Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Terachnos, Axiom City
Aktualizacja:
Terachnos/Axiom City
Zoni 1
![]() | ![]() |
Pierwszego Zoni zobaczymy zaraz na początku poziomu - musimy go gonić. [1] Najpierw skaczemy na laserowym lasso, potem obniżamy sprężynę i wskakujemy na platformę. Dalej droga jest równie efektowna - czeka nas sporo skakania po kolejnych uchwytach. W końcu dotrzemy na mały balkon, gdzie Zoni się zatrzyma. [2]
Zoni 2
![]() | ![]() |
Drugiego ludzika namierzysz w porcie lotniczym. Gdy do niego wejdziesz skręć dwa razy w prawo - wyjdziesz znowu na otwartą przestrzeń i przed sobą zobaczysz uchwyt w powietrzu i za nim platformę. Tam będzie czekał Zoni. [1] Wskocz do niego i wracaj - postać zacznie uciekać z powrotem do portu. Tam pogoń go trochę aż w końcu wejdzie do jednej z wnęk. [2]
Zoni 3
![]() | ![]() |
Łapanie trzeciego Zoni rozpoczynamy w kosmicznym porcie. Musimy tutaj znaleźć baterię pałętająca się w okolicy. [1] Mając ją na kluczu szukamy teleportu dalej (pod dużym oknem). [2]
![]() | ![]() |
Po drugiej stronie udajemy się cały czas prosto - po drodze czeka kilku wrogów. [1] Na końcu jest klatka z Zoni - wrzucamy baterię i bariery laserowe znikają. [2]
Złota śruba 1
![]() | ![]() |
Śruba w fontannie w miejscu, gdzie znajdują się placyki ze skoczniami (przed wejściem do finałowego budynku). [1] Żeby zdobyć śrubę trzeba jednak przejść poziom The Great Clock III - Clank naprawia w nim anomalie czasowe. Dzięki temu śrubę można zdobyć w fontannie bez problemów. [2]
Złota śruba 2
![]() | ![]() |
Znajduje się na końcu budynku, do którego trzeba było wskoczyć podczas misji. [1] Przechodząc grę bohaterowie zeskakiwali do śluzy. Za nią znajduje się małe pomieszczenie z laserami - na jednej z półek jest śruba (można po nią swobodnie wskoczyć z kilku miejsc). [2]
Constructo Bomb - Proximity
![]() | ![]() |
Dodatek do bomb jest za miejscem, w którym łapiemy pierwszego Zoni (opis powyżej). Od początku poziomu należy przeskoczyć na lasso, potem na sprężynie na platformy wyżej i znowu po uchwytach. Tutaj, zamiast w prawo zgodnie z poziomem, skaczemy na lasso prosto i potem w lewo wzdłuż budynków. Na końcu zauważymy maszynę obracającą kontenery (było widać ją też z początku poziomu - teraz jesteśmy od drugiej strony) - musimy po nich przeskoczyć. [2] Bomba jest na platformie pośrodku planszy - dotrzesz do niej z drugiej maszyny obracającej kontenery.
Constructo Bomb - Skyburst
![]() | ![]() |
Ulepszenie znajduje się w budynku przeciwników, do którego w misji trzeba było się dostać. [1] Tuż po pierwszej walce w pomieszczeniu z trzema przejściami zagrodzonymi laserami zostaną one dezaktywowane. Nie biegniemy wtedy za generałem tylko kierujemy się do drugiego pomieszczenia. Sprzęt leży pod ścianą. [2]
Ryno V Holo-Plans
![]() | ![]() |
Znajduje się w pobliżu miejsca, gdzie ukrywa się drugi Zoni (sprawdź wyżej). [1] W skrócie wychodzimy z kosmicznego portu na południe wschodnimi drzwiami. Przed nami widać uchwyt w powietrzu i platformy. Przeskakujemy na pierwszą, a potem na drugą w lewo. Tutaj właśnie leżą schematy. [2]
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Sekrety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Wstęp do sekretów
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector - Quantos, Zolar Forest
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Molonoth Fields
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Terachnos, Axiom City
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Tombli Outpost
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Lumos, Krall Canyon
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Agorian Battleplex - turniej Raritanium
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Valkyrie Citadel
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Nefarious Space Station
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Gimlick Valley
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Inne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Sekrety
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mik999 Pretorianin
Zwłaszcza część Punkty Umiejętności może się przydać, chociaż niektóre sekrety są dobrze ukryte, ale na arenie w Raritanium dostajesz coś co pokazuję gdzie są skarby. Ogólnie dość solidny poradnik, tylko brakuję opisania zmian w broni na 5 lvl.
zanonimizowany691376 Junior
Przeszłam już całą grę, tzn. było już zakończenie ale jeszcze nie mam wszystkich trofeów, a dokładnie to muszę jeszcze drugi raz pokonać Vorselona i iść do tego muzeum, i wygrać ostatnią rundę w turnieju - "Overkill". Grałam cały czas na HARD, i tutaj moje pytanie - CZY MOGĘ TERAZ ZMIENIĆ SOBIE GRĘ NA MEDIUM ALBO EASY ŻEBY MI BYŁO ŁATWIEJ PRZEJŚĆ TO CO MI ZOSTAŁO? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ!!!
hedasw Generał
jaaaa - pokonanie ostatniego Lorda Vorselona i zaliczenie ostatniej rundy w dodatkowym turnieju na Hardzie jest baaardzo trudne. Żeby zaliczyć te trofea możesz spokojnie zmienić na najłatwiejszy poziom - na pewno zostaną wbite.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















