Resident Evil Zero HD: Pierwsze wagony
Aktualizacja:
Pierwsze wagony

Przygodę rozpoczynasz grając jako Rebecca (M1,1). Obróć się w lewo i przejdź do sąsiedniego wagonu (M1,2). Załączy się tu cut-scenka z pierwszego spotkania z zombiakami. Szybko obróć się i zainteresuj się pojedynczym zombiakiem, który pojawił się za plecami Rebecci (tym w dolnej części ekranu). Postaraj się go jak najszybciej zabić. Jeśli nie chcesz marnować amunicji to zignoruj pozostałe potwory i od razu dobiegnij do drzwi do kolejnego wagonu (M1,3).

Po wkroczeniu do nowego wagonu wyrusz dalej i zainteresuj się mijanymi po drodze dwoma pomieszczeniami. W pomieszczeniu 202 (M1,4) odnajdziesz przede wszystkim pierwszy dokument - Passenger's Diary. W sąsiednim pomieszczeniu 201 (M1,5) są z kolei dokument Investigation Orders, taśmy do zapisu stanu gry Ink Ribbon oraz maszyna do pisania, dzięki której zachowuje się aktualne postępy (jeden zapis zużywa jedną taśmę). Jako że jest to dopiero początek gry nie musisz od razu jej używać.

Wyjdź z pomieszczenia 201 i kontynuuj eksplorację wagonu. Po chwili natrafisz na zwłoki i zbadanie ich sprawi, że wejdziesz w posiadanie klucza Train Key. Obejrzyj filmik z pierwszego spotkania z Billym oraz z pojawienia się umierającego Edwarda. Po jego zakończeniu zmuszony zostaniesz do pokonania kilku psów zombie. Możesz strzelać bez większego zastanowienia lub (jeśli chcesz przyoszczędzić amunicję) wycofać się w okolice miejsca odnalezienia klucza i oddawać strzały w stronę psów gdy chcą rzucić się na Rebeccę. Po wygranej bitwie zbadaj zwłoki Edwarda i zabierz amunicję, którą miał przy sobie.

Musisz wyruszyć teraz w drogę powrotną do wagonu, w którym rozpocząłeś grę. W trakcie przeprawy możesz już zdecydować się na zatrzymanie w pomieszczeniu 201 i zapisanie postępów. Licz się z tym, że po drodze napotkasz nowe zombiaki i to nawet jeśli wcześniej wyeliminowałeś wszystkie potwory - w zależności od ich rozmieszczania możesz je zabijać lub próbować omijać. Po osiągnięciu celu podróży udaj się do zignorowanych wcześniej prawych drzwi i użyj klucza Train Key żeby je otworzyć (po udanej akcji wyrzuć klucz z inwentarza).

Możesz już wejść do wagonu restauracyjnego (Dining Car) (M1,6). Obejrzyj nowy filmik i zainteresuj się leżącym na stoliku dokumentem Notice to Supervisors. Wyjdź po schodach na górny poziom wagonu (M1,7) i wykonaj kilka kroków do przodu. Po raz pierwszy spotkasz tu nową odmianę potwora - zombiaka-pijawkę (Leech Zombie). Nie marnuj amunicji na walkę z tym potworem, tylko powróć szybko do schodów i zaczekaj na załączenie się kolejnej cut-scenki.
- Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express - mapa lokacji
- Resident Evil Zero HD: Pierwsze wagony
- Resident Evil Zero HD: Początek współpracy z Billym
- Resident Evil Zero HD: Boss Stinger (ogromny skorpion)
- Resident Evil Zero HD: Dalsza eksploracja pociągu
- Resident Evil Zero HD: Powstrzymanie pociągu przed wykolejeniem
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.
Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.
Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
