Są tu płyta naciskowa otwierająca kościół (M4,2) i winda jeżdżąca na poziom B2.
Jest tu dziura w dachu i po użyciu wyrzutni Hookshot dociera się na dach (M4,4).
Przycisk odblokowuje windę w (M4,6).
Później pojawia się tu zombiak-pijawka.
Możesz użyć wyrzutni Hookshot na dziurze w suficie żeby dotrzeć do (M4,9).
Są to dokumentu, zombiak-pijawka i kapsuła z pijawkami Leech Capsule.
Później dostępna staje się drabinka prowadząca na poziom B2.
Później możesz użyć czynnika sterylizującego żeby odblokować komorę z gazem.
Jest tu winda towarowa podróżująca na poziom B2 (M4,8).
Jest tu cewka Input Reg. Coil.
Do odnalezienia jest tu czynnik sterylizujący potrzebny w (M4,12).
W komorze jest klucz do użycia w (M4,18).
W środku są łowcy, dokument oraz tarcza (Dial) potrzebna do rozwiązania zagadki w (M4,19).
Są tu cewka Output Reg. Coil oraz dźwignia opuszczająca drabinkę do (M4,11). Możesz też użyć wyrzutni Hookshot żeby dotrzeć do pomieszczenia (M4,20).
Do uruchomienia kolejki potrzebne są cewki z (M4,14) i (M4,19).
Resident Evil Zero HD: Laboratorium - mapa lokacji
Aktualizacja:
Powyżej znajduje się mapa laboratorium. Jest to czteropoziomowy obszar, w skład którego wchodzą zarówno tereny na powierzchni (m.in. kościół, w którym stacza się pojedynek z bozssem), jak i podziemne pomieszczenia badawcze. Do tej części świata gry dociera się automatycznie po rozwiązaniu zagadki w obserwatorium ośrodka szkoleniowego (odnalezienie trzech kamiennych tabliczek). Warto zaznaczyć, że pomimo odblokowania nowej lokacji możesz nadal powracać do zbadanych wcześniej miejscówek (np. po przedmioty fabularne czy zapasy). Opis przejścia z kolejnych stron zawiera sugerowaną kolejność eksploracji kolejnych obszarów laboratorium. W opisie są dodatkowo odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M4,6) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 6 z mapy laboratorium (M4).
- Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Laboratorium
- Resident Evil Zero HD: Laboratorium - mapa lokacji
- Resident Evil Zero HD: Początek eksploracji
- Resident Evil Zero HD: Boss Infected Bat (Zainfekowany nietoperz)
- Resident Evil Zero HD: Przedostanie się do wnętrza ośrodka badawczego
- Resident Evil Zero HD: Pozyskanie niebieskiego artefaktu (Blue Leech Charm)
- Resident Evil Zero HD: Pozyskanie zielonego artefaktu (Green Leech Charm)
- Resident Evil Zero HD: Odblokowanie dostępu do obszaru z kolejką linową
- Resident Evil Zero HD: Uruchomienie kolejki linowej
- Resident Evil Zero HD: Laboratorium
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.
Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.
Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
