Quake 4: Bronie cz.2
Aktualizacja:

Popularna "spawara", przypominająca broń, która znalazła się już wcześniej na wyposażeniu gracza w pierwszym Quake'u. Wysyła strumień energii przeszywający wszystkich przeciwników w linii prostej. Po zaimplementowaniu usprawnienia, promień potrafi razić znajdujące się nieopodal inne jednostki.
- Obrażenia: 11 (za każdą baterię)
- Rodzaj amunicji: Lightning Bolts
- Magazynek: 400 (maksymalnie 400)
- Latarka: Nie
- Modyfikacja: Tak (Tram Hub Station)

Pierwsza poważna broń, na jaką natkniesz się w kompleksie Stroggów. Ze względu na mały rozrzut, bez problemu razi wrogów znajdujących się daleko od Kane'a. Gracz może dodatkowo uruchomić celownik, który jednak ma tę wadę, iż uniemożliwia ciągłe prowadzenia ognia (zadawane obrażenia są jednak większe). Bardzo efektywna broń, z którą nie będziesz się praktycznie rozstawał w pierwszej fazie zabawy. Warto wspomnieć, że jest ona również wyposażona w latarkę, która dodatkowo ułatwia eksplorację wrogich kompleksów. Podczas pobytu na niszczycielu Hannibal otrzymamy zmodyfikowany karabin, zawierający większy magazynek.
- Obrażenia: 15 (za każdy pocisk) - 20 (za każdy pocisk po uruchomieniu celownika)
- Rodzaj amunicji: Bullets
- Magazynek: 40 (maksymalnie 260+40) - po modyfikacji 80 (maksymalnie 320+80)
- Latarka: Tak
- Modyfikacja: Tak (Operation: Advantage)

Najmocniejsza broń z typu karabinów maszynowych. Gwoździe nie są jednak wypluwane tak szybko jak w przypadku Machine Gun oraz HyperBlaster. Nailgun staje się bardzo dobrym środkiem zagłady dopiero po zaaplikowaniu modyfikacji, dodającej do niego celownik (pociski same nakierowują się wówczas na cel).
- Obrażenia: 25 (za każdy pocisk)
- Rodzaj amunicji: Nails
- Magazynek: 50 (maksymalnie 250+50)
- Latarka: Nie
- Modyfikacja: Tak (Aqueducts)
0
- Quake 4 - poradnik do gry
- Quake 4: Poradnik do gry
- Quake 4: Przeciwnicy cz.1
- Quake 4: Przeciwnicy cz.2
- Quake 4: Przeciwnicy cz.3
- Quake 4: Przeciwnicy cz.4
- Quake 4: Bronie cz.1
- Quake 4: Bronie cz.2
- Quake 4: Bronie cz.3
- Quake 4: Porady ogólne
- Quake 4: Air Defense Bunker
- Quake 4: Air Defense Trenches
- Quake 4: Hangar Perimeter
- Quake 4: Interior Hangar
- Quake 4: MCC Landing Site
- Quake 4: Operation Advantage
- Quake 4: Canyon
- Quake 4: Perimeter Defense Station
- Quake 4: Aqueducts
- Quake 4: Aqueducts Annex
- Quake 4: Nexus Hub Tunnels
- Quake 4: Nexus Hub
- Quake 4: Strogg Medicial Facilities
- Quake 4: Construction Zone
- Quake 4: Dispersal Facility
- Quake 4: Recomposition Center
- Quake 4: Putrification Center
- Quake 4: Waste Processing Facility
- Quake 4: Operation Last Hope
- Quake 4: Data Storage Terminal
- Quake 4: Data Storage Security
- Quake 4: Data Storage Terminal - Powrót
- Quake 4: Tram Hub Station
- Quake 4: Tram Rail
- Quake 4: Data Processing Terminal
- Quake 4: Data Processing Security
- Quake 4: Data Processing Terminal - Powrót
- Quake 4: Data Networking Terminal
- Quake 4: Data Networking Security
- Quake 4: Nexus Core
- Quake 4: The Nexus
- Quake 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany144074 Legionista
Nie przesadzacie troche :P ? Moze jeszcze poradnik do serious sama 2 ?
Soulcatcher Legend
Z naszego doświadczenia wynika że ludzie chcą takich poradników i to chcą bardzo skoro za nie płacą.
maciek_ssi Legend
aby stwierdzic, czy poradnik jest potrzebny, wystarczy poczytac posty dotyczace danej gry zaraz po premierze
zanonimizowany59755 Legend
W Quake 2 to było BFG 10 000 , nie 9 (Infidel!! You shall be punished)
Cainoor Legend
Ja korzystałem z poradnika do Half-Life2. Pewnie do Quake4 (gdy w niego zagram) także skorzystam. Nie lubie myśleć w gierkach, gdzie myślenie nie jest wskazane ;)
zanonimizowany14682 Generał
A ja wlasnie dodałem posta do poradnika Fear, pisząc o tym że po co taki poradnik...
Patrze tutaj..pierwszy post..:)
Co za zbieg okoliczności :)
Marder Senator
Panowie poradnik poradnikiem a powiedzci lepiej jaką komendę wpisać żeby zobaczyć ile fps-ów wyciskam ?
zanonimizowany349157 Junior
Gram już chyba parę dobrych godzin, a tu końca niewidać. Postanowiłem zajrzeć do poradnika, jak długo mi jeszcze zejdzie z Quake'a 4, a tu w mordę jeż ajeszcze 15 misji. Teraz jetsem w tej, której trzeba zabijać nieumarłych. I mam dosyć, już chodzenia samemu po ciemnych korytarzach. Ja chcę w grupie marines, bo tak jakos jaśniej. Quake 4, góra 8+
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
