Planescape Torment: Forteca Żalu
Aktualizacja:


Forteca Żalu
01-Punkt przybycia
02-Deionarra
Deionarra: jeżeli posiadamy przy sobie Ślubną obrączkę Deionarry to jej właściwości zostają po rozmowie trzykrotnie wzmocnione
03-Wejście do Fortecy
04-Punkt przybycia
05-Relikty z czasów wojny
Trzeba je wszystkie uruchomić , towarzyszą temu wizje śmierci naszych towarzyszy
06-Miejsca teleportacji
Miejsca gdzie zostajemy teleportowani po użyciu Reliktów z Czasów Wojny
07-Potral to Próby Impulsu
Próba Impulsu
Ignus: Spotykamy tu wskrzeszonego Ignusa (w wypadku, gdy zabiliśmy go wcześniej w grze), lub Ignusa, który obrócił się przeciwko nam. Trzeba go zabić i dotknąć kryształu w centrum pokoju.
Labirynt odbić
Budzimy się w pokoju w którym znajdują się nasze trzy poprzednie wcielenia.
Pragmatyczne Wcielenie: Możemy dowiedzieć się o zastosowaniu Kuli z brązu, jeżeli mamy odpowiednio wysoką MDR i INT, możemy przeciwstawić mu się i wchłonąć go.
+1 MDR (na stałe)
+1 INT (na stałe)
Paranoiczne Wcielenie: Pomaga rozmawianie z nim prywatnie w języku Uyo, należy go również wchłonąć.
+1 SIŁ (na stałe)
+1 KON (na stałe)
Dobre Wcielenie: Przyłączy się z radością ale zanim to zrobimy powinniśmy z nim dokładnie porozmawiać dowiadując się o nasze pierwsze wcielenie. Będziemy mogli wtedy użyć Kuli z brązu i otrzymamy Symbol udręki
+1 MDR (na stałe)
Po połączeniu pojawia się Deionarra, przed rozmową z nią możemy sobie odpocząć. Po rozmowie przenosi nas na Dach Fortecy.
Dach Fortecy
Istota Wiekuista: tak naprawdę to jest to nasza utracona "śmiertelność"
Gra może zakończyć się na trzy sposoby (powodzenie ich zależy od naszej Inteligencji i Mądrości oraz tego czy użyliśmy wcześniej Kuli z brązu)
1. Postraszyć Istotę Wiekuistą że zabijemy się za pomocą Ostrza nieśmiertelnego i zmusić go aby połączył się z Bezimiennym. Mamy wtedy możliwość ożywienia naszych towarzyszy (najlepsza z możliwości).
2. Zabić Istotę Wiekuistą w bezpośredniej walce
3. Użyć Ostrze nieśmiertelnego i pozbawić się życia (najgorsza z możliwości)
Rozwiązania 1 i 2 pozwalają nam prawdziwie zakończyć ten rozdział historii Bezimiennego i udać się na spotkanie innych przygód na Wiecznej Wojnie ... ale to już zupełnie inna historia.
Autorzy: Janusz "Solnica" Burda, Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz
0
- Planescape Torment - poradnik do gry
- Planescape Torment: Planescape Torment - poradnik do gry
- Planescape Torment: Opis przejścia
- Planescape Torment: Kostnica
- Planescape Torment: Miasto Ul i Aleja Niebezpiecznych Węgłów
- Planescape Torment: Plac Szmaciarzy
- Planescape Torment: Śmieciowisko
- Planescape Torment: Zakopana Wioska
- Planescape Torment: Łkające kamienie i Labirynty Myśli
- Planescape Torment: Ziemie Umarłych
- Planescape Torment: Zatopione Ziemie
- Planescape Torment: Kamienica Zbójców i Aleja Uporczywych Westchnień
- Planescape Torment: Niższa Dzielnica, Wielka Kuźnia, Kości Nocy
- Planescape Torment: Dzielnica Urzędników, Miejski Gmach Rozrywki
- Planescape Torment: Labirynt Gracza, PodSigil, Rubikon
- Planescape Torment: Labirynt Raveli
- Planescape Torment: Klątwa i Podziemia Klątwy
- Planescape Torment: Więzienie, Krainy Zewnętrzne, Baator, Słup Czaszek, Zniszczona Klątwa
- Planescape Torment: Tartar
- Planescape Torment: Forteca Żalu
- Planescape Torment: Opis przejścia
- Planescape Torment: Planescape Torment - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany447260 Junior
czy ktoś wie jak dojść do Reveli Szkaradnej.
prosze o odpowieć
maciek20000000000000 Junior
Pomocy w którym miejscu jest wejście do komnat Czerstwej Mary bo najeżam myszką i nigdzie nie robi śię wejście?
maciek20000000000000 Junior
Mam bardzo duży problem Pokonałem Trias'a otworzył się portal ale zamiast do kostnicy to ląduje przy łupie z imionami. Nie wiem co jest grane.
maciek20000000000000 Junior
A jak chcę wejść do kostnicy to pisze że drzwi są zamknięte.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.