Resident Evil Zero HD: Powstrzymanie pociągu przed wykolejeniem
Aktualizacja:
Powstrzymanie pociągu przed wykolejeniem

Musisz na początek zadecydować kto zostanie w tym miejscu a kto wyruszy do konsoli sterowania hamulcami zlokalizowanej na tyłach pociągu - Billy'emu łatwiej będzie przebijać się przez zombiaki, ale wybierając Rebeccę obejrzysz po drodze jedną dodatkową cut-scenkę. Niezależnie kogo wybrałeś musisz się śpieszyć, bo na ekranie pojawił się licznik upływu czasu. Zabierz koniecznie leżącą u dołu ekranu kartę magnetyczną Magnetic Card i jeśli cierpisz na niedobór amunicji to możesz dodatkowo rozejrzeć się po kabinie za opakowaniami z amunicją do pistoletu.

Musisz przebiec przez cały pociąg, bo celem podróży jest balkonik na tyłach ostatniego wagonu gdzie wcześniej zdobyłeś wyrzutnię Hookshot (M1,16). Żołnierzy, którzy zginęli na niedawnej cut-scence możesz bezproblemowo ominąć, ale zombiaki z kolejnych wagonów należy już zabijać. Jeśli grasz Rebeccą to w jednym z wagonów załączy się krótki filmik ze spotkania z Edwardem, który przemienił się w zombiaka. Grając jako Billy nie obejrzysz tej cut-scenki, ale również będziesz musiał zabić Edwarda.

Podejdź do konsoli zamontowanej po przeciwnej stronie drzwi od uchwytu, z którego zabierałeś wcześniej Hookshota. Musisz tu otworzyć inwentarz, wybrać z niego kartę magnetyczną Magnetic Card i jej użyć (Use). Do rozwiązania będzie za chwilę pierwsza z dwóch zagadek.

Założenia zagadki nie są trudne. Na konsoli wyświetlana jest losowo generowana wartość i w naszym przypadku było to 67. Musisz wciskać przyciski na konsoli w taki sposób żeby suma dziesięciu cyfr zrównała się z prezentowaną wartością. Przykładowo, wartość 67 możesz uzyskać wciskając kolejno 9+9+9+9+9+9+9+2+1+1.

Po rozwiązaniu pierwszej zagadki zostaniesz przełączony na drugą grywalną postać, czyli na tę, która pozostała w kabinie maszynisty (M1,20). Podejdź do znajdującej się tu podobnej konsoli i wejdź z nią w interakcję (nie wymaga ona użycia karty magnetycznej). Druga zagadka jest bardzo podobna do pierwszej i jej jedynym utrudnieniem jest to, że nie możesz sprawdzać aktualnej wartości z uwagi na rozbity wyświetlacz. Wszystkie obliczenia musisz w rezultacie wykonywać samemu (w głowie lub na kartce). Tak jak w przypadku poprzedniej zagadki założeniem jest osiągnięcie identycznej wartości dzięki zsumowaniu dziesięciu cyfr. Wartość 81 z naszego przykładu możesz uzyskać wciskajac kolejno 9+9+9+9+9+9+9+9+5+4. Gra wyświetli teraz dłuższy filmik.
- Resident Evil Zero HD - poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express - mapa lokacji
- Resident Evil Zero HD: Pierwsze wagony
- Resident Evil Zero HD: Początek współpracy z Billym
- Resident Evil Zero HD: Boss Stinger (ogromny skorpion)
- Resident Evil Zero HD: Dalsza eksploracja pociągu
- Resident Evil Zero HD: Powstrzymanie pociągu przed wykolejeniem
- Resident Evil Zero HD: Pociąg Ecliptic Express
- Resident Evil Zero HD: Opis przejścia
- Resident Evil Zero HD: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.
Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.
Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
