Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock
Aktualizacja:
The Great Clock
![]() | ![]() |
Na początku przygody wcielamy się w porwanego Clanka , któremu musimy pomóc w ucieczce. Ruszamy dzielnym malcem przed siebie, by spaść piętro niżej po zawaleniu się podłogi. [1] Skręcamy w lewo biegnąc szklanym mostem i uważamy na odpadające fragmenty powierzchni - upadek oznacza koniec żywota robota. [2]
![]() | ![]() |
Docieramy do kolejnej części mostu - w oddali widać strzelających wrogów. Ignorujemy ich i rozwalamy skrzynie (uderzając KWADRATEM ) - w nich znajdują się bezcenne śrubki. Niszczenie wszystkiego co się da to podstawowe zajęcie podczas całej przygody. [1] Teraz przechodzimy na lewą stronę do drzwi i skupiamy się na hologramie przedstawiającym nowego sprzymierzeńca. [2]
![]() | ![]() |
Wbiegamy do przejścia obok hologramu i udajemy się dalej korytarzem. [1] W kolejnym pomieszczeniu nauczymy się jak korzystać z kamery - za pomocą prawego analoga oraz przycisku L1 , który należy przytrzymać. Patrzymy na cztery kolejne czujniki aktywowane przez drugiego robota. [2]
![]() | ![]() |
Biegniemy dalej, podążając za śrubkami. Dalsza droga jest prosta - wystarczy wskoczyć na platformę i skręcić w prawo koło modelu planety przypominającej ziemię. [1] Kilka platform wyżej możemy zatrzymać się na chwilę żeby popodziwiać Dr. Nefariousa i jego wiernego sługę na ogromnym ekranie. [2]
![]() | ![]() |
Wchodzimy do pomieszczenia. Natrafimy w nim na anomalię czasową. Skaczemy na górę po kawałkach szkła zatrzymanych w czasie - wyżej podlecimy używając śmigła Clanka (naciskając X podczas skoku ). [1] Po drugiej stronie czasoprzestrzennej pułapki zobaczymy mały raj kolekcjonera śrubek - ścianę ze skrzyń. Oczywiście niszczymy je wszystkie. [2]
![]() | ![]() |
Kolejny raz korzystamy z nieodżałowanego śmigła, które podczas lotu może podrzucić Clanka nieco wyżej. Taką operację można wykonać jednak trzy razy - później moc silnika się skończy. Używając zdolności przelatujemy nad przepaścią a potem dostajemy się na górę po platformach. [1] Fruniemy na drugą stronę pomieszczenia i udajemy się dalej. [2]
![]() | ![]() |
W następnym pomieszczeniu musimy pokonać dwa roboty patrolowe. Na końcu zobaczymy wrogów tłukących w szybę - obracamy się w lewo i wskakujemy na górę. [1] Teraz staniemy przed wielką turbiną i dwoma złymi robotami, które otworzą ogień - chowamy się za zasłoną i czekamy. Chwilę później doświadczymy następnej anomalii czasowej - kiedy wszystko zwolni skaczemy nad turbiną na drugą stronę lokacji i przechodzimy przez drzwi. [2]
![]() | ![]() |
Na chwilę wyjdziemy na świeże powietrze. Przeskakujemy nad przepaścią i skręcamy koło ekranu w prawo. [1] W tym pomieszczeniu ponownie trzeba będzie skorzystać z niestabilnych warunków czasoprzestrzennych - w pętli czasowej kładki będą pojawiać się i znikać, więc musimy działać szybko. Będąc na półmetku czekamy aż proces powtórzy się aby było dość czasu na dotarcie do końca. [2] W następnym korytarzu drzwi zamkną się nam przed nosem, więc skręcamy w lewo po schodkach. Dotrzemy do końca tego fragmentu przygody Clanka .
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Trofea
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Zolar Forest
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Molonoth Fields
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Axiom City
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Krell Canyon
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Bronze Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Silver Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Gold Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Tombli Outpost
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Valkyrie Citadel
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Gimlick Valley
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock - Finał
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mik999 Pretorianin
Zwłaszcza część Punkty Umiejętności może się przydać, chociaż niektóre sekrety są dobrze ukryte, ale na arenie w Raritanium dostajesz coś co pokazuję gdzie są skarby. Ogólnie dość solidny poradnik, tylko brakuję opisania zmian w broni na 5 lvl.
zanonimizowany691376 Junior
Przeszłam już całą grę, tzn. było już zakończenie ale jeszcze nie mam wszystkich trofeów, a dokładnie to muszę jeszcze drugi raz pokonać Vorselona i iść do tego muzeum, i wygrać ostatnią rundę w turnieju - "Overkill". Grałam cały czas na HARD, i tutaj moje pytanie - CZY MOGĘ TERAZ ZMIENIĆ SOBIE GRĘ NA MEDIUM ALBO EASY ŻEBY MI BYŁO ŁATWIEJ PRZEJŚĆ TO CO MI ZOSTAŁO? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ!!!
hedasw Generał
jaaaa - pokonanie ostatniego Lorda Vorselona i zaliczenie ostatniej rundy w dodatkowym turnieju na Hardzie jest baaardzo trudne. Żeby zaliczyć te trofea możesz spokojnie zmienić na najłatwiejszy poziom - na pewno zostaną wbite.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















