Rayman Origins - poradnik do gry
W poradniku do gry Rayman Origins znajduje się opis przejścia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkie.go rodzaju ukrytych Lum. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów i sposób zebrania znajdziek.
Aktualizacja:
Rayman Origins - poradnik do gry
Rayman Origins jest scrollowaną platformówką 2D, gdzie przez większość czasu podążamy w jednym kierunku, aby dojść do końca poziomu. Gra zawiera mnóstwo ukrytych rzeczy do zebrania. W poniższym poradniku znajdziecie opis plus zdjęcia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkiego rodzaju ukrytych Lum, potrzebnych do odblokowania pozostałych Elektrun. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów, opis przejścia trudniejszych sekcji poziomów i sposób zebrania wymagających znajdziek. W nawiasie obok nazwy poziomu, znajduję się liczba Lum oraz czas ukończenia wyzwania czasowego (opcja ta pojawia się po jednokrotnym ukończeniu etapu), potrzebny do odblokowania Elektrun. Jeżeli w nawiasie jest podana tylko liczba Lum, oznacza to, że dany poziom nie posiada wyzwania czasowego. Pamiętaj o jak najszybszym zbieraniu rzeczy, które pojawią się z roślinek i Żalumków. Jeżeli się nie pośpieszysz, wszystko może zniknąć.
Oznaczenia użyte w opisie
S - serduszko dające odporność na jedno uderzenie przeciwnika, lub jeżeli już posiadasz jedno dostaniesz Lumy.

L - Lumy czyli typowe monety do zebrania na każdym poziomie. Kiedy zbierzesz Lumy z koroną (w poradniku oznaczone jako LK), pozostałe zmienią kolor na czerwony. Oznacza to, że przez ograniczony czas są warte dwa razy więcej. Należy zebrać jak najwięcej czerwonych, jeżeli myślisz o zbieraniu wstążek. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy przeciwnik zostawia dwa Lumy. Jeden po tym kiedy zmienia się w balon po uderzeniu, drugi kiedy uderzymy go w tej formie.

E - Elektruny czyli znajdźki za pomocą których odblokowujemy różne rzeczy w grze (m.in. nowych bohaterów czy poziomy). Za każdym razem będą uwięzione w klatce, którą będziesz musiał zniszczyć, by je uwolnić.

M - moneta z czaszką (Czaszkonety) dająca 25 Lumów.

Drzwi nr x - drzwi z okiem stanowią checkpoint. Cały opis podzielony jest na sekcje, pomiędzy tymi drzwiami. Np. oznaczenie "drzwi nr 1", oznacza etap danego poziomu, pomiędzy pierwszymi, a drugimi drzwiami z okiem.

Klatka nr x - czyli klatki, do których dostaniesz się korzystając z ukrytych przejść. Na każdym poziomie, w którym znajdują się takie przejścia, do zniszczenia są dwie klatki. Uwolnienie Elektrun, również traktowane jest jako checkpoint. Oznacza to, że raz uwolnione Elektruny nie muszą być uwalniane ponownie.

Żalumek - w różnych etapach kolejnych światów, Żalumki wyglądają inaczej. Mogą to być, np. roślinki. Charakteryzują się tym, że należy je zniszczyć, by uwolnić Lumy.

Bujawka - niebieska łapka, która umożliwia huśtanie na boki.

Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)
GRYOnline
Gracze
Steam
- Rayman Origins: Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L)
- Rayman Origins: Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20)
- Rayman Origins: Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00)
- Rayman Origins: Szalone odbijanie (300 L, 1:30)
- Rayman Origins: Pustynia Dijirdów
- Rayman Origins: Hej - ho moskito (300 L); Nie złapiesz mnie
- Rayman Origins: Bujalne Jaskinie (300 L,1:15); Ponad tęczą (175 L)
- Rayman Origins: Daj się ponieść (300 L, 2:10)
- Rayman Origins: Waligóra (300 L, 1:40)
- Rayman Origins: Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30)
- Rayman Origins: Zupełnie jak w dżungli (100 L)
- Rayman Origins: Pokręcona Dżungla
- Rayman Origins: Chrapiące Drzewo - Kraina Żywych Umarlaków
- Rayman Origins: Chrapiące Drzewo Rayman Origins
- Rayman Origins: Chrapiące Drzewo
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.