Quake 4: Przeciwnicy cz.3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Jedyne panie w towarzystwie, pojawiające się pod koniec gry (Data Storage Security) - Przeciwnicy cz.3 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Jedyne panie w towarzystwie, pojawiające się pod koniec gry (Data Storage Security). Produkowane są przez urządzenia w ścianach, którym towarzyszy charakterystyczny dźwięk. Żelazne dziewice lewitują w powietrzu i strzelają rakietami, co utrudnia celowanie i trafienie. Potrafią się również teleportować, znikając na chwilę z pola bitwy. Na szczęście nie są specjalnie wytrzymałe - posiadają zaledwie 400 punktów zdrowia.

W walce z żelaznymi dziewicami najlepiej oprzeć się na broniach podobnych do karabinów maszynowych, gdyż zapobiega to ewentualnej teleportacji. Dobrze sprawdza się również strzelba, ale z racji dużego rozrzutu, należy zbliżyć się do pań na bliską odległość. Generalnie szkoda amunicji do bardziej finezyjnych środków zagłady - z drugiej jednak strony Iron Maiden potrafi zaleźć za skórę gracza, więc użycie mocniejszych broni może okazać się konieczne.

Bardzo niebezpieczne stwory, jedni z najmocniejszych i najbardziej wytrzymałych (750 punktów zdrowia) żołnierzy w ekipie wroga - Przeciwnicy cz.3 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Bardzo niebezpieczne stwory, jedni z najmocniejszych i najbardziej wytrzymałych (750 punktów zdrowia) żołnierzy w ekipie wroga. Pojawiają się stosunkowo rzadko (po raz pierwszy w Recomposition Center), dopiero pod koniec gry ich szeregi znacznie się powiększają. Light Tanki są bardzo szybkie i trudne do pokonania w zwarciu (jeden z najwyższych współczynników w walce wręcz). W dystansie atakują przy pomocy miotacza ognia oraz karabinu strzelającego plazmą.

Light Tanki są głupie. Biegną uparcie w kierunku gracza rzadko stosując uniki, co ułatwia wycofywanie się i zasypywanie stworów granatami. Problemy pojawiają się dopiero wtedy, gdy atakuje Cię nie jeden, ale kilku przeciwników tego typu. Z racji dużego zagrożenia lepiej wykorzystać mocniejsze środki zagłady - z Dark Matter Gunem włącznie.

Podstawowy żołnierz armii Stroggów, niezbyt wytrzymały (80 punktów zdrowia) i bardzo ruchliwy (często odskakuje na bok, robi też przewroty) - Przeciwnicy cz.3 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Podstawowy żołnierz armii Stroggów, niezbyt wytrzymały (80 punktów zdrowia) i bardzo ruchliwy (często odskakuje na bok, robi też przewroty). Stwarza zagrożenie jedynie w dużych grupach. Może walczyć wręcz oraz posługiwać się następującymi środkami zagłady: Blasterem, karabinem maszynowym i strzelbą. Jest to pierwszy przeciwnik, jakiego spotkasz w grze - w końcowych etapach widywany niezmiernie rzadko.

Ze względu na dużą ruchliwość, preferowany jest karabin maszynowy lub strzelba. Szkoda marnować amunicji do mocniejszych środków zagłady, chyba że żołnierze pojawią się w bardzo licznych grupach. Warto pamiętać, że strzał w głowę premiowany jest bonusem w postaci zwiększonych obrażeń - 2x.

Naukowcy Stroggów, zajmujący się przeprowadzaniem na ludziach eksperymentów medycznych - Przeciwnicy cz.3 | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry

Naukowcy Stroggów, zajmujący się przeprowadzaniem na ludziach eksperymentów medycznych. Aktywnie uczestniczą również w procesie tworzenia nowych żołnierzy. Pojawiają się tylko w jednym etapie (Strogg Medicial Facilities) i nie sprawiają wytrawnemu graczowi większych problemów (150 punktów zdrowia). Atakują z bliskiej odległości przy pomocy trzymanej w ręku piły (bardzo słabe obrażenia). Z dystansu posyłają w kierunku Kane'a strzykawki wypełnione trującym płynem, które przez krótką chwilę odbierają mu część energii i zakłócają pole widzenia.

W chwili, gdy pojawią się naukowcy, nie będziesz dysponował zbyt urozmaiconym uzbrojeniem (jak również większą ilością amunicji), dlatego najlepiej atakować ich przy pomocy strzelby (dwa strzały). Staraj się unikać posyłanych w Twoim kierunku strzykawek - co prawda nie zabierają one zbyt wiele energii, ale atak kilku stworów naraz, może osłabić Cię i spowodować, że walka z innymi przeciwnikami będzie znacznie trudniejsza.

Podobało się?

0

Quake 4

18 października 2005

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2005-11-21
15:43

zanonimizowany144074 Legionista

😉

Nie przesadzacie troche :P ? Moze jeszcze poradnik do serious sama 2 ?

Komentarz: zanonimizowany144074
2005-11-21
16:35

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Z naszego doświadczenia wynika że ludzie chcą takich poradników i to chcą bardzo skoro za nie płacą.

Komentarz: Soulcatcher
2005-11-21
16:37

maciek_ssi Legend

😊

aby stwierdzic, czy poradnik jest potrzebny, wystarczy poczytac posty dotyczace danej gry zaraz po premierze

Komentarz: maciek_ssi
2005-11-21
22:57

zanonimizowany59755 Legend

😱

W Quake 2 to było BFG 10 000 , nie 9 (Infidel!! You shall be punished)

Komentarz: zanonimizowany59755
2005-11-21
22:59

Cainoor Legend

Cainoor

Ja korzystałem z poradnika do Half-Life2. Pewnie do Quake4 (gdy w niego zagram) także skorzystam. Nie lubie myśleć w gierkach, gdzie myślenie nie jest wskazane ;)

Komentarz: Cainoor
2005-11-23
16:32

zanonimizowany14682 Generał

👍

A ja wlasnie dodałem posta do poradnika Fear, pisząc o tym że po co taki poradnik...

Patrze tutaj..pierwszy post..:)

Co za zbieg okoliczności :)

Komentarz: zanonimizowany14682
2005-11-23
18:15

Marder Senator

Marder

Panowie poradnik poradnikiem a powiedzci lepiej jaką komendę wpisać żeby zobaczyć ile fps-ów wyciskam ?

Komentarz: Marder
2005-11-23
18:17

maciek_ssi Legend

Marder --> com_showFPS 1

Komentarz: maciek_ssi
2005-11-23
18:52

Marder Senator

Marder

maciek -------> Wielkie dzięki

Komentarz: Marder
2006-04-29
17:42

zanonimizowany349157 Junior

😊

Gram już chyba parę dobrych godzin, a tu końca niewidać. Postanowiłem zajrzeć do poradnika, jak długo mi jeszcze zejdzie z Quake'a 4, a tu w mordę jeż ajeszcze 15 misji. Teraz jetsem w tej, której trzeba zabijać nieumarłych. I mam dosyć, już chodzenia samemu po ciemnych korytarzach. Ja chcę w grupie marines, bo tak jakos jaśniej. Quake 4, góra 8+

Komentarz: zanonimizowany349157

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl