NieR Automata: Lista zakończeń

Ta strona poradnika zawiera listę wszystkich 26 zakończeń NieR Automata. Wyjaśniamy jakie wymagania mają zakończenia i jak obejrzeć 100% zakończeń gry.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do NieR Automata znajduje się zestawienie wszystkich 26 zakończeń gry. Dowiecie się na jakie główne grupy dzielą się zakończenia, jakie mają konkretne wymagania oraz jak odblokować sekretne zakończenie Y powiązane z pokonaniem silnego ukrytego bossa.

Nasze zestawienie siłą rzeczy musi zawierać pewne spojlery na temat okoliczności odblokowywania zakończeń. Staraliśmy się natomiast nie zdradzać żadnych ważnych wydarzeń fabularnych powiązanych z głównymi zakończeniami oraz finałem całej opowieści.

Ogólne informacje o zakończeniach

Zakończenia w grze NieR Automata można podzielić na trzy kategorie - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenia w grze NieR Automata można podzielić na trzy kategorie. 5 zakończeń to zakończenia główne, czyli takie, które wyświetlają się po ukończeniu kolejnych ścieżek (Routes) i spełnieniu ewentualnych dodatkowych wymagań. Chodzi tu o zakończenia A, B, C, D i E. Z każdym z nich powiązane jest osobne trofeum.

Kolejnych 20 zakończeń to drobne zakończenia, które możecie odblokowywać na bieżąco w trakcie przechodzenia gry - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Kolejnych 20 zakończeń to drobne zakończenia, które możecie odblokowywać na bieżąco w trakcie przechodzenia gry. Odbywa się to głównie poprzez zachowywanie się w sposób sprzeczny z niektórymi wytycznymi misji. Przykładowo mini-zakończenie może wyświetlić się jeśli doprowadzicie do śmierci sojuszników albo zignorujecie komunikat z prośbą o pomoc. Gra za kazdym razem wyświetli krótki komentarz związany z danym zakończeniem i po powrocie do menu głównego będziecie mogli wznowić rozgrywkę w miejscu ostatniego zapisu. Radzimy sejwować grę przez odblokowaniem każdego dodatkowego zakończenia po to żeby stracić możliwie jak najmniej postępów w danej misji.

Oprócz wymienionych głównych i drobnych zakończeń do odblokowania jest również większe ukryte zakończenie Y, które zakłada przystąpienie do walki z bardzo silnym bossem. Uwzględniliśmy je w poniższym zestawieniu.

Wszystkie obejrzane zakończenia są zapisywane na Waszym aktualnym sejwie - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Wszystkie obejrzane zakończenia są zapisywane na Waszym aktualnym sejwie. Możecie sprawdzać stan odblokowania zakończeń w menu wyboru zapisów stanu gry - jest to wyświetlane w polu Endings. Każde zakończenie jest symbolizowane przez inną literę alfabetu.

Nie musicie obawiać się bezpowrotnego przegapienia niektórych zakończeń - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Nie musicie obawiać się bezpowrotnego przegapienia niektórych zakończeń. Po tym jak po raz pierwszy ukończycie wszystkich 17 rozdziałów gry odblokujecie opcję Chapter Select, która będzie dostępna w menu głównym i dodatkowo w menu pauzy.

Chapter Select pozwala na swobodne powtarzanie rozdziałów. Należy przy tym zaznaczyć, że nie są kasowane stare postępy w temacie odblokowania zakończeń. Możecie natomiast dzięki powtarzaniu rozdziałów i ich fragmentów docierać do pominiętych zakończeń.

W poniższym zestawieniu odwołujemy się często do funkcji Chapter Select. Przykładowo oznaczenie rozdziału 03-01 będzie oznaczało, że powinniście powrócić do sceny 01 rozdziału 03.

Zakończenie A - flowers for m[A]chines

To jedno z głównych zakończeń. Odblokujecie je dzięki ukończeniu całej ścieżki Route A, czyli wszystkich 10 rozdziałów grając jako 2B.

Zakończenie B - or not to [B]e

To jedno z głównych zakończeń. Odblokujecie je dzięki ukończeniu całej ścieżki Route B, czyli wszystkich 10 rozdziałów grając jako 9S.

