Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
Aktualizacja:
The Great Clock II
![]() | ![]() |
W skórze Clanka biegniemy za Sigmundem po schodach i skręcamy w prawo aż dotrzemy do krawędzi. Tam używamy przycisku w podłodze, który wyrzuci nas dalej. [1] Stąd udajemy się ponownie w prawo i przelatujemy korzystając z platformy w powietrzu - bez obaw, upadek tutaj nie grozi śmiercią. [2]
![]() | ![]() |
Teraz wystarczy podfrunąć do góry po trzech kładkach. [1] W pomieszczeniu rozpoczniemy trening związany z zabawą czasem. [2]
![]() | ![]() |
Żeby przejść dalej stajemy na zielonym polu, rozpoczynamy nagrywanie (trzymamy TRÓJKĄT i analog w górę ) i stajemy robotem na przycisku. [1] Kończymy zapis (TRÓJKĄT ) i teraz stajemy na niebieskim polu, ponownie aktywując urządzenie. Nasza zapisana kopia powtórzy wcześniejszą akcję otwierając przejście. [2]
![]() | ![]() |
Czas na coś trudniejszego. Aktywujemy nagrywanie na niebieskim polu i kończymy zapis na czerwonym przycisku. Teraz korzystamy z zielonego pola - gdy niebieska kopia Clanka stanie na przycisku wbiegamy do otwartej śluzy i umiejscawiamy się na następnym. [1] Wracamy do niebieskiego okręgu i aktywujemy zapis - teraz stajemy na pierwszym czerwonym przycisku i wpuszczamy drugiego robota do tuby. [2] Gdy otworzy drzwi przebiegamy przez nie.
![]() | ![]() |
Używamy kolejnej trójkątnej wyrzutni na ziemi. Po krótkim locie kontynuujemy podróż i wchodzimy do pomieszczenia. Tutaj czekamy aż towarzysz otworzy tubę, stajemy w niej i aktywujemy urządzenie. [1] Przeniesiemy się do umysłu robota - udajemy się w nim dalej skacząc po okrągłych platformach. [2]
![]() | ![]() |
Na kolejnej powierzchni z kostek otrzymamy bombę czasową - rzucamy ją próbę (L1 ). Chwilę później pojawi się wirujący okrąg - musimy go spowolnić bombą i przeskoczyć dalej. [1] Tego typu akcję będziemy przeprowadzać niejednokrotnie - teraz z potrójnymi kołami. Żeby się przez nie przedostać rzucamy kolejne urządzenia po wyskoczeniu z poprzedniej powierzchni. [2]
![]() | ![]() |
Czas nauczyć się korzystać z berła czasu - uderzając w uszkodzone elementy naprawiamy je. Nie tylko daje to ogromną satysfakcję i wprowadza konstruktywne rozwiązanie do wyjątkowo destruktywnej gry, ale zapewnia też śrubki i bonusy w wybranych miejscach (dodatkowo składa się na jedno z wyzwań). [1] Po naprawieniu trzech uszkodzonych urządzeń przeskakujemy dalej. Nasz mentor zechce pokazać nam bojowe zastosowanie berła - tłuczemy więc kolejne zastępy Qwarków . [2]
![]() | ![]() |
Skaczemy radośnie dalej, po drodze używając raz czasowej bomby do spowolnienia wirującego okręgu. Na ostatniej platformie pożegnamy się z mistrzem, przynajmniej na teraz. Wracamy do realnego świata. Zanim udamy się dalej bierzemy oczywiście berło. [1] Uzbrojeni w niezwykły artefakt wybiegamy na otwartą przestrzeń, aby zmierzyć się z armią ślimaków. W razie problemów można je spowolnić bombą czasową. [2]
![]() | ![]() |
Podążamy przed siebie. Tutaj trafimy na następny paradoks czasowy. Stajemy na zielonym punkcie i aktywujemy zapis, aby przeskoczyć przez wirujące kręgi i stanąć na czerwonym przycisku. [1] Żeby przebiec przez drzwi, uprzednio zabijając dwa ślimaki, używamy zapisu niebieskiego. [2]
![]() | ![]() |
Wybiegamy z pomieszczenia - tutaj do pokonania czekają kolejne wirujące kręgi. Za nimi znajduje się następna łamigłówka czasowa. Używamy niebieskiego pola żeby stanąć pierwszym klonem na czerwonym przycisku. [1] Drugim (zielonym), wbiegamy na obniżoną windę. Teraz musimy sprawić żeby pojechała do góry. W tym celu nagrywamy ponownie niebieski zapis stając na czerwonym przycisku i obserwując drugiego klona - gdy wejdzie na obniżoną przez nas windę schodzimy z mechanizmu. Teraz wystarczy odtworzyć drogę zielonej kopii Clanka . [2]
![]() | ![]() |
Przed nami jeszcze jedna zagadka. Niebieskim klonem wbiegamy na windę za tubą. [1] Zielonym wchodzimy na przycisk gdy drugi klon będzie na opuszczonej windzie. [2]
![]() | ![]() |
Wracamy do niebieskiego klona - wcielając się w niego biegniemy na opuszczoną windę. Gdy będziemy na niej zielony powinien podnieść nas w górę. [1] Stąd przeskakujemy nad wirującym okręgiem i stajemy na przycisku, który otworzy drzwi. [2]
![]() | ![]() |
Żeby przejść łamigłówkę wcielamy się ponownie w niebieskiego Clanka i najpierw podnosimy do góry zieloną kopię aktywując czerwony przycisk (musi nam przecież otworzyć drzwi). [1] Gdy drugi Clank zeskoczy z windy możemy ruszać do drzwi. [2]
![]() | ![]() |
Na zakończenie trzeba zmierzyć się ze zwariowanym robotem. Generalnie wystarczy tu wykorzystać bombę czasową - rzucamy ją na wroga, spowalniając go i ataki. Gdy porusza się ślamazarnie uderzamy berłem (efektywny jest atak z powietrza - X i dwa razy KWADRAT ). [1] Po kilku ciosach robot zacznie puszczać fale energii - Clank przeskoczy je bez problemu unosząc się powietrzu. Pojawią się ślimaki, które wykańczamy w pierwszej kolejności. [2]
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Trofea
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Zolar Forest
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Phylax Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Molonoth Fields
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Axiom City
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vela Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Krell Canyon
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Bronze Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Silver Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Agorian Battleplex - Gold Tournament
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 3
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Tombli Outpost
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Vorselon's Ship
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Korthos Sector 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock 4
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 1
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Valkyrie Citadel
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Bernilius Sector 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Gimlick Valley
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Nefarious Space Station 2
- Ratchet & Clank A Crack in Time: The Great Clock - Finał
- Ratchet & Clank A Crack in Time: Opis przejścia
- Ratchet & Clank: A Crack in Time - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mik999 Pretorianin
Zwłaszcza część Punkty Umiejętności może się przydać, chociaż niektóre sekrety są dobrze ukryte, ale na arenie w Raritanium dostajesz coś co pokazuję gdzie są skarby. Ogólnie dość solidny poradnik, tylko brakuję opisania zmian w broni na 5 lvl.
zanonimizowany691376 Junior
Przeszłam już całą grę, tzn. było już zakończenie ale jeszcze nie mam wszystkich trofeów, a dokładnie to muszę jeszcze drugi raz pokonać Vorselona i iść do tego muzeum, i wygrać ostatnią rundę w turnieju - "Overkill". Grałam cały czas na HARD, i tutaj moje pytanie - CZY MOGĘ TERAZ ZMIENIĆ SOBIE GRĘ NA MEDIUM ALBO EASY ŻEBY MI BYŁO ŁATWIEJ PRZEJŚĆ TO CO MI ZOSTAŁO? BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA ODPOWIEDŹ!!!
hedasw Generał
jaaaa - pokonanie ostatniego Lorda Vorselona i zaliczenie ostatniej rundy w dodatkowym turnieju na Hardzie jest baaardzo trudne. Żeby zaliczyć te trofea możesz spokojnie zmienić na najłatwiejszy poziom - na pewno zostaną wbite.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




























