane zostało na dołączonym obrazku. Kontynuuj przemarsz aż dotrzesz do drzwi prowadzących do nowego obszaru piwnicy (poziom B2) (M3,6).

W nowym pomieszczeniu przebywają co najmniej dwie małpy i dobrze byłoby rozprawić się z nimi już teraz, bo w niedalekiej przyszłości będziesz tu zaliczał nową zagadkę. Najlepiej jest pozostać w okolicach miejsca startu i używać strzelby na nadbiegających potworach. Po wygranej bitwie zignoruj chwilowo posągi zwierząt i wyrusz dalej na zachód. Na końcu korytarza znajdują się nowe drzwi, ale nie otwieraj ich. Zamiast tego skręć w prawo i wybierz drzwi prowadzące do pomieszczenia z Rebeccą (M3,7). Gra wyświetli tu cut-scenkę z uratowania towarzyszki.
Komentarze czytelników
Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.
Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.
Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
