Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
Aktualizacja:
The Great Clock II
![]() | ![]() |
W skórze Clanka biegniemy za Sigmundem po schodach i skręcamy w prawo aż dotrzemy do krawędzi. Tam używamy przycisku w podłodze, który wyrzuci nas dalej. [1] Stąd udajemy się ponownie w prawo i przelatujemy korzystając z platformy w powietrzu - bez obaw, upadek tutaj nie grozi śmiercią. [2]
![]() | ![]() |
Teraz wystarczy podfrunąć do góry po trzech kładkach. [1] W pomieszczeniu rozpoczniemy trening związany z zabawą czasem. [2]
![]() | ![]() |
Żeby przejść dalej stajemy na zielonym polu, rozpoczynamy nagrywanie (trzymamy TRÓJKĄT i analog w górę ) i stajemy robotem na przycisku. [1] Kończymy zapis (TRÓJKĄT ) i teraz stajemy na niebieskim polu, ponownie aktywując urządzenie. Nasza zapisana kopia powtórzy wcześniejszą akcję otwierając przejście. [2]
![]() | ![]() |
Czas na coś trudniejszego. Aktywujemy nagrywanie na niebieskim polu i kończymy zapis na czerwonym przycisku. Teraz korzystamy z zielonego pola - gdy niebieska kopia Clanka stanie na przycisku wbiegamy do otwartej śluzy i umiejscawiamy się na następnym. [1] Wracamy do niebieskiego okręgu i aktywujemy zapis - teraz stajemy na pierwszym czerwonym przycisku i wpuszczamy drugiego robota do tuby. [2] Gdy otworzy drzwi przebiegamy przez nie.
![]() | ![]() |
Używamy kolejnej trójkątnej wyrzutni na ziemi. Po krótkim locie kontynuujemy podróż i wchodzimy do pomieszczenia. Tutaj czekamy aż towarzysz otworzy tubę, stajemy w niej i aktywujemy urządzenie. [1] Przeniesiemy się do umysłu robota - udajemy się w nim dalej skacząc po okrągłych platformach. [2]
![]() | ![]() |
Na kolejnej powierzchni z kostek otrzymamy bombę czasową - rzucamy ją próbę (L1 ). Chwilę później pojawi się wirujący okrąg - musimy go spowolnić bombą i przeskoczyć dalej. [1] Tego typu akcję będziemy przeprowadzać niejednokrotnie - teraz z potrójnymi kołami. Żeby się przez nie przedostać rzucamy kolejne urządzenia po wyskoczeniu z poprzedniej powierzchni. [2]
![]() | ![]() |
Czas nauczyć się korzystać z berła czasu - uderzając w uszkodzone elementy naprawiamy je. Nie tylko daje to ogromną satysfakcję i wprowadza konstruktywne rozwiązanie do wyjątkowo destruktywnej gry, ale zapewnia też śrubki i bonusy w wybranych miejscach (dodatkowo składa się na jedno z wyzwań). [1] Po naprawieniu trzech uszkodzonych urządzeń przeskakujemy dalej. Nasz mentor zechce pokazać nam bojowe zastosowanie berła - tłuczemy więc kolejne zastępy Qwarków . [2]
![]() | ![]() |
Skaczemy radośnie dalej, po drodze używając raz czasowej bomby do spowolnienia wirującego okręgu. Na ostatniej platformie pożegnamy się z mistrzem, przynajmniej na teraz. Wracamy do realnego świata. Zanim udamy się dalej bierzemy oczywiście berło. [1] Uzbrojeni w niezwykły artefakt wybiegamy na otwartą przestrzeń, aby zmierzyć się z armią ślimaków. W razie problemów można je spowolnić bombą czasową. [2]
![]() | ![]() |
Podążamy przed siebie. Tutaj trafimy na następny paradoks czasowy. Stajemy na zielonym punkcie i aktywujemy zapis, aby przeskoczyć przez wirujące kręgi i stanąć na czerwonym przycisku. [1] Żeby przebiec przez drzwi, uprzednio zabijając dwa ślimaki, używamy zapisu niebieskiego. [2]
![]() | ![]() |
Wybiegamy z pomieszczenia - tutaj do pokonania czekają kolejne wirujące kręgi. Za nimi znajduje się następna łamigłówka czasowa. Używamy niebieskiego pola żeby stanąć pierwszym klonem na czerwonym przycisku. [1] Drugim (zielonym), wbiegamy na obniżoną windę. Teraz musimy sprawić żeby pojechała do góry. W tym celu nagrywamy ponownie niebieski zapis stając na czerwonym przycisku i obserwując drugiego klona - gdy wejdzie na obniżoną przez nas windę schodzimy z mechanizmu. Teraz wystarczy odtworzyć drogę zielonej kopii Clanka . [2]
![]() | ![]() |
Przed nami jeszcze jedna zagadka. Niebieskim klonem wbiegamy na windę za tubą. [1] Zielonym wchodzimy na przycisk gdy drugi klon będzie na opuszczonej windzie. [2]
![]() | ![]() |
Wracamy do niebieskiego klona - wcielając się w niego biegniemy na opuszczoną windę. Gdy będziemy na niej zielony powinien podnieść nas w górę. [1] Stąd przeskakujemy nad wirującym okręgiem i stajemy na przycisku, który otworzy drzwi. [2]
![]() | ![]() |
Żeby przejść łamigłówkę wcielamy się ponownie w niebieskiego Clanka i najpierw podnosimy do góry zieloną kopię aktywując czerwony przycisk (musi nam przecież otworzyć drzwi). [1] Gdy drugi Clank zeskoczy z windy możemy ruszać do drzwi. [2]
![]() | ![]() |
Na zakończenie trzeba zmierzyć się ze zwariowanym robotem. Generalnie wystarczy tu wykorzystać bombę czasową - rzucamy ją na wroga, spowalniając go i ataki. Gdy porusza się ślamazarnie uderzamy berłem (efektywny jest atak z powietrza - X i dwa razy KWADRAT ). [1] Po kilku ciosach robot zacznie puszczać fale energii - Clank przeskoczy je bez problemu unosząc się powietrzu. Pojawią się ślimaki, które wykańczamy w pierwszej kolejności. [2]
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Trofea
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Zolar Forest
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Molonoth Fields
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Axiom City
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Krell Canyon
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Bronze Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Silver Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Gold Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Tombli Outpost
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Valkyrie Citadel
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Gimlick Valley
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock - Finał
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Komentarze czytelników
jaaaa - pokonanie ostatniego Lorda Vorselona i zaliczenie ostatniej rundy w dodatkowym turnieju na Hardzie jest baaardzo trudne. Żeby zaliczyć te trofea możesz spokojnie zmienić na najłatwiejszy poziom - na pewno zostaną wbite.
Przeszłam już całą grę, tzn. było już zakończenie ale jeszcze nie mam wszystkich trofeów, a dokładnie to muszę jeszcze drugi raz pokonać Vorselona i iść do tego muzeum, i wygrać ostatnią rundę w turnieju - "Overkill". Grałam cały czas na HARD, i tutaj moje pytanie - CZY MOGĘ TERAZ ZMIENIĆ SOBIE GRĘ NA MEDIUM ALBO EASY ŻEBY MI BYŁO ŁATWIEJ PRZEJŚĆ TO CO MI ZOSTAŁO? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ!!!
Zwłaszcza część Punkty Umiejętności może się przydać, chociaż niektóre sekrety są dobrze ukryte, ale na arenie w Raritanium dostajesz coś co pokazuję gdzie są skarby. Ogólnie dość solidny poradnik, tylko brakuję opisania zmian w broni na 5 lvl.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























