Planescape Torment: Tartar
Aktualizacja:


01-Miejsce przybycia ze Zniszczonej Klątwy
02-Miejsce walki
należy przyjść z pomocą mieszkańcom miasta
03-Wózek
trzeba uratować ludzi przywalonych zepsutym wozem są to Berrog Szybkobuty i Tovus Giljaf w zamian dostaniemy: Zwój Burzy meteorów, Zwój Burzy śmierci
04-Jasilia
Jasilia: trzeba obronić ją przed bandytami
05-Szabrownicy
Jujog: Trzeba powstrzymać ich przed szabrowaniem i namówić do obrony miasta
06-Magazyn
Ebb Skrzypiący: Trzeba go namówić do obrony miasta a nie do powiększania anarchii. Dostaniemy wtedy Zwój Pustynnego piekła. W jedej ze skrzyń jest Tarcza czarnoksiężnika, Zwój Pioruna kulistego
07-Gorzelnia
Kester: trzeba go obronić
08-Miejsce Sądu
należy zapobiec egzekucji
09-Baraki
10-Rozzłoszczeni obywatele
Gniewny mieszkaniec Klątwy: Trzeba rozmawiając z nim obronić przed tłumem Urzędnika z Klątwy
11-Miejsce mordu ofiarnego
Hezobol: trzeba go powstrzymać słowami przed dokonaniem mordu ofiarnego
12-Pustelnik
Pustelnik: jeżeli uda nam się przywrócić odpowiednio dużo porządku w mieście, pojawia się Pustelnik, który nas informuje iż Trias został już odpowiednio osłabiony i czas się z nim zmierzyć
13-Budynek Administracji
14-Do Tartaru
15-Schody w górę
16-Schody w dół
17-Umierający strażnik
18-Skrzynia
w skrzyni znajdują się: Sztylet Porphatysu, Znak Savanta, "Ostrze Zapomnienia" , maczuga Vrocka
19-Anioł Trias
Trias: Można go zabić aby zdobyć jego miecz lub nawrócić go i darować mu życie. Po walce mamy okazję porozmawiać z nim i dowiedzieć się jak dostać się do Fortecy Żalu (Portal do Fortecy Żalu znajduje się w Kostnicy w pokoju w którym rozpoczęliśmy grę). Otworzy nam on portal do Ula. Możemy tu dostać: Zwój Niebiańskich Zastępów i "Niebiański Ogień" (po użyciu "Niebiańskiego ognia" możemy zrobić z niego dowolny rodzaj broni)
20-Portal do Ula
aktywuje się po rozmowie z Triasem
0
- Planescape Torment - poradnik do gry
- Planescape Torment: Planescape Torment - poradnik do gry
- Planescape Torment: Opis przejścia
- Planescape Torment: Kostnica
- Planescape Torment: Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów
- Planescape Torment: Plac Szmaciarzy
- Planescape Torment: Śmieciowisko
- Planescape Torment: Zakopana Wioska
- Planescape Torment: Łkające kamienie i Labirynty Myśli
- Planescape Torment: Ziemie Umarłych
- Planescape Torment: Zatopione Ziemie
- Planescape Torment: Kamienica Zbójców i Aleja Uporczywych Westchnień
- Planescape Torment: Niższa Dzielnica, Wielka Kuźnia, Kości Nocy
- Planescape Torment: Dzielnica Urzędników, Miejski Gmach Rozrywki
- Planescape Torment: Labirynt Gracza, PodSigil, Rubikon
- Planescape Torment: Labirynt Raveli
- Planescape Torment: Klątwa i Podziemia Klątwy
- Planescape Torment: Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa
- Planescape Torment: Tartar
- Planescape Torment: Forteca Żalu
- Planescape Torment: Opis przejścia
- Planescape Torment: Planescape Torment - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany447260 Junior
czy ktoś wie jak dojść do Reveli Szkaradnej.
prosze o odpowieć
maciek20000000000000 Junior
Pomocy w którym miejscu jest wejście do komnat Czerstwej Mary bo najeżam myszką i nigdzie nie robi śię wejście?
maciek20000000000000 Junior
Mam bardzo duży problem Pokonałem Trias'a otworzył się portal ale zamiast do kostnicy to ląduje przy łupie z imionami. Nie wiem co jest grane.
maciek20000000000000 Junior
A jak chcę wejść do kostnicy to pisze że drzwi są zamknięte.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.