Quake 4: Nexus Core
Aktualizacja:
The Nexus/Find Elevator
Zmagania na tym etapie nie wymagają wiele myślenia. Autorzy przez finałowym pojedynkiem postanowili nam zafundować pełen przekrój przez wszystkich przeciwników występujących dotąd w grze.
Idź przed siebie. Niedaleko od miejsca startu Stroggowie zamkną przed Tobą drzwi i przybiegną z drugiej strony, aby Cię zabić. Kilka celnie rzuconych granatów załatwi ich bez problemu (nawet Light Tanka, który także znalazł się w tym towarzystwie). Skorzystaj z wrót, którymi do sali wpadli wrogowie. Skręć w lewo i użyj panelu (#211). Udaj się w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
Po krótkiej wędrówce dotrzesz do sporych rozmiarów windy (#212), chronionej zarówno przez Light Tanka, jak i drużynę Tacticali. Po wciśnięciu przycisku rozpocznie się mozolna jazda w dół, ale raczej nie będziesz narzekał na brak wrażeń. Przez szyby wpadną Stroggowie, których najlepiej eliminować za pomocą strzelby. Gdy winda wreszcie zjedzie na sam dół, czeka Cię kolejna potyczka. Tym razem pojawi się Gladiator, żelazne dziewice oraz doborowa grupa żołnierzy. Kiedy wszyscy wrogowie padną pokotem, skieruj się w dalszą drogę.
W końcu trafisz do dużej sali, na środku której znajduje się teleport (#213). Nie można go zniszczyć, dlatego czym prędzej biegnij jedyną, dostępną drogą i przywołaj windę. Podczas jazdy na górę uważaj na Tacticali, którzy za wszelką cenę będą starali się odebrać Ci jak największą ilość cennej energii. Gdy będziesz już bezpieczny, udaj się w dalszą drogę. Po chwili dotrzesz do kabiny windy, która zabierze Cię w głąb kompleksu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Scan Failed: Lock Down
Po krótkiej przejażdżce dotrzesz do sali z ekranem telewizyjnym, na którym widać facjatę Makrona. Poczekaj, aż otworzą się drzwi i natychmiast zabierz się za eksterminację wrogów. Po zakończonej walce podejdź do miejsca, w którym znajdował się ekran i skocz w na rury (#214). Przeciśnij się tunelami do drabiny (#215), która zabierze Cię na górę.
Uzupełnij amunicję i ruszaj w dalszą drogę. Skorzystaj z windy - dostaniesz się do pokoju ochrony. Wciśnij przycisk (#216) odblokowujący wszystkie drzwi w najbliższej okolicy i wracaj do kabiny windy, która przywiozła Cię na ten poziom. Na lewo od niej znajdują się wrota, które pozwolą przedostać Ci się do kolejnej części kompleksu.
Znajdziesz się w dużej sali (#217). Przeładuj wszystkie bronie, zapisz stan gry i gdy będziesz gotowy do wyczerpującej walki, biegnij przed siebie. Musisz stawić czoła trzem grupom potworów: po kolei będą to Light Tanki, Heavy Hover Tanki oraz Stream Protectory. Walka nie będzie łatwa, dlatego dobrze jest skorzystać z Dark Matter Guna. Nie przesadzaj jednak z liczbą strzałów - amunicja jest bardzo cenna i przyda Ci się na finałowy pojedynek z Makronem. Po zakończonej bitwie udaj się w dalszą drogę.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Na końcu trasy zobaczysz drabinę, która zabierze Cię na dół. Stamtąd przeciśnij się przez wnękę na rury i biegnij na drugą stronę (#218) olbrzymiej hali. Wejdź do góry po kolejnej drabinie i przeskocz przez barierki ochronne w kierunku rur po lewej stronie. Po krótkiej wędrówce przedrzesz się na ostatnią platformę, gdzie zlokalizowane są jedyne, odblokowane drzwi.
W kolejnym pomieszczeniu (#219) skręć w prawo i odszukaj drabinę prowadzącą w dół. Jeśli z niej skorzystasz, a następnie pobiegniesz długim korytarzem, znajdziesz zbroję. Wracaj na górę i staw czoła ostatniej grupie potworów. Zabiwszy wszystkich wrogów przejdź przez drzwi, a następnie wciśnij przycisk (#220), czym zakończysz pobyt na tym etapie.
0
- Quake 4 - poradnik do gry
- Quake 4: Poradnik do gry
- Quake 4: Przeciwnicy cz.1
- Quake 4: Przeciwnicy cz.2
- Quake 4: Przeciwnicy cz.3
- Quake 4: Przeciwnicy cz.4
- Quake 4: Bronie cz.1
- Quake 4: Bronie cz.2
- Quake 4: Bronie cz.3
- Quake 4: Porady ogólne
- Quake 4: Air Defense Bunker
- Quake 4: Air Defense Trenches
- Quake 4: Hangar Perimeter
- Quake 4: Interior Hangar
- Quake 4: MCC Landing Site
- Quake 4: Operation Advantage
- Quake 4: Canyon
- Quake 4: Perimeter Defense Station
- Quake 4: Aqueducts
- Quake 4: Aqueducts Annex
- Quake 4: Nexus Hub Tunnels
- Quake 4: Nexus Hub
- Quake 4: Strogg Medicial Facilities
- Quake 4: Construction Zone
- Quake 4: Dispersal Facility
- Quake 4: Recomposition Center
- Quake 4: Putrification Center
- Quake 4: Waste Processing Facility
- Quake 4: Operation Last Hope
- Quake 4: Data Storage Terminal
- Quake 4: Data Storage Security
- Quake 4: Data Storage Terminal - Powrót
- Quake 4: Tram Hub Station
- Quake 4: Tram Rail
- Quake 4: Data Processing Terminal
- Quake 4: Data Processing Security
- Quake 4: Data Processing Terminal - Powrót
- Quake 4: Data Networking Terminal
- Quake 4: Data Networking Security
- Quake 4: Nexus Core
- Quake 4: The Nexus
- Quake 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany144074 Legionista
Nie przesadzacie troche :P ? Moze jeszcze poradnik do serious sama 2 ?
Soulcatcher Legend
Z naszego doświadczenia wynika że ludzie chcą takich poradników i to chcą bardzo skoro za nie płacą.
maciek_ssi Legend
aby stwierdzic, czy poradnik jest potrzebny, wystarczy poczytac posty dotyczace danej gry zaraz po premierze
zanonimizowany59755 Legend
W Quake 2 to było BFG 10 000 , nie 9 (Infidel!! You shall be punished)
Cainoor Legend
Ja korzystałem z poradnika do Half-Life2. Pewnie do Quake4 (gdy w niego zagram) także skorzystam. Nie lubie myśleć w gierkach, gdzie myślenie nie jest wskazane ;)
zanonimizowany14682 Generał
A ja wlasnie dodałem posta do poradnika Fear, pisząc o tym że po co taki poradnik...
Patrze tutaj..pierwszy post..:)
Co za zbieg okoliczności :)
Marder Senator
Panowie poradnik poradnikiem a powiedzci lepiej jaką komendę wpisać żeby zobaczyć ile fps-ów wyciskam ?
zanonimizowany349157 Junior
Gram już chyba parę dobrych godzin, a tu końca niewidać. Postanowiłem zajrzeć do poradnika, jak długo mi jeszcze zejdzie z Quake'a 4, a tu w mordę jeż ajeszcze 15 misji. Teraz jetsem w tej, której trzeba zabijać nieumarłych. I mam dosyć, już chodzenia samemu po ciemnych korytarzach. Ja chcę w grupie marines, bo tak jakos jaśniej. Quake 4, góra 8+
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426734.jpg)
![Po krótkiej wędrówce dotrzesz do sporych rozmiarów windy (#212), chronionej zarówno przez Light Tanka, jak i drużynę Tacticali - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426750.jpg)
![2 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426765.jpg)
![3 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426781.jpg)
![4 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426796.jpg)
![Po krótkiej przejażdżce dotrzesz do sali z ekranem telewizyjnym, na którym widać facjatę Makrona - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426812.jpg)
![5 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426828.jpg)
![6 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426843.jpg)
![7 - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426859.jpg)
![Na końcu trasy zobaczysz drabinę, która zabierze Cię na dół - [Solucja] Nexus Core | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/290426875.jpg)
