Ratchet & Clank A Crack in Time: Molonoth Fields
Aktualizacja:
Molonoth Fields
![]() | ![]() |
Będąc na miejscu udajemy się w stronę przepaści i przeskakujemy po sześciokątnych platformach. [1] Po kilku z nich musimy użyć klucza aby obrócić wysięgnik - wskakujemy na niego i czekamy aż zabierze nas na drugą stronę. [2]
![]() | ![]() |
Tam musimy obniżyć platformę na sprężynie, po czym wejść na nią i wyskoczyć. [1] U góry można pogadać z całkiem sympatycznym mieszkańcem planety. [2]
![]() | ![]() |
Po krótkiej rozmowie naciągamy sprężynę znajdującą się obok naszego rozmówcy i przeskakujemy dalej. Tutaj spotkamy kilku mniej przyjaznych mieszkańców, których oczywiście trzeba wyeliminować. Później używamy jeszcze jednej wyrzutni. [1] Na wyższym poziomie przebiegamy przez rurę i dochodzimy do krawędzi - odezwie się do nas nietypowy strażnik . [2]
![]() | ![]() |
Musimy znaleźć wejście do miasta - trudne to nie będzie, w końcu Ratchet niejedno już przeszedł. Biegniemy w prawo od strażnika i łapiemy tutaj czwartego Zoni. Po tej operacji obniżamy sobie sprężynę, [1] stajemy na niej i używamy klucza na pobliskim mechanizmie. Obróci on wysięgnik w naszą stronę - w tym momencie wyskakujemy i lądujemy na nim (trzeba to zrobić szybko). [2]
![]() | ![]() |
Na górze czeka nas krótka przejażdżka po rurze - wystarczy przeskakiwać zapory prądowe. [1] Po długim skoku (Ratchet wykona go sam) będziemy po właściwiej stronie kanionu - podążamy za kolejnym mieszkańcem tego świata do wnętrza budynku. Tutaj łapiemy baterię hasającą po ziemi (tak jak Zoni) i rzucamy ją w mechanizm po lewej, aktywując zasilanie. [2]
![]() | ![]() |
To nie jedyna niesforna bateria w okolicy. Miasto zbieraczy złomu boryka się z prawdziwym buntem rozjątrzonych kondensatorów, które musimy połapać i umieścić na właściwych miejscach. Pierwsze dwie znajdziemy na prawo od wejścia, w towarzystwie dwóch zbieraczy. 1] Zamontowanie baterii przy ścianie otworzy przejście do wnętrza budynku (rozsuną się ramienia prasy). Udajemy się tam i na końcu korytarza łapiemy a później umieszczamy na swoim miejscu następnego strajkowicza. [2]
![]() | ![]() |
Wychodzimy z oświetlonego na żółto korytarza i udajemy się znowu w prawo po taśmie produkcyjnej. Za maszynerią skręcamy jeszcze raz w prawo i przechodzimy po wąskiej kładce - tutaj chowa się oszalała bateria, którą oczywiście przyprowadzamy do porządku. [1] Ostatni przypadek buntu jest po drugiej stronie od wejścia do miasta - mijamy sklep z bronią i metalowe schodki. Wskakujemy po platformach, uważając na buchający z nich ogień. [2]
![]() | ![]() |
Na górze najpierw biegniemy do końca w prawo i opuszczamy sprężynę. [1] Teraz łapiemy hasającą nieopodal baterię, wchodzimy na wyrzutnię i skaczemy - w powietrzu wyrzucamy baterię do celu. [2]
![]() | ![]() |
Dalsza droga wolna - biegniemy na główną taśmę produkcyjną i przedostajemy się przez prasę. Za nią wskakujemy na środek okręgu w świecące pole, które wyrzuci nas do góry (kierujemy Ratcheta w locie na platformę wyżej). [1] U góry czeka nas walka z kilkoma przeciwnikami, a potem przeprawa przez kolejne zgniatarki i płomienie. [2]
![]() | ![]() |
Gdy wyjdziesz na otwartą przestrzeń przygotuj się do krótkiej potyczki. Kawałek dalej dowiesz się dlaczego Ratchet przybrał tak wymowną minę (patrz: obrazek). [1] Czas na kolejną, tym razem znacznie trudniejszą przejażdżkę po rurze. Na początku musisz uważać jedynie na zapory z prądem i dziury. Później zaczną się braki w szynach, więc trzeba poskakać. [2]
![]() | ![]() |
Cały czas obserwujemy uciekiniera i podążamy jego śladem, przeskakując na sąsiednie tory. [1] Należy spodziewać się nagłych zmian i wybuchów. Pod koniec szaleńczej jazdy prowadzący będzie rzucał bomby - po prostu je przeskakujemy. [2] Najtrudniejsze będzie zapewne pokonywanie pustych miejsc - trzeba wyskakiwać dość późno (za zakrętem, a nie przed, itp.).
![]() | ![]() |
Udany wyścig rozpocznie trening na odrzutowych butach. Najpierw jest włączamy (w prawo na d-padzie ) i jeździmy trochę (R2 ). Potem idziemy pogadać z Azimuthem . [1] Musimy powtórzyć pokazaną przez niego trasę. Najpierw wyskakujemy na wyrzutni, potem na skoczni, aż trafiamy na wirek - aktywujemy po KWADRATEM i analogiem wyznaczamy kierunek, w którym chcemy ruszyć dalej. [2]
![]() | ![]() |
Wylatujemy z kręćka na następną wyrzutnię a dalej na skocznię i okrągłe punkty odbić na ścianie (odbijamy się wciskając X ). [1] Po tych ewolucjach przyjdzie pora na użycie butów do szybowania - wyskakujemy na wyrzutni i trzymamy X . [2]
![]() | ![]() |
Ostateczny test rozpocznie się po zagadaniu do generała . Podążamy za nim na miejsce startu. Na przebycie drogi mamy minutę - nie jest ona zbyt trudna i jedyną pułapką może być wirek (nie zapomnij go złapać. [1] Azimuth będzie zadowolony z wyników i postanowi ruszyć w drogę. Żeby wrócić do statku podążamy za Zoni , który się pojawił. [2]
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Trofea
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Zolar Forest
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Molonoth Fields
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Axiom City
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Krell Canyon
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Bronze Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Silver Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Gold Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Tombli Outpost
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Valkyrie Citadel
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Gimlick Valley
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock - Finał
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Komentarze czytelników
jaaaa - pokonanie ostatniego Lorda Vorselona i zaliczenie ostatniej rundy w dodatkowym turnieju na Hardzie jest baaardzo trudne. Żeby zaliczyć te trofea możesz spokojnie zmienić na najłatwiejszy poziom - na pewno zostaną wbite.
Przeszłam już całą grę, tzn. było już zakończenie ale jeszcze nie mam wszystkich trofeów, a dokładnie to muszę jeszcze drugi raz pokonać Vorselona i iść do tego muzeum, i wygrać ostatnią rundę w turnieju - "Overkill". Grałam cały czas na HARD, i tutaj moje pytanie - CZY MOGĘ TERAZ ZMIENIĆ SOBIE GRĘ NA MEDIUM ALBO EASY ŻEBY MI BYŁO ŁATWIEJ PRZEJŚĆ TO CO MI ZOSTAŁO? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ!!!
Zwłaszcza część Punkty Umiejętności może się przydać, chociaż niektóre sekrety są dobrze ukryte, ale na arenie w Raritanium dostajesz coś co pokazuję gdzie są skarby. Ogólnie dość solidny poradnik, tylko brakuję opisania zmian w broni na 5 lvl.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























