Quake 4: Strogg Medicial Facilities
Aktualizacja:
Na początku będziesz świadkiem długiej animacji, w której Kane najpierw zostanie poćwiartowany, a następnie złożony na nowo - tym razem na podobieństwo Stroggów (#89). Pozostali członkowie Rhino Squad uratują swojego kompana, zanim ten ostatni na dobre dołączy do armii obcych. Operacja powoduje pewne zmiany w stylu gry. Kane porusza się szybciej, posiada 125 punktów zdrowia i pancerza, w dodatku może używać wiszących na ścianach automatów (Heath Station), w celu regeneracji sił witalnych.
![]() | ![]() |
Follow Anderson
Biegnij za swoją drużyną. Tuż za drzwiami znajdziesz strzelbę, która na dobry początek musi wystarczyć. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do centrum komunikacyjnego, gdzie Voss podzieli drużynę na dwie grupy (#90). Podążaj za Andersonem. Po chwili będziesz świadkiem zniszczenia samolotu, który rzekomo miał Cię ratować.
Regroup with Rhino Squad
Ruszycie z Andersonem w głąb kompleksu medycznego. Twój kompan zostanie po chwili schwytany w pułapkę. Zabij wszystkich naukowców i wciśnij przycisk (#91) w tej samej kabinie, w której wcześniej zamknięto medyka. Idź przed siebie i wskocz na taśmociąg (#92). W kolejnym pomieszczeniu zabij wrogów i uruchom panel przywołujący windę. Jedź do góry.
Wyjdziesz na zewnątrz. Na ziemi leży wyrzutnia rakiet, która od tej pory na stałe zagości w Twoim arsenale. Idź przed siebie, otwórz właz i skieruj się po schodach na górę. Czekają Cię tutaj ciężkie walki - oprócz zwykłych żołnierzy wroga, pojawi się także Gladiator. Za kolejnymi drzwiami popatrz się w prawo (#93). Jeśli przeskoczysz przez barierkę na rury, bez problemu zlokalizujesz ukrytą zbroję.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Kierując się jedyną dostępną drogą, dotrzesz do windy. Skorzystaj z niej. Nieopodal zobaczysz małą niszę (#94), a za nią drabinę. Jeśli wejdziesz po niej na górę, znajdziesz zbroję oraz granatnik. Po krótkiej wędrówce zobaczysz taśmociąg (#95), którym przesuwane będą pojemniki ze schwytanymi ludźmi. Zaprowadzi Cię on do większej hali. Stań na ruchomym podeście (#96), uważając, aby sąsiadujący zbiornik nie zrzucił Cię w przepaść. Po chwili przesuniesz się o 90%, co pozwoli Ci dosięgnąć kolejnego taśmociągu. Nieopodal znajduje się pomieszczenie, gdzie spotkasz Vossa. Niestety, dowódca spadnie w przepaść wraz z atakującym go Stroggiem.
![]() | ![]() |
Regroup
Idź przed siebie i uruchom kolejną windę. Trafisz do pomieszczenia, gdzie czekać będzie Cię długa wymiana ognia z przeważającymi siłami wroga. Tuż obok znajdują się drzwi, a za nimi wyrzutnia rakiet. Wróć się do wcześniejszej sali i przejdź przez kolejne wrota. Znajdziesz się w laboratorium, gdzie krwiożerczy Stroggowie dokonują eksperymentów medycznych. Zabij naukowców i przejdź przez drzwi. Aktualnie znajdujesz się nad okrągłą salą z maszynerią dystrybuującą zbiorniki (#97).
![]() | ![]() |
Będziesz miał dwie drogi do wyboru. Wpierw skieruj się w lewo, gdzie znajdziesz apteczkę i zbroję, a dopiero później w prawo, gdzie zlokalizowana jest winda. To już praktycznie koniec pobytu w kompleksie medycznych obcych. Aby przedrzeć się do wyjścia, będziesz musiał kucnąć i skorzystać z tunelu (#98) na wprost wejścia (sprawdź wszystkie odnogi kanałów, gdyż jest tu sporo amunicji oraz HyperBlaster). Zanim udasz się do włazu wieńczącego pobyt na tym etapie, musisz jednak zabić nowego wroga, zmutowanego psa (Teleport Dropper). Ma on bardzo przykrą właściwość - wypuszcza kule, które przywołują innych obcych. Załatw go jak najszybciej i skręć w lewo. Tu wciśnij przycisk otwierający wyjście.