Zakończenie C - meaningless [C]ode

To jedno z głównych zakończeń. Odblokujecie je dzięki ukończeniu ścieżek Route C i D (przechodzi się je równolegle) i wybierając opcję opowiedzenia się po stronie A2 w finale rozdziału 17.

Zakończenie D - chil[D]hood's end

To jedno z głównych zakończeń. Odblokujecie je dzięki ukończeniu ścieżek Route C i D (przechodzi się je równolegle) i wybierając opcję opowiedzenia się po stronie 9S w finale rozdziału 17.

Zakończenie E - the [E]nd of yorha

To jedno z głównych zakończeń i można je określić jako definitywne zakończenie kampanii - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

To jedno z głównych zakończeń i można je określić jako definitywne zakończenie kampanii. W celu odblokowania go musicie najpierw odblokować zakończenie C i zakończenie D. Po tym jak zaczną wyświetlać się napisy końcowe po obejrzeniu drugiego zakończenia (C lub D) musicie zgodzić się na propozycję poda (powyższy obrazek) i przystąpić do walk podczas wyświetlania napisów końcowych.

Całą procedurę opisaliśmy krok po kroku na stronie Zakończenia Route C i Route D w naszej solucji.

Zakończenie F - mission [F]ailed

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-03, Route B - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-03, Route B.

Podczas rozgrywania rozdziału 1 jako 9S awansujecie do sceny, w której będziecie mieli 3 minuty na przywrócenie do działania uszkodzonych systemów androida. Musicie po prostu zignorować wchodzenie w interakcje z białymi kwadratami i przeczekać 3 minuty.

Zakończenie G - hun[G]ry for knowledge

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-01, Route B - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-01, Route B.

Tuż po odblokowaniu po raz pierwszy kontroli nad 9S w rozdziale 1 wyruszcie na koniec pokazanego na powyższym obrazku dźwigu. Po chwili otrzymacie ostrzeżenie, po którym nastapi wyświetlenie zakończenia.

Zakończenie H - a mountain too [H]igh

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 05-02, Route A lub Route B - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 05-02, Route A lub Route B.

W trakcie pierwszej wizyty w wiosce maszyn w rozdziale 5 otrzymacie docelowo komunikat o ataku na ruiny miasta. Musicie zignorować temat powrotu do ruin i wybrać drugie wyjście z wioski maszyn (powyższy obrazek), które prowadzi do parku rozrywki. Po chwili otrzymacie ostrzeżenie i załączy się zakończenie.

Zakończenie I - no [I] in team

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 08-01, Route A - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 08-01, Route A.

W ramach rozgrywania rozdziału 8 musicie doprowadzić do pokonania bossa w Skopiowanym Mieście. Po walce znajdziecie się w pozycji z powyższego obrazka. Nie podchodźcie do 9S celem załączenia cut-scenki, tylko pozostawcie go na pastwę losu wyruszając w przeciwną stronę.

Zakończenie J - bad [J]udgement

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 09-01, Route A - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 09-01, Route A.

Musicie dotrzeć do Opuszczonej fabryki w rozdziale 9 z zamiarem spotkania się z Pascal. W celu załączenia sekretnego zakończenia zaatakujcie dowolną spośród neutralnie nastawionych maszyn z pierwszego pomieszczenia fabryki.

Zakończenie K - aji wo [K]utta

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 06-01, Route A lub Route B - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 06-01, Route A lub Route B.

Po rozpoczęciu rozdziału 6 powinniście otrzymać e-maila od Jackass (Jackass: Fish) i możecie spotkać się z nią w obozie Desert Camp. Od Jackass otrzymacie makrelę Mackerel. Znajdźcie ją w inwentarzu w kategorii Caught Fish i po wybraniu jej zdecydujcie się na jej spożycie żeby doprowadzić do śmiertelnego otrucia bohatera.

Zakończenie L - [L]one wolf

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 10-01, Route A - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 10-01, Route A.

Po dotarciu do obozu Resistance Camp w rozdziale 10 będzie on atakowany przez wrogo nastawione maszyny. Zamiast przystępować do walk szybko wyruszcie z powrotem do wyjścia z obozu ignorując ostrzeżenie 2B.

Zakończenie M - break ti[M]e

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 14-03, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 14-03, Route C/D.

W trakcie zaliczania rozdziału 14 jako A2 otrzymacie komunikat o tym żeby bezzwłocznie skierować się do wioski Pascal. Zamiast dotarcia do ścieżki prowadzącej do wioski udajcie się w inną stronę, np. do lunaparku. Początkowo otrzymacie ostrzeżenie od poda i jeśli jeszcze bardziej oddalicie się od celu podróży załączy się zakończenie.

Zakończenie N - [N]o man's village

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 07-01, Route A lub Route B - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 07-01, Route A lub Route B.

Po tym jak awansujecie do rozdziału 7 w kampanii 2B lub 9S możecie ponownie odwiedzić wioskę maszyn. Odblokowana została opcja atakowania i eliminowania maszyn z wioski Pascal. Musicie w tym sposób pozbyć się wszystkich maszyn, bo dopiero wtedy załączy się zakończenie. Jeśli się ono nie odblokowuje, to rozejrzyjcie się za przegapionymi maszynami przy wejściach do wioski oraz na małych półkach, do których prowadzą drabiny.

Zakończenie O - just y[O]u and me

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-03, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-03, Route C/D.

W rozdziale 11 awansujecie docelowo do miejsca, w którym 2B po zaliczonym przelocie z użyciem Flight Suita wyląduje w ciężkiej zbroi w ruinach miasta. Musicie zignorować cel zniszczenia maszyn z ruin i wyruszyć w przeciwną stronę, tzn. do Opuszczonej fabryki. Otrzymacie ostrzeżenie (powyższy obrazek) i po chwili wyświetli się zakończenie.

Zakończenie P - corru[P]tion

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-06, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-06, Route C/D.

W końcowej części rozdziału 11 steruje się zainfekowaną 2B. Kierujcie się w stronę centrum handlowego (celu misji) po to żeby przyśpieszać proces infekcji, ale tuż po przejściu po moście (powyższy obrazek) zatrzymajcie się i pozwólcie żeby infekcja osiągnęła stan 100%. Nie idźcie dalej żeby nie załączyć scenki z pojawienia się A2, bo przegapicie wtedy szansę zdobycia zakończenia.

Zakończenie Q - [Q]uestionable actions

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-07, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-07, Route C/D.

Zakończenie Q możecie odblokować tuż po zdobyciu opisanego powyżej zakończenia P. Po tym jak zaliczycie scenę 2B przejmiecie kontrolę nad 9S. Nie biegnijcie w stronę centrum handlowego żeby ustalić co wydarzyło się z 2B, tylko skierujcie się w inną stronę, np. do obozu ruchu oporu czy Zalanego Miasta. Otrzymacie ostrzeżenie o zboczeniu ze ścieżki i wkrótce załączy się zakończenie.

Zakończenie R - mave[R]ick

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 14-05, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 14-05, Route C/D.

W końcowej części rozdziału 14 grając jako A2 dotrzecie do Opuszczonej fabryki. Po wkroczeniu do pierwszego pomieszczenia z powyższego obrazka zaatakujcie dowolną z neutralnie nastawionych maszyn.

Zakończenie S - city e[S]cape

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 17-01, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 17-01, Route C/D.

Zakończenie to powiązane jest z nieudaną pierwszą próbą włamania się do centralnej Wieży (Tower) w rozdziale 17. Pojawią się Devola i Popola żeby pomóc 9S w walkach. Zamiast powrócić do tematu hakowania Wieży zacznijcie się od niej oddalać (i od walczących bliźniąt). Otrzymacie ostrzeżenie (powyższy obrazek) i załączy się zakończenie.

Zakończenie T - fa[T]al error

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-05 i wszystkie kolejne - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-05 i wszystkie kolejne.

To nietypowe zakończenie, bo dotyczy ono "wyłączenia" sterowanego przez Was androida poprzez wyjęcie czipa systemu operacyjnego. Musicie w tym celu otwierać kolejno menu Skills i Destroy Chip. Znajdźcie OS Chip na samej górze listy zamontowanych czipów, wybierzcie go i potwierdźcie chęć jego wyjęcia.

Zakończenie U - deb[U]nked

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-05, Route A lub Route B - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-05, Route A lub Route B.

W przypadku tego zakończenie założeniem jest doprowadzenie do autodestrukcji 2B lub 9S w trakcie jednego z pobytów w Bunkrze (na stacji kosmicznej). Musicie przytrzymać L3+R3 (mieć wciśnięte obie gałki analogowe) i odczekać około 2 sekund aż zakończy się odliczanie. Eksplodujący android zniszczy również Bunkier.

Zakończenie V - reckless bra[V]ery

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 17-01, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 17-01, Route C/D.

Zakończenie to powiązane jest z nieudaną pierwszą próbą włamania się do centralnej Wieży (Tower) w rozdziale 17. Pojawią się Devola i Popola żeby pomóc 9S w walkach. Zamiast powrócić do tematu hakowania Wieży dołączcie do bliźniąt i zajmujcie się eliminowaniem maszyn, które będą pojawiały się bez końca. Walczcie aż minie dostatecznie dużo czasu i gra załączy zakończenie z nieudanej infiltracji Wieży.

Zakończenie W - broken [W]ings

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-01, Route A - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 01-01, Route A.

Zakończenie to możecie odblokować na samym początku kampanii, tzn. podczas zaliczania pierwszego przelotu Flight Suitem w rozdziale 1. Musicie celowo przyczynić się do zniszczenia kontrolowanego Flight Suita, a więc dawajcie się trafiać przeciwnikiem i przede wszystkim ustawiajcie się na linii ostrzału dużych czerwonych strumieni energii (przykład na obrazku).

Zakończenie X - time to rela[X]

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-06, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 11-06, Route C/D.

Odblokowaniem zakończenia możecie zająć się tuż po przejęciu po raz pierwszy kontroli nad A2 w rozdziale 11. W miejscu, w którym znajduje się 2B pojawią się żołnierze YoRHa (powyższy obrazek). Nie przystępujcie do walk, tylko oddalcie się od tego miejsca pozostawiając 2B na pastwę losu.

Zakończenie Y - head[Y] battle

To najbardziej rozbudowane spośród dodatkowych zakończeń gry - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

To najbardziej rozbudowane spośród dodatkowych zakończeń gry. Nie ma ono konkretnego momentu odblokowania, aczkolwiek zanim się nim zajmiecie trzeba będzie spełnić kilka wymagań i odpowiednio się przygotować. Dzieje się tak dlatego, że zakończenie to wymusza pokonanie bossa z 99 poziomu doświadczenia. Oto elementy przygotowań do tego zakończenia:

  1. Ukończcie wszystkie ścieżki (Routes) i postarajcie się awansować na co najmniej 90 poziom doświadczenia. Im bliżej będziecie 99 poziomu, tym większe szanse będziecie mieli na wygraną. Próba obejrzenia tego zakończenia grając zbyt słabą postacią może doprowadzić do bardzo szybkiej śmierci. Porady jak zdobywać punkty doświadczenia znajdziecie na stronie XP - jak gromadzić?. W skrócie - warto szukać okazji do eliminowania złotych przeciwników, zajmować się jak największą liczbą questów oraz przystępować do walk z coraz silniejszymi przeciwnikami na opcjonalnych arenach (wymagają one posiadania jednego z DLC).
  2. Zdobądźcie wszystkie bronie (za wyjątkiem Emil's Heads - to nagroda za pokonanie bossa tego zakończenia) oraz awansujcie je na najwyższy 4 poziom. Zestawienie dostępnych odmian broni białej znajdziecie na stronie Lista broni, zaś informacje o tym jak rozwijać je do poziomu +4 zamieściliśmy na stronie Czwarty poziom broni - jak osiągnąć?. Będziecie niestety do tego potrzebowali bardzo dużej ilości składników do craftingu.
  3. Spotkajcie Handlarza Emil, który począwszy od rozdziału 7 podróżuje po ruinach miasta. Okoliczności pierwszej rozmowy z tą postacią są w opisie questu Emil's Item Shop na stronie ruiny miasta w rozdziale o pobocznych misjach gry.
  4. Wykonajcie quest Emil's Memories dla handlarza. Misję tę będziecie mogli rozpocząć w opuszczonym centrum handlowym sąsiadującym z lasem i zamkiem i opisaliśmy ją w rozdziale o pobocznych misjach gry. Musicie znaleźć wszystkie kwiaty po to żeby odebrać klucz od Emil do kryjówki pod centrum handlowym (pokazuje ją powyższy obrazek).
  5. Porozmawiajcie z Emil po skończeniu questu Emil's Memories. Musicie dowiedzieć się o jego miejscu zamieszkania.
Jeśli wykonaliście wszystkie powyższe czynności, to użyjcie Chapter Select do przeniesienia się do rozdziału 7 Route B - ważne jest to żeby grać jako 9S i żeby ruiny miasta były już w wersji po inwazji maszyn - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Jeśli wykonaliście wszystkie powyższe czynności, to użyjcie Chapter Select do przeniesienia się do rozdziału 7 Route B - ważne jest to żeby grać jako 9S i żeby ruiny miasta były już w "wersji" po inwazji maszyn.

Dotrzyjcie do centralnej części ruin. Waszym celem podróży jest wielki krater, a konkretnie zaznaczony na obrazku otwór, z którego wydostaje się woda. Możecie tam dotrzeć skacząc po półkach i pomagając sobie dashami i katapultowaniem się od poda. Znajdziecie ukrytę windę podróżującą do jaskiń pod miastem.

W trakcie eksploracji jaskiń możecie atakować napotykane maszyny lub je całkowicie ignorować - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

W trakcie eksploracji jaskiń możecie atakować napotykane maszyny lub je całkowicie ignorować. Docelowo musicie dotrzeć do ich końcowej części i w miejscu z obrazka zaliczyć długie swobodne opadanie.

Zbadajcie jeszcze niższą część jaskiń - konfrontacje z nowymi (silniejszymi) maszynami ponownie są opcjonalne - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zbadajcie jeszcze niższą część jaskiń - konfrontacje z nowymi (silniejszymi) maszynami ponownie są opcjonalne. Docelowo musicie dotrzeć do pokazanego na obrazku wejścia do kryjówki Emil. Jeśli spełniliście wszystkie opisane powyżej wymagania, to będzie ono otwarte. W przeciwnym razie będzie zamknięte. Upewnijcie się, że wykonaliście wszystkie obowiązkowe czynności.

Oto kolejne kroki od tego momentu:

  1. Wejdźcie do lokacji z domem Emil i rozejrzyjcie się za maską, którą trzeba ukraść. Powróćcie do centrum handlowego (na najniższy poziomie jaskiń jest nowa winda) i powiedzcie Emil o kradzieży.
  2. Raz jeszcze odwiedźcie dom Emil w jaskiniach, użyjcie hakowania 9S na skrzyni i ponownie ukradnijcie maskę.
  3. Spodziewajcie się spotkania Emil tuż po dokonaniu kradzieży. Rozpocznie się walka i Emil traktowany jest jako bardzo silny boss z 99 levelu. Pokonajcie go zdobywając unikalną broń Emil's Heads. Musicie ją ulepszyć do poziomu +4.
  4. Powróćcie do centrum handlowego gdzie powinien pojawić się nowy poboczny quest Emil's Determination. Wyruszcie w sprawie jego zaliczenia na pustynię.
  5. Na pustyni czeka Was starcie z bossem Emil Clones. Musicie nie tylko pokonać bossa, ale też pozwolić na to żeby głowa Emil dokonała autodestrukcji. Dla pewności warto wykonać manualny zapis stanu gry przed rozpoczęciem pojedynku (np. przy stacji Access Point na pustyni).

Zakończenie Z - over[Z]ealous

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 14-01, Route C/D - NieR Automata: Lista zakończeń - NieR Automata - poradnik do gry

Zakończenie do odblokowania w: rozdział 14-01, Route C/D.

Na samym początku rozdziału będziecie mogli uratować Pascal przed maszynami i porozmawiać z tym NPC-em. W trakcie rozmowy musicie wybrać opcję dialogową zniszczenia Pascal (powyższy obrazek).

Podobało się?

0

NieR: Automata

23 lutego 2017

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-03-10
14:25

Keyaru Junior

😃

Powstało spolszczenie

steamcommunity.c/sharedfiles/filedetails/?id=2300075981

wystarczy dodać "om" do ".c" i http przed linkiem ponieważ stronka nie umożliwia linkowania.

Komentarz: Keyaru
2023-12-28
17:58

blackk2 Junior

tak kolejna gra której nie da się ograć w swoim języku na xbox

Komentarz: blackk2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl