Need for Speed Porsche 2000: Podstawy
Aktualizacja:
W grze dostępne są dwa tryby gry dla pojedynczego gracza: Factory Driver i Evolution. Zalecam ukończyć najpierw Factory Driver, gdyż jest nieco mniej skomplikowany niż tryb Evolution. Oddzieliłem drobne porady dla pierwszego trybu od tych dla drugiego.
Factory Driver:
- Nie przejmuj się, jeżeli musisz kilka(naście) razy powtarzać to samo zadanie. Tu wystarczy tylko Esc & race again, w trybie Evolution nie ma takiej opcji (race again w trybie evolution zabiera więcej czasu, a niekiedy również pieniądze).
- Duża część zadań odbywa się na firmowym placu Porsche, na którym zazwyczaj w jakiś sposób poustawiane są pachołki. Pierwsza zasada - unikaj spotkań z pachołkami. Druga - poćwicz z początku takie triki jak np. 360 - w kolejnych zadaniach będzie ich więcej i w większej ilości naraz.
Evolution:
- Pieniądze zarobione w tym trybie wydawałem przede wszystkim na nowe samochody, ale nieraz opłaca się zainwestować w upgrade'y starych wozów - szczególnie, jeżeli musisz jechać danym pojazdem w danym wyścigu (restrykcja), a możesz dużo wygrać.
- Jeżeli masz taką możliwość, przechodząc daną Erę zajmij się wpierw ukończeniem wyścigów Classic Club Races. W przeciwieństwie do Tournamentów, nie posuwają czasu do przodu, a można na nich sporo zarobić (np. na kolejne wozy już po przejściu następnego Tournamenta. :-).
- Jeszcze odnośnie poprzedniego punktu - jeżeli nie umiesz bardzo dobrze jeździć, nie porywaj się zbyt szybko na wyzwania w Club Races, czasami warto jest ukończyć Tournamenta, aby uzyskać dostęp do samochodów. To, w jaki sposób będziesz przechodził tryb Evolution, zależy od Ciebie. Wybierz jedną z dróg.
- Dokładnie planuj swoje wydatki. Korzystaj z tabelki w rozdziale Samochody, aby dowiedzieć się np. ile będziesz potrzebował pieniędzy na następny pojazd.
- Trasy w poszczególnych rajdach możesz przechodzić w dowolnej kolejności, więc jeżeli chcesz np. zaoszczędzić nieco na naprawie samochodów (a kosztuje ona wiele, szczególnie w późniejszych erach), przejdź najpierw te mapki, na których nie uszkadzasz samochodu.
Komentarze czytelników
Ja mam problem z uruchomieniem gry. Po kliknięciu na ikonkę pojawia się komunikat, żeby włożyć właściwą płytę do cd-romu (mam oryginalną grę). Macie jakiś pomysł na to?
Ja mam problem z tą grą. Mając Windowsa XP, gra mi się strasznie tnie. I w samym menu, jak i w wyścigu. Nie da się normalnie grać! A wymagania mój komputer spełnia aż mocno na wyrost...
przepraszam chodzi oczywiscie o Need for Speed: Porsche 2000.- nie instaluje sie... :-(
witam prosze o info... czy porade mam win xp media center i Need for Speed: Porsche Unleashed mi sie nawet nie chce zainstalowac :( probowalem juz z dwoma egzemplarzami.
nsk|Artek --> Ciężko w ogóle stwierdzić czy to faktycznie jest poradnik. IMO opisanie czegoś co i tak wiadomo...
brakuje w poradniku porad nt zestrojenia samochodu, a w tej grze ma to równie wielki wpływ na prowadzenia auta co tuning
generalnie można było sobie darować ten poradnik
POMOCY jak sie dostaje następne tytuły w trubie factory driver to dostejemy też samochody. Gdzie je potem znaleźć [email protected] Pszcie
==>Gooz
"Liga rządzi,liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi" :)))
==>[dRaXer]
Może to poprostu skrzywienie związane z tym że w naszej GOLowej lidze bez znajomości skrótów ciężko się było obejść - takto już jest jak się jeździ z żywym przeciwnikiem.
A skróty kiedyś widziałem znakomicie opisane na jakiejś stronie poświęconej tylko NFS - pewnie stąd moja ocena.
Dragonxxx --> Underground nawet nie umywa sie do Porsche 2000...
Tak, tak... reaktywaować ligę!! Liga coś tam, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi! Czy jakoś tak to szło...
Słuchaj kup albo ściągnij undegroud to zobaczysz jaka jazda.
żadnego patcha nie ma tylko trzeba ustawić zgodność z windows Me we właściwościach ikony
masz racje, pojde sobie, bo narzucasz mi zbyt wysoki poziom.
wzorzec --> Ja tez sie wyspalem, ale tobie jak widze sen nie pomogl. Mnie tez wiele rzeczy drazni, ale to nie powod, zeby opowiadac takie pierdoly jak ty. Chcesz leczyc kompleksy to wracaj do podstawowki (a moze jeszcze nie skonczyles?).
Dagger: Wierz albo nie, ale w niektorych momentach podczas pisania poradnika mialem wrazenie, ze ciut za malo w nim informacji - ale pozostalem przy tej koncepcji. Nie wydaje mi sie, ze NFS:PU jest gra na tyle obszerna, zeby rozbijac poradnik na czesci. Na sile daloby sie to zrobic, ale watpie czy przypadloby to czytelnikom do gustu.
A jesli chodzi o znajomosc skrotow: w opisie do Zone Industrielle sa opisane skroty (ponadto sa w zadaniach Factory Driver, jezeli scigasz sie na tej mapie, np zadanie 8 trybu Junior Test Driver); Auvergne - tutaj gdybym chcial wymienic wszystkie mozliwe trasy i skroty musialbym dysponowac szczegolowa mapa do zamieszczenia w poradniku, niestety takowej nie posiadam. Normandie - skroty sa opisane w opisie trasy i zaznaczone na mapie.
==>[dRaXer]
Szkoda że konwencja poradnika nie pozwala na poświęcenie większej ilości miejsca na opis tras - na kilku z nich znajomość skrótów jest decydująca - np. Zone I., Normandii czy też Auvergne
Może lepiej wyszedłby podzielony na dwie osobne części: jedna o trybie test driver druga o evolution?
Dagger: w tym miejscu bez bicia przyznaje sie do bledu. Chyba nie przeczytalem dwa razy tego, co napisalem. To, czy oplaca sie jechac skrotem zalezy juz od umiejetnosci gracza - jezeli dostaniesz sie na niego bez problemow i wyjedziesz rowniez bez problemow to nie mam nic przeciwko. Nieco latwiej wychodzi to na poczatkowych etapach, gdy na trasie sa jeszcze slabe wozy. Trudniej jest z szybkim samochodem - gdy takowym jechalem, wolalem bezpiecznie przejechac okrezna droga, a oponenci ktorzy jechali skrotem wcale mnie nie przescigneli.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