0
- Quake 4 - poradnik do gry
- Quake 4: Poradnik do gry
- Quake 4: Przeciwnicy cz.1
- Quake 4: Przeciwnicy cz.2
- Quake 4: Przeciwnicy cz.3
- Quake 4: Przeciwnicy cz.4
- Quake 4: Bronie cz.1
- Quake 4: Bronie cz.2
- Quake 4: Bronie cz.3
- Quake 4: Porady ogólne
- Quake 4: Air Defense Bunker
- Quake 4: Air Defense Trenches
- Quake 4: Hangar Perimeter
- Quake 4: Interior Hangar
- Quake 4: MCC Landing Site
- Quake 4: Operation Advantage
- Quake 4: Canyon
- Quake 4: Perimeter Defense Station
- Quake 4: Aqueducts
- Quake 4: Aqueducts Annex
- Quake 4: Nexus Hub Tunnels
- Quake 4: Nexus Hub
- Quake 4: Strogg Medicial Facilities
- Quake 4: Construction Zone
- Quake 4: Dispersal Facility
- Quake 4: Recomposition Center
- Quake 4: Putrification Center
- Quake 4: Waste Processing Facility
- Quake 4: Operation Last Hope
- Quake 4: Data Storage Terminal
- Quake 4: Data Storage Security
- Quake 4: Data Storage Terminal - Powrót
- Quake 4: Tram Hub Station
- Quake 4: Tram Rail
- Quake 4: Data Processing Terminal
- Quake 4: Data Processing Security
- Quake 4: Data Processing Terminal - Powrót
- Quake 4: Data Networking Terminal
- Quake 4: Data Networking Security
- Quake 4: Nexus Core
- Quake 4: The Nexus
- Quake 4: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany144074 Legionista
Nie przesadzacie troche :P ? Moze jeszcze poradnik do serious sama 2 ?
Soulcatcher Legend
Z naszego doświadczenia wynika że ludzie chcą takich poradników i to chcą bardzo skoro za nie płacą.
maciek_ssi Legend
aby stwierdzic, czy poradnik jest potrzebny, wystarczy poczytac posty dotyczace danej gry zaraz po premierze
zanonimizowany59755 Legend
W Quake 2 to było BFG 10 000 , nie 9 (Infidel!! You shall be punished)
Cainoor Legend
Ja korzystałem z poradnika do Half-Life2. Pewnie do Quake4 (gdy w niego zagram) także skorzystam. Nie lubie myśleć w gierkach, gdzie myślenie nie jest wskazane ;)
zanonimizowany14682 Generał
A ja wlasnie dodałem posta do poradnika Fear, pisząc o tym że po co taki poradnik...
Patrze tutaj..pierwszy post..:)
Co za zbieg okoliczności :)
Marder Senator
Panowie poradnik poradnikiem a powiedzci lepiej jaką komendę wpisać żeby zobaczyć ile fps-ów wyciskam ?
zanonimizowany349157 Junior
Gram już chyba parę dobrych godzin, a tu końca niewidać. Postanowiłem zajrzeć do poradnika, jak długo mi jeszcze zejdzie z Quake'a 4, a tu w mordę jeż ajeszcze 15 misji. Teraz jetsem w tej, której trzeba zabijać nieumarłych. I mam dosyć, już chodzenia samemu po ciemnych korytarzach. Ja chcę w grupie marines, bo tak jakos jaśniej. Quake 4, góra 8+
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313296.jpg)
![Biegnij za swoją drużyną - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313312.jpg)
![2 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313328.jpg)
![3 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313343.jpg)
![4 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313359.jpg)
![Kierując się jedyną dostępną drogą, dotrzesz do windy - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313375.jpg)
![5 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313390.jpg)
![Idź przed siebie i uruchom kolejną windę - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313406.jpg)
![6 - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313421.jpg)
![Będziesz miał dwie drogi do wyboru - [Solucja] Strogg Medicial Facilities | Quake 4 - Quake 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/444/289313437.jpg)
