Resident Evil Zero HD - Mapa M4: Laboratorium
Resident Evil Zero HD - Mapa M4: Laboratorium
Pierwszy odwiedzany obszar w laboratorium - dociera się tu od strony obserwatorium (M2,35).
Są tu płyta naciskowa otwierająca kościół (M4,2) i winda jeżdżąca na poziom B2.
Stacza się tu walkę z zainfekowanym nietoperzem, ale dopiero po zbadaniu bocznego pomieszczenia (M4,3).
Jest tu dziura w dachu i po użyciu wyrzutni Hookshot dociera się na dach (M4,4).
Boczne pomieszczenie kościoła. Jest tu maszyna do pisania (plus zapasy).
Dach kościoła. Dociera się tu używając wyrzutni Hookshot w (M4,3), drabinka prowadzi na tyły kościoła - (M4,5).
Tyły kościoła. Dociera się tu od strony dachu - (M4,4).
Przycisk odblokowuje windę w (M4,6).
Windę uaktywnia się używając przełącznika w (M4,5). Podróżuje ona między poziomami 1F i B2.
Korytarz. Początkowo dostępna jest tylko jego wschodnia część, zachodnią odblokowuje przycisk w (M4,10).
Później pojawia się tu zombiak-pijawka.
Biblioteka. Są tu dokument, maszyna do pisania i winda towarowa podróżująca na poziom B1 (M4,13).
Możesz użyć wyrzutni Hookshot na dziurze w suficie żeby dotrzeć do (M4,9).
Do pomieszczenia tego dociera się używając wyrzutni Hookshot w (M4,8).
Są to dokumentu, zombiak-pijawka i kapsuła z pijawkami Leech Capsule.
Korytarz. Jest tu przycisk odblokowujący nową część korytarza w (M4,7).
Pomieszczenie z maszyną do pisania.
Później dostępna staje się drabinka prowadząca na poziom B2.
Pomieszczenei z dokumentem i czerwonymi chemikaliami.
Później możesz użyć czynnika sterylizującego żeby odblokować komorę z gazem.
Pomieszczenie z dokumentem i zielonymi chemikalami.
Jest tu winda towarowa podróżująca na poziom B2 (M4,8).
Pomieszczenie odblokowywane dzięki użyciu niebieskiego artefaktu Blue Leech Charm.
Jest tu cewka Input Reg. Coil.
Pomieszczenie z zombiakami i zielonym artefaktem Green Leech Charm.
Pomieszczenie odblokowywane dzięki Green Leech Charm z (M4,15).
Do odnalezienia jest tu czynnik sterylizujący potrzebny w (M4,12).
Komora z gazem. Do jej otwarcia potrzebny jest czynnik sterylizujący z (M4,16).
W komorze jest klucz do użycia w (M4,18).
Zamknięte pomieszczenie - wymagany klucz z (M4,17).
W środku są łowcy, dokument oraz tarcza (Dial) potrzebna do rozwiązania zagadki w (M4,19).
Pomieszczenie z kolejką - do jego otwarcia potrzebna jest tarcza Dial z (M4,18).
Są tu cewka Output Reg. Coil oraz dźwignia opuszczająca drabinkę do (M4,11). Możesz też użyć wyrzutni Hookshot żeby dotrzeć do pomieszczenia (M4,20).
Pomieszczenie kontrolne kolejki - dociera się do niego używając wyrzutni Hookshot w (M4,19).
Do uruchomienia kolejki potrzebne są cewki z (M4,14) i (M4,19).
Windę uaktywnia się używając przełącznika w (M4,5). Podróżuje ona między poziomami 1F i B2.

Resident Evil Zero HD: Laboratorium - mapa lokacji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyżej znajduje się mapa laboratorium. Jest to czteropoziomowy obszar, w skład którego wchodzą zarówno tereny na powierzchni (m.in. kościół, w którym stacza się pojedynek z bozssem), jak i podziemne pomieszczenia badawcze. Do tej części świata gry dociera się automatycznie po rozwiązaniu zagadki w obserwatorium ośrodka szkoleniowego (odnalezienie trzech kamiennych tabliczek). Warto zaznaczyć, że pomimo odblokowania nowej lokacji możesz nadal powracać do zbadanych wcześniej miejscówek (np. po przedmioty fabularne czy zapasy). Opis przejścia z kolejnych stron zawiera sugerowaną kolejność eksploracji kolejnych obszarów laboratorium. W opisie są dodatkowo odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M4,6) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 6 z mapy laboratorium (M4).

Resident Evil 0 HD

19 stycznia 2016

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2016-02-04
19:14

młoda foka Centurion

młoda foka

Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.

Komentarz: młoda foka
2016-02-04
10:06

geohound Generał

-3

Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.

Komentarz: geohound
2016-02-03
00:49

młoda foka Centurion

1
młoda foka

Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.

Komentarz: młoda foka

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl