Są tu schody prowadzące na poziom 2F. W dalszej części gry musisz tu też użyć wyrzutni Hookshot żeby dotrzeć na dach - (M1,17).
Do odnalezienia klucz do wagonu restauracyjnego - (M1,6).
Przy schodach jest dokument.
Jest tu drabina prowadząca na dach wagonu - (M1,8).
W kuchni są klucz do pomieszczenia konduktora (M1,11) i winda towarowa.
Są tu mapa pociągu, dokument, walizka i drabina prowadzącą do baru (M1,12).
Na podłodze leży otwieracz do paneli potrzebny do włazu z kuchni (M1,10).
Później pojawiają się tu pijawki i w pełni dostępne stają się schody prowadzące na poziom 1F.
Do odnalezienia jest tu złoty pierścionek do walizki.
W dalszej części gry aktywuje się tu hamulce pociągu - potrzebna karta magnetyczna z (M1,20).
Wskoczenie do dziury odblokowuje dostęp do pomieszczenia na poziomie 2F - (M1,18).
Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express - mapa lokacji
Aktualizacja:
Pociąg Ecliptic Express
Powyżej znajduje się mapa całego pociągu Ecliptic Express, w którym rozpoczyna się gra. Na mapie zaznaczone i opisane zostały wszystkie obszary, które możesz odwiedzić. Wiele z nich jest początkowo niedostępnych i więcej szczegółów na temat sugerowanej kolejności odwiedzania i odblokowywania pomieszczeń odnajdziesz w naszym opisie przejścia. W opisie są też odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M1,4) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 4 z mapy pociagu (M1).
- Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express - mapa lokacji
- Resident Evil Zero HD: Pierwsze wagony
- Resident Evil Zero HD: Początek współpracy z Billym
- Resident Evil Zero HD: Boss Stinger (ogromny skorpion)
- Resident Evil Zero HD: Dalsza eksploracja pociągu
- Resident Evil Zero HD: Powstrzymanie pociągu przed wykolejeniem
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.
Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.
Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
