Need for Speed Porsche 2000: Classic Era

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rocznik

Model

Klasa

Cena

ACC

TOP

BRA

HAN

OVE

1950

356 1100 Cabriolet

Class 3

11000

30

40

56

30

41

1950

356 1100 Coupe

Class 3

11000

30

40

56

33

42

1951

356 1300 Cabriolet

Class 3

x

34

41

59

30

43

1951

356 1300 Coupe

Class 3

x

34

41

59

33

44

1956

356 A 1300 Cabriolet

Class 3

11400

34

41

63

32

45

1956

356 A 1300 Coupe

Class 3

11400

34

41

63

35

45

1956

356 A 1600 Cabriolet

Class 3

12700

51

45

59

32

49

1959

356 A 1600 Convertible D

Class 3

x

51

45

59

32

49

1952

356 1500 Cabriolet

Class 3

x

54

48

59

30

50

1954

356 1300 Super Cabriolet

Class 3

x

49

45

61

33

50

1954

356 1300 Super Coupe

Class 3

x

49

45

61

36

50

1956

356 A 1600 Coupe

Class 3

12700

51

45

59

35

50

1956

356 A 1600 Speedster

Class 3

12700

51

45

59

35

50

1960

356 B 1600 Roadster

Class 2

13200

51

44

60

35

50

1960

356 B 1600 Coupe

Class 2

13300

51

44

61

36

50

1960

356 B 1600 Hardtop

Class 2

13300

51

44

60

35

50

1960

356 B 1600 Cabriolet

Class 2

14500

51

44

61

33

50

1952

356 1500 Coupe

Class 3

x

54

48

59

33

51

1956

356 A 1300 Super Cabriolet

Class 3

11400

49

45

63

35

51

1956

356 A 1300 Super Coupe

Class 3

11400

49

45

63

38

51

1953

356 1500 Super Cabriolet

Class 3

x

60

50

61

33

53

1953

356 1500 Super Coupe

Class 3

x

60

50

61

33

53

1959

356 A 1600 Super Convertible

Class 3

x

57

50

61

35

53

1956

356 A 1600 Super Cabriolet

Class 3

13800

57

50

63

35

54

1956

356 A 1600 Super Coupe

Class 3

13800

57

50

63

38

54

1956

356 A 1600 Super Speedster

Class 3

13800

57

50

63

38

54

1960

356 B 1600 Super Roadster

Class 2

14000

55

50

63

38

54

1960

356 B 1600 Super Hardtop

Class 2

14100

55

50

63

38

54

1960

356 B 1600 Super Cabriolet

Class 2

15300

55

50

65

36

54

1960

356 B 1600 Super Coupe

Class 2

14100

55

50

65

39

55

1960

356 B 1600 Super 90 Roadster

Class 2

15200

60

51

64

38

56

1960

356 B 1600 Super 90 Hardtop

Class 2

15300

60

51

64

38

56

1960

356 B 1600 Super 90 Cabriolet

Class 2

16500

60

51

65

36

56

1960

356 B 1600 Super 90 Coupe

Class 2

15300

60

51

65

39

57

1962

356 B 2000 GS Carrera 2

Class 1

23700

73

57

65

40

62

1967

911 Targa

Class 1

x

73

60

66

44

64

1965

911 Coupe

Class 1

21900

73

60

66

47

65

1967

911 S Targa

Class 1

25880

77

64

68

48

67

1967

911 S Coupe

Class 1

24480

77

64

68

51

68

1956

550 A Spyder*

Race Class

x

70

68

72

53

69

550 A Spyder* - samochód ten można wygrać w kończącym erę (lub - jak kto woli - zaczynającym erę), bonusowym wyścigu, albo kupić w Golden Era za 50000.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze41
2004-10-01
18:06

zarith Legend

zarith
👍

odkurzcie ligę:) porszaka uwielbiam:)

Komentarz: zarith
2004-10-01
18:09

zanonimizowany179203 Generał

Dragonxxx --> Underground nawet nie umywa sie do Porsche 2000...

Tak, tak... reaktywaować ligę!! Liga coś tam, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi! Czy jakoś tak to szło...

Komentarz: zanonimizowany179203
2004-10-01
20:04

Dagger Legend

==>Gooz
"Liga rządzi,liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi" :)))

==>[dRaXer]
Może to poprostu skrzywienie związane z tym że w naszej GOLowej lidze bez znajomości skrótów ciężko się było obejść - takto już jest jak się jeździ z żywym przeciwnikiem.

A skróty kiedyś widziałem znakomicie opisane na jakiejś stronie poświęconej tylko NFS - pewnie stąd moja ocena.

Komentarz: Dagger
2004-10-04
16:19

zanonimizowany191969 Junior

POMOCY jak sie dostaje następne tytuły w trubie factory driver to dostejemy też samochody. Gdzie je potem znaleźć [email protected] Pszcie

Komentarz: zanonimizowany191969
2004-10-04
22:02

zanonimizowany55819 Legionista

👎

brakuje w poradniku porad nt zestrojenia samochodu, a w tej grze ma to równie wielki wpływ na prowadzenia auta co tuning

generalnie można było sobie darować ten poradnik

Komentarz: zanonimizowany55819
2004-10-05
02:06

zanonimizowany179203 Generał

😊

nsk|Artek --> Ciężko w ogóle stwierdzić czy to faktycznie jest poradnik. IMO opisanie czegoś co i tak wiadomo...

Komentarz: zanonimizowany179203
2007-03-25
10:09

zanonimizowany445678 Junior

witam prosze o info... czy porade mam win xp media center i Need for Speed: Porsche Unleashed mi sie nawet nie chce zainstalowac :( probowalem juz z dwoma egzemplarzami.

Komentarz: zanonimizowany445678
2007-03-25
10:11

zanonimizowany445678 Junior

😒

przepraszam chodzi oczywiscie o Need for Speed: Porsche 2000.- nie instaluje sie... :-(

Komentarz: zanonimizowany445678
2007-09-11
19:41

zanonimizowany490894 Junior

Ja mam problem z tą grą. Mając Windowsa XP, gra mi się strasznie tnie. I w samym menu, jak i w wyścigu. Nie da się normalnie grać! A wymagania mój komputer spełnia aż mocno na wyrost...

Komentarz: zanonimizowany490894
2007-10-15
19:39

zanonimizowany324809 Junior

Ja mam problem z uruchomieniem gry. Po kliknięciu na ikonkę pojawia się komunikat, żeby włożyć właściwą płytę do cd-romu (mam oryginalną grę). Macie jakiś pomysł na to?

Komentarz: zanonimizowany324809

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl