NieR Automata: 3 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
NieR Automata: na tej stronie znajduje się solucja 3 Rozdziału Route A - Pustynia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry NieR Automata znajduje się opis przejścia rozdziału 3 wchodzącego w skład ścieżki Route A i zakładającego pierwszą wizytę na pustyni (Desert Zone). Z solucji dowiecie się m.in. jakie atrakcje czekają na pustyni oraz na osiedlu Desert Housing, a także jak pokonać bossa Adam i jak zaliczyć scenę ucieczki.
- The Machine Surge - wyeliminowanie maszyn z terenów pustynnych
- Boss Adam
- Ucieczka i powrót do obozu ruchu oporu
The Machine Surge - wyeliminowanie maszyn z terenów pustynnych

Na pustynię (Desert Zone) dociera się od strony ruin miasta (City Ruins) i po drodze musicie skorzystać z wąskiego przejścia pod przekrzywionymi wieżowcami.
Pustynia składa się z kilku obszarów i pierwszy z nich jest dość niewielkich rozmiarów. W trakcie badania okolicy będziecie natrafiali na nowe maszyny, przy czym staczanie walk z nimi nie jest jeszcze obowiązkowe. Docelowo musicie doskoczyć do skalnej półki, na której przebywa członkini ruchu oporu Jackass. Wysłuchajcie rozmowy z tą postacią.

Skorzystajcie z oznaczonego przez grę wąskiego przejścia, które prowadzi na największą część pustyni. Waszym zadaniem jest wyeliminowanie wrogich maszyn z 4 obszarów oznaczonych na mapie czerwonymi okręgami. Polecamy w pierwszej kolejności odblokować tutejsze Access Points, dzięki czemu cały obszar pustyni zostanie odsłonięty na głównej mapie.
Maszyny na pustyni nie są zbyt wymagające, ale musicie pilnować się, gdyż w pewnym momencie pojawią się maszyny-kamikadze (Small Exploder). Będą one dążyły do zmniejszenia dystansu do 2B i autodestrukcji - eksplozja może zadać dość duże obrażenia. Gdy tylko je zauważycie rozpocznijcie ucieczkę i atakujcie je na dystans z pomocą poda.

Po pozbyciu się wszystkich maszyn na pustyni musicie wyruszyć w stronę północnego przejścia. Po raz pierwszy zauważycie uciekającą maszynę i pościg za nią będzie Waszym nadrzędnym zadaniem przez kilka kolejnych minut.
Północne przejście doprowadzi Was do zasypanego osiedla mieszkaniowego (Desert Housing). Wyruszcie w jego stronę i rozpocznijcie od odblokowania nowego Access Pointa.

Nowa lokacja ma bardziej liniowy charakter i zakłada przemieszczanie się pomiędzy zasypanymi budynkami.
W początkowej fazie przeprawy rozglądajcie się za budynkiem z zaznaczoną na obrazku zewnętrzną klatką schodową. Wyjdźcie po schodach na górę i otwórzcie znajdującą się tam dużą skrzynię. Jest w niej wielki topór Fang of the Twins - to jedna z wielu unikalnych broni ukrytych w świecie gry. Dla przypomnienia nowo odnajdywane bronie możecie oglądać i ustawiać jako aktywne w zakładce Weapons menu systemowego.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- NieR Automata - poradnik do gry
- NieR Automata: Opis przejścia
- NieR Automata: Route A
- NieR Automata: 1 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 2 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 3 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 4 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 5 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 6 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 7 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 8 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 9 Rozdział, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: 10 Rozdział, Zakończenie A, Route A - solucja, opis przejścia
- NieR Automata: Route A
- NieR Automata: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Keyaru Junior
Powstało spolszczenie
steamcommunity.c/sharedfiles/filedetails/?id=2300075981
wystarczy dodać "om" do ".c" i http przed linkiem ponieważ stronka nie umożliwia linkowania.
blackk2 Junior
tak kolejna gra której nie da się ograć w swoim języku na xbox
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
