Resident Evil Zero HD - Mapa M2: Ośrodek szkoleniowy
Resident Evil Zero HD - Mapa M2: Ośrodek szkoleniowy
Rozpoczynasz tu po kraksie pociągu.
Są tu wszystkie przedmioty, które wyrzuciłeś lub których nie zabrałeś podczas badania pociągu.
Przejście w kanałach - prowadzi do głównego holu (M2,3).
Główny hol - jest on dwupoziomowy.
Na parterze jest maszyna do pisania.
Na górnym piętrze jest posąg z szalą - zagadka. Jej zaliczenie odblokowuje przejście do piwnicy (M3,1).
Pomieszczenie z dokumentem i uchwytem Crank Handle. Po jego zabraniu atakują kruki.
Sala konferencyjna. Odnajdziesz tu dokument i maszynę do pisania.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę - potrzebna dyskietka z (M2,22).
W korytarzu tym przebywają zombiaki.
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
W pomieszczeniu są mapa ośrodka, mikrofilm A oraz winda, do obsługi której potrzebny jest uchwyt z (M2,4).
W dalszej części gry musisz tu użyć zapalniczki na lampie przy zamkniętych drzwiach.
Pomieszczenie po raz pierwszy dostępne po użyciu windy w (M2,7). Przebywają tu insekty.
W dalszej części gry rozwiązuje się tu zagadkę z zegarem - potrzebna żelazna wskazówka z (M2,18).
Dziedziniec z fontanną i medykamentami, którego pilnują kruki.
Sala, w której zdobywa się klucz z klatki i stacza pojedynek z bossem Centurionem.
Są tu schody prowadzące na niższy poziom - (M2,11).
Korytarz łączący salę z poziomu 3F (M2,10) z głównym holem (M2,3).
Pomieszczenie z insektami, granatnikiem i białą statuetką.
W dalszej części gry możesz użyć klucza z piwnicy (M3,13) do otwarcia zamkniętych drzwi.
Jadalnia - przebywają tu zombiaki.
Kuchnia - do jej zbadania potrzebny jest klucz z dużej sali (M2,10).
Odnajdziesz tu paliwo do zapalniczki.
Korytarz. Lewa odnoga prowadzi do piwnicy (M3,6) i możesz z niej skorzystać po rozwiązaniu zagadki w (M3,4).
Prawa odnoga prowadzi do nowego pomieszczenia.
Pomieszczenie z zombiakami, strzelbą Shotgun i czarną statuetką.
Jest tu drabina prowadząca na zewnętrzne balkoniki (M2,17).
Balkoniki z zombiakami i roślinami. Po raz pierwszy docierasz tu od strony poziomu 1F - (M2,16).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
Pomieszczenie z dokumentem i żelazną wskazówką. Możesz je zbadać po zdobyciu klucza w (M2,10).
Pomieszczenie możesz zbadać po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Jest tu mikrofilm B.
Korytarz - później pojawia się tu zombie-pijawka.
Łazienka wypełniona zapasami
Pomieszczenie z zombiakami i projektorem odblokowywane po rozwiązaniu zagadki z zegarem w (M2,8). Potrzebujesz mikrofilmu A z (M2,7) i mikrofilmu B z (M2,19).
Korytarz z zombiakami odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
W dalszej części gry pojawiają się tu małpy.
Sala z łóżkami pacjentów, zapasami i dokumentem.
W dalszej części gry możesz tu pozyskać zielone chemikalia grając Rebeccą.
Pomieszczenie z zagadką-szachownicą. Nagroda za jej zaliczenie to czarne skrzydło.
Biblioteka - do jej odblokowania potrzebna jest zapalniczka Billy'ego. Do odnalezienia są tu skrzydła anioła.
Korytarz z zombie-pijawką.
Pomieszczenie z zombie-pijawką i uchwytem imadła.
Bar z fortepianem. Zdobywa się tu akumulator z tajnej skrytki (zagraj Billym na fortepianie).
Korytarz. Później pojawia się tu zombie-pijawka.
Pomieszczenie z zombiakami. Użyj tu uchwytu z (M2,28) żeby zdobyć tabliczkę Obedience Tablet.
Pomieszczenie z medykamentami.
Obszar na zewnątrz posiadłości odblokowywany po zaliczeniu zagadki w sali konferencyjnej (M2,5).
Możesz tu użyć akumulatora z (M2,29) i po przepchnięciu skrzyni zdobyć tabliczkę Discipline Tablet.
Górny poziom obserwatorium odblokowywany po rozwiązaniu zagadki w sali konferencyjnej - (M2,5).
Dolny poziom obserwatorium.
Do zaliczenia zagadki potrzebujesz tabliczek z (M3,8), (M2,31) i (M2,33). Odblokuje ci to dostęp do laboratorium.
Winda, dzięki której możesz dotrzeć do tunelu z pociągiem. Skorzystanie z niej możliwe jest dopiero po dotarciu do fabryki i wybraniu poziomu Lv1 w (M5,10).
Główny hol - jest on dwupoziomowy.
Na parterze jest maszyna do pisania. Na górnym piętrze jest posąg z szalą (zagadka).

Resident Evil Zero HD: Ośrodek szkoleniowy Umbrella - mapa lokacji

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Powyżej znajduje się mapa całego ośrodka szkoleniowego Umbrella, do którego dotrzesz po przeżyciu kraksy pociągu. Lokacja ta jest bardzo rozległa i składa się z czterech poziomów. Wiele pomieszczeń jest domyślnie niedostępnych i możesz do nich zajrzeć dopiero po rozwiązaniu jakiejś zagadki lub zdobyciu jakiegoś klucza. Opis przejścia z kolejnych stron zawiera sugerowaną kolejność eksploracji kolejnych obszarów budynku. W opisie są dodatkowo odwołania do mapy. Przykładowo, odwołanie (M2,4) sugeruje, że powinieneś zerknąć na punkt 4 z mapy ośrodka (M2).

Resident Evil 0 HD

19 stycznia 2016

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2016-02-04
19:14

młoda foka Centurion

młoda foka

Zastanawiają mnie niektóre osiągnięcia. Czy w ramach jednego osiągnięcia kumulują się jego poszczególne składowe przy wielokrotnym przechodzeniu gry? Np. to dotyczące broni-jak mam połączyć jednocześnie zestaw custom do pistoletu dla obojga bohaterów skoro w grze jest tylko jeden taki upgrade? Druga sprawa to pliki,które zbiera się i czyta podczas gry: jeśli przy jednokrotnym przejściu czegoś zapomniałem to wystarczy, że przy kolejnym podniosę ten zapomniany czy muszę powtarzać to ze wszystkimi? Albo małe nietoperze w kościele... Mogę likwidację tych 16 sztuk "rozbić na raty"? Lub robienie roślinek, które nie jest zbyt trudne ale zastanawia mnie ta kwestia również, tak z ciekawości.

Komentarz: młoda foka
2016-02-04
10:06

geohound Generał

-3

Najlepsza porada go RE Zero - Wejdź w Panel Sterowania -> Dodaj/Usuń programy -> Usuń.

Komentarz: geohound
2016-02-03
00:49

młoda foka Centurion

1
młoda foka

Chcę dodać, że na Imitacje Marcusa (tu: zombie-pijawki) bardzo dobrze sprawdzają się koktajle Mołotowa i to właśnie w tym celu (choć działają też na inne bestie) porozmieszczano po lokacjach kanistry i butelki. Wystarczą 2-3 flaszki w trybie NORMAL i po temacie. Na Proto Tyranta zaś najprostsza (i najoszczędniejsza) metoda to walka w "zwarciu". Opieramy lufę o jego brzuch i w momencie gdy podnosi rękę do ciosu (a nie robi tego zbyt szybko) naciskamy spust. Nie dość,że powstrzymuje go to od uderzenia, to zadaje bardzo duże (z powodu dystansu) obrażenia nawet od strzelby.

Komentarz: młoda foka

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl