Quake 4: Przeciwnicy cz.3
Aktualizacja:

Jedyne panie w towarzystwie, pojawiające się pod koniec gry (Data Storage Security). Produkowane są przez urządzenia w ścianach, którym towarzyszy charakterystyczny dźwięk. Żelazne dziewice lewitują w powietrzu i strzelają rakietami, co utrudnia celowanie i trafienie. Potrafią się również teleportować, znikając na chwilę z pola bitwy. Na szczęście nie są specjalnie wytrzymałe - posiadają zaledwie 400 punktów zdrowia.
W walce z żelaznymi dziewicami najlepiej oprzeć się na broniach podobnych do karabinów maszynowych, gdyż zapobiega to ewentualnej teleportacji. Dobrze sprawdza się również strzelba, ale z racji dużego rozrzutu, należy zbliżyć się do pań na bliską odległość. Generalnie szkoda amunicji do bardziej finezyjnych środków zagłady - z drugiej jednak strony Iron Maiden potrafi zaleźć za skórę gracza, więc użycie mocniejszych broni może okazać się konieczne.

Bardzo niebezpieczne stwory, jedni z najmocniejszych i najbardziej wytrzymałych (750 punktów zdrowia) żołnierzy w ekipie wroga. Pojawiają się stosunkowo rzadko (po raz pierwszy w Recomposition Center), dopiero pod koniec gry ich szeregi znacznie się powiększają. Light Tanki są bardzo szybkie i trudne do pokonania w zwarciu (jeden z najwyższych współczynników w walce wręcz). W dystansie atakują przy pomocy miotacza ognia oraz karabinu strzelającego plazmą.
Light Tanki są głupie. Biegną uparcie w kierunku gracza rzadko stosując uniki, co ułatwia wycofywanie się i zasypywanie stworów granatami. Problemy pojawiają się dopiero wtedy, gdy atakuje Cię nie jeden, ale kilku przeciwników tego typu. Z racji dużego zagrożenia lepiej wykorzystać mocniejsze środki zagłady - z Dark Matter Gunem włącznie.

Podstawowy żołnierz armii Stroggów, niezbyt wytrzymały (80 punktów zdrowia) i bardzo ruchliwy (często odskakuje na bok, robi też przewroty). Stwarza zagrożenie jedynie w dużych grupach. Może walczyć wręcz oraz posługiwać się następującymi środkami zagłady: Blasterem, karabinem maszynowym i strzelbą. Jest to pierwszy przeciwnik, jakiego spotkasz w grze - w końcowych etapach widywany niezmiernie rzadko.
Ze względu na dużą ruchliwość, preferowany jest karabin maszynowy lub strzelba. Szkoda marnować amunicji do mocniejszych środków zagłady, chyba że żołnierze pojawią się w bardzo licznych grupach. Warto pamiętać, że strzał w głowę premiowany jest bonusem w postaci zwiększonych obrażeń - 2x.

Naukowcy Stroggów, zajmujący się przeprowadzaniem na ludziach eksperymentów medycznych. Aktywnie uczestniczą również w procesie tworzenia nowych żołnierzy. Pojawiają się tylko w jednym etapie (Strogg Medicial Facilities) i nie sprawiają wytrawnemu graczowi większych problemów (150 punktów zdrowia). Atakują z bliskiej odległości przy pomocy trzymanej w ręku piły (bardzo słabe obrażenia). Z dystansu posyłają w kierunku Kane'a strzykawki wypełnione trującym płynem, które przez krótką chwilę odbierają mu część energii i zakłócają pole widzenia.
W chwili, gdy pojawią się naukowcy, nie będziesz dysponował zbyt urozmaiconym uzbrojeniem (jak również większą ilością amunicji), dlatego najlepiej atakować ich przy pomocy strzelby (dwa strzały). Staraj się unikać posyłanych w Twoim kierunku strzykawek - co prawda nie zabierają one zbyt wiele energii, ale atak kilku stworów naraz, może osłabić Cię i spowodować, że walka z innymi przeciwnikami będzie znacznie trudniejsza.
0
- Quake 4 - poradnik do gry
- Quake 4: Poradnik do gry
- Quake 4: Przeciwnicy cz.1
- Quake 4: Przeciwnicy cz.2
- Quake 4: Przeciwnicy cz.3
- Quake 4: Przeciwnicy cz.4
- Quake 4: Bronie cz.1
- Quake 4: Bronie cz.2
- Quake 4: Bronie cz.3
- Quake 4: Porady ogólne
- Quake 4: Air Defense Bunker
- Quake 4: Air Defense Trenches
- Quake 4: Hangar Perimeter
- Quake 4: Interior Hangar
- Quake 4: MCC Landing Site
- Quake 4: Operation Advantage
- Quake 4: Canyon
- Quake 4: Perimeter Defense Station
- Quake 4: Aqueducts
- Quake 4: Aqueducts Annex
- Quake 4: Nexus Hub Tunnels
- Quake 4: Nexus Hub
- Quake 4: Strogg Medicial Facilities
- Quake 4: Construction Zone
- Quake 4: Dispersal Facility
- Quake 4: Recomposition Center
- Quake 4: Putrification Center
- Quake 4: Waste Processing Facility
- Quake 4: Operation Last Hope
- Quake 4: Data Storage Terminal
- Quake 4: Data Storage Security
- Quake 4: Data Storage Terminal - Powrót
- Quake 4: Tram Hub Station
- Quake 4: Tram Rail
- Quake 4: Data Processing Terminal
- Quake 4: Data Processing Security
- Quake 4: Data Processing Terminal - Powrót
- Quake 4: Data Networking Terminal
- Quake 4: Data Networking Security
- Quake 4: Nexus Core
- Quake 4: The Nexus
- Quake 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany144074 Legionista
Nie przesadzacie troche :P ? Moze jeszcze poradnik do serious sama 2 ?
Soulcatcher Legend
Z naszego doświadczenia wynika że ludzie chcą takich poradników i to chcą bardzo skoro za nie płacą.
maciek_ssi Legend
aby stwierdzic, czy poradnik jest potrzebny, wystarczy poczytac posty dotyczace danej gry zaraz po premierze
zanonimizowany59755 Legend
W Quake 2 to było BFG 10 000 , nie 9 (Infidel!! You shall be punished)
Cainoor Legend
Ja korzystałem z poradnika do Half-Life2. Pewnie do Quake4 (gdy w niego zagram) także skorzystam. Nie lubie myśleć w gierkach, gdzie myślenie nie jest wskazane ;)
zanonimizowany14682 Generał
A ja wlasnie dodałem posta do poradnika Fear, pisząc o tym że po co taki poradnik...
Patrze tutaj..pierwszy post..:)
Co za zbieg okoliczności :)
Marder Senator
Panowie poradnik poradnikiem a powiedzci lepiej jaką komendę wpisać żeby zobaczyć ile fps-ów wyciskam ?
zanonimizowany349157 Junior
Gram już chyba parę dobrych godzin, a tu końca niewidać. Postanowiłem zajrzeć do poradnika, jak długo mi jeszcze zejdzie z Quake'a 4, a tu w mordę jeż ajeszcze 15 misji. Teraz jetsem w tej, której trzeba zabijać nieumarłych. I mam dosyć, już chodzenia samemu po ciemnych korytarzach. Ja chcę w grupie marines, bo tak jakos jaśniej. Quake 4, góra 8+
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
