Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
Aktualizacja:
The Great Clock II
Złota śruba 1
![]() | ![]() |
Na początku sektora przeskakujemy na trójkątnym przycisku. Po nim docieramy do kilku kwadratowych platform prowadzących na górę. [1] Nie wchodzimy na nie - najpierw udajemy się wzdłuż krawędzi, bo złota śrubka jest przy ścianie budynku. [2]
Złota śruba 2
![]() | ![]() |
Żeby ją zdobyć trzeba rozwiązać bardzo trudną zagadkę (gdy powtarzamy grę). Najpierw przechodzimy przez sektor aż do stacji mnemonicznej, [1] czyli miejsca, gdzie zanurzamy się do umysłu Clanka . Obecny tam mentor zaproponuje nam wyzwanie. [2] W zagadce są cztery klony czasowe i trzeba aktywować trzy przyciski. Każdy z nich ukryty jest jednak za śluzą. Poniższy opis może być więc nieco zagmatwany. Uwaga: czasem klony spadają mimo, że ich ścieżka jest dobra - to niestety błąd gry. Sama zagadka wymaga naprawdę robienia wszystkiego szybko - do końca zostanie mniej więcej 5 sekund (przy dobrym wyniku!).
![]() | ![]() |
Najpierw wybieramy czerwony klon i przeskakujemy po wirze w prawo, spowalniając go. U góry stajemy na przycisku co otworzy pobliską śluzę. [1]
![]() | ![]() |
Żółtym biegniemy za czerwonym i po okręgu i wyżej. [1] Gdy kolega otworzy tubę stajemy w środku na przycisku. [2]
![]() | ![]() |
Czas wprowadzić zielonego - biegniemy nim za dwójką i gdy oni zajmą się przyciskami my odbijamy pocisk działa zamieniając go w platformę. [1] Potem skaczemy po niej wyżej i stajemy na kolejnym mechanizmie. [2]
![]() | ![]() |
Wracamy do czerwonego i powtarzamy wszystko jeszcze raz - spowalniamy wir, wpuszczamy żółtego stając na przycisku. Potem podążamy za zielonym wyżej, po platformie stworzonej z działa. [1] U góry wchodzimy do drugiej otwartej śluzy. [2]
![]() | ![]() |
Teraz wybieramy niebieskiego - czekamy aż pozostała trójka przeskoczy po okręgu (można mieć tylko jedną bombę czasową!) [1] i udajemy się w drugą stronę - tutaj spowalniamy przeciwległy wir i wskakujemy wyżej. [2]
![]() | ![]() |
Tam zamieniamy drugie działo w platformę, odbijając jego pocisk i biegniemy z powrotem. [1] Gdy dotrzemy do początkowego miejsca nasi koledzy powinni już otworzyć śluzę koło drzwi - wbiegamy do niej i wyłączamy zapis. [2]
![]() | ![]() |
Czas wrócić do czerwonego - musimy powtórzyć całą drogę, czyli pobiec do pierwszego wiru, spowolnić go, wpuścić żółtego do pierwszej ze śluz, potem skakać za zielonym i wpuścić niebieskiego do przycisku przy drzwiach. Gdy niebieski znajdzie się na miejscu, wybiegamy i przeskakujemy po platformie, którą wcześniej dla nas przygotował. [1] Tutaj stajemy na czerwonym przycisku. [2]
![]() | ![]() |
Ruszamy w ponowną podróż zielonym - robimy wszystko co poprzednio (czyli biegniemy za czerwonym i żółtym, zamieniamy działo w platformę, przeskakujemy wyżej i stajemy na przycisku, czekamy na czerwonego aby wbiegł do śluzy i udostępnił drogę niebieskiemu na dole). Gdy niebieski będzie na dole biegniemy za czerwonym do ostatniego przycisku [1] - gdy kolega otworzy śluzę wchodzimy do niej. [2]
![]() | ![]() |
W wielkim finale musimy czerwonym powtórzyć całą akcję jeszcze raz - na końcu pozostała trójka będzie umieszczona na odpowiednich przyciskach a drzwi będą stały otworem. [1] W nagrodę otrzymamy złotą śrubkę. [2]
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Sekrety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Wstęp do sekretów
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector - Quantos, Zolar Forest
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Molonoth Fields
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Terachnos, Axiom City
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Tombli Outpost
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Lumos, Krall Canyon
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Agorian Battleplex - turniej Raritanium
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Valkyrie Citadel
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Nefarious Space Station
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Zadania poboczne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Gimlick Valley
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Pozostałe planety
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Corvus Sector - Inne
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Sekrety
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mik999 Pretorianin
Zwłaszcza część Punkty Umiejętności może się przydać, chociaż niektóre sekrety są dobrze ukryte, ale na arenie w Raritanium dostajesz coś co pokazuję gdzie są skarby. Ogólnie dość solidny poradnik, tylko brakuję opisania zmian w broni na 5 lvl.
zanonimizowany691376 Junior
Przeszłam już całą grę, tzn. było już zakończenie ale jeszcze nie mam wszystkich trofeów, a dokładnie to muszę jeszcze drugi raz pokonać Vorselona i iść do tego muzeum, i wygrać ostatnią rundę w turnieju - "Overkill". Grałam cały czas na HARD, i tutaj moje pytanie - CZY MOGĘ TERAZ ZMIENIĆ SOBIE GRĘ NA MEDIUM ALBO EASY ŻEBY MI BYŁO ŁATWIEJ PRZEJŚĆ TO CO MI ZOSTAŁO? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ!!!
hedasw Generał
jaaaa - pokonanie ostatniego Lorda Vorselona i zaliczenie ostatniej rundy w dodatkowym turnieju na Hardzie jest baaardzo trudne. Żeby zaliczyć te trofea możesz spokojnie zmienić na najłatwiejszy poziom - na pewno zostaną wbite.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






















