Ratchet & Clank A Crack in Time: Zolar Forest
Aktualizacja:
Zolar Forest
![]() | ![]() |
Czas na misję ratunkową. Ruszamy w stronę płonącego fragmentu polany i idziemy za Kapitanem Qwarkiem . Natkniemy się między innymi na małe fioletowe istoty (Zyphoidy ), które trzeba pokonać. Po dotarciu do rozwalonego mostu przedostajemy się na drugą stronę skacząc po kładkach. [1] Mała armia grzybków, którą spotkamy, raczej nie będzie stanowiła problemów dla "nieustraszonego" Kapitana . [2]
![]() | ![]() |
Docieramy do otwartej przestrzeni z wodą. Musimy stworzyć przejście dla Qwarka . Rozwalamy wybuchowe skrzynie i skaczemy po skałach na drugą stronę. [1] Tam skręcamy w prawo i używamy klucza (KWADRAT ) aby otworzyć most (przesuwając w lewo i prawo analogiem ). [2]
![]() | ![]() |
Superbohater rozwali skały i otworzy przejście. Niestety następne drzwi nie ulegną jego mocy, więc będzie trzeba pomoc. Przejście znajdziemy przeskakując po fragmentach murów zatrzymanych w czasie przez anomalię. [1] Po drugiej stronie zmierzymy się ze szczególnie wyrośniętymi Zyphoidami . Z łatwością ustrzelimy je chodząc w bok (L2 ) i strzelając z pistoletu (R1 ). [2]
![]() | ![]() |
W następnym obszarze ponownie musimy użyć klucza po drugiej stronie wody. Żeby się tam dostać przeskakujemy po skalnych wysepkach z prawej używając podwójnych skoków (dwa razy X ). [1] Gdy Qwark przejdzie suchą stopą kupujemy bomby w sklepie z bronią (TRÓJKĄT ). [2]
![]() | ![]() |
Kawałek dalej spotkamy mieszkankę planety, której dzieci zostały zaatakowany. Pierwszy z nich znajduje się kawałek na północ - wystarczy wykończyć kilka Zyphoidów . [1] Drugi dzieciak utknął w okrągłych ruinach niedaleko matki - rozpoznamy je po anomalii czasowej. Żeby dostać się na środek musimy przeskakiwać po kolejnych okrągłych platformach gdy będą koło siebie i czekać aż "cofną się w czasie", przenoszą nas dalej. Po drodze znajdziemy ulepszenie Blast do Pistoletu . Gdy dotrzemy na środek komnaty używamy klucza żeby wysunąć most (KWADRAT i lewy analog ). [2]
![]() | ![]() |
Wracamy do matki i Qwarka a potem ruszamy na wschód wąskim przesmykiem. Za zakrętem zobaczymy siedlisko Zyphoidów i kilku przedstawicieli rasy. Po ich pokonaniu trzecie dziecko będzie mogło bezpiecznie przedostać się do matki. [1] W ramach wdzięczności postać pozwoli nam przejść przez sekretne drzwi. [2] Podążamy za szamanem plemiennym i resztą.
![]() | ![]() |
W ostatecznej walce z Zyphoidami zmierzymy się z ich dwoma legowiskami, które jednak nie wytrzymają długą wobec siły bomb, pistoletu i klucza. Na końcu drogi czeka wioska miejscowej rasy. [1] Możemy się po niej pokręcić. Potem udajemy się na jej wschodni kraniec do świątyni (schodami do góry). [2]
![]() | ![]() |
Rozmawiając z szamanem mówimy, że potrafimy dochować tajemnicy. Zostaniemy wpuszczeni do świątyni - przyjaciele otworzą przejście stając na przyciskach. Budynek jest najeżony pułapkami, które jednak ominiemy bez problemów (nad płonącymi kręgami można po prostu przeskakiwać) Przed złotymi drzwiami musimy stanąć na seledynowych przyciskach. [1] Na końcu drogi dostaniemy pojemnik na Zoni . Obracamy się i rzucamy toporem w jednego z fruwających maluchów (L2 + KWADRAT ). [2]
![]() | ![]() |
Ruszamy w drogę powrotną, ścigając drugiego Zoni - układ pułapek nieco się zmienił. Gdy przejdziemy przez ognistą część łapiemy małego kosmitę toporem (L2 + KWADRAT ). [1] Biegniemy do przyjaciół. Okaże się, że planeta jest atakowana przez obcych. [2]
![]() | ![]() |
Bijemy wszystkich wrogów wokół fontanny. Obok niej jest sklep z bronią w którym możemy kupić nową pukawkę. Nieopodal znajdują się też skrzynie z życiem. Wrogów najlepiej zestrzelić laserem, chociaż oczywiście możemy też potraktować ich czymś innym. [1] Gdy pozbędziemy się przeciwników ruszamy dalej - zobaczymy, ze obcy porywają mieszkańców. Dobijamy resztę robotów i podchodzimy do kamiennych drzwi. Szaman podbiegnie je otworzyć. [2]
![]() | ![]() |
Biegniemy z Szamanem schodami w górę i dalej murami (oczywiście pokonując wrogów). Gdy przejdziemy przez jedną z wież trafimy na sporą grupę robotów latających, a później naziemnych. Po krótkiej walce chowamy się za barykadą na środku. Zobaczymy szczególnie dużego wroga - biegamy na boki (trzymając L2 ) skacząc (X ) i strzelając (R1 ). [1] Bitwa zakończy się w tym momencie (przynajmniej na teraz). W wieży łapiemy trzeciego Zoni . [2]
![]() | ![]() |
Podążamy jeszcze kawałek dalej za Szamanem w górę. Tam uruchomi on teleport i przeniesiemy się do statku. [1] Podbiegamy do niego a Zoni pokażą co potrafią. Gdy pojazd będzie jak nowy wsiadamy na pokład i ruszamy w kosmos (TRÓJKĄT ). [2]
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Trofea
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Zolar Forest
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Molonoth Fields
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Axiom City
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Krell Canyon
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Bronze Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Silver Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Gold Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Tombli Outpost
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Valkyrie Citadel
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Gimlick Valley
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock - Finał
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Komentarze czytelników
jaaaa - pokonanie ostatniego Lorda Vorselona i zaliczenie ostatniej rundy w dodatkowym turnieju na Hardzie jest baaardzo trudne. Żeby zaliczyć te trofea możesz spokojnie zmienić na najłatwiejszy poziom - na pewno zostaną wbite.
Przeszłam już całą grę, tzn. było już zakończenie ale jeszcze nie mam wszystkich trofeów, a dokładnie to muszę jeszcze drugi raz pokonać Vorselona i iść do tego muzeum, i wygrać ostatnią rundę w turnieju - "Overkill". Grałam cały czas na HARD, i tutaj moje pytanie - CZY MOGĘ TERAZ ZMIENIĆ SOBIE GRĘ NA MEDIUM ALBO EASY ŻEBY MI BYŁO ŁATWIEJ PRZEJŚĆ TO CO MI ZOSTAŁO? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ!!!
Zwłaszcza część Punkty Umiejętności może się przydać, chociaż niektóre sekrety są dobrze ukryte, ale na arenie w Raritanium dostajesz coś co pokazuję gdzie są skarby. Ogólnie dość solidny poradnik, tylko brakuję opisania zmian w broni na 5 lvl.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























