Need for Speed Porsche 2000: Trasy cz.3
Aktualizacja:
10. Monte Carlo Circuit 5.
![]() | Ta mapa ma najdłuższe proste ze wszystkich okrążeń w Monte Carlo. Dzięki nim możesz wyciągać większe prędkości. Uważaj, żeby się nie zagapić i nie wpaść na nadchodzącym zakrętem na ścianę czy barierkę. |
11. Normandie.
![]() | Pierwsza zasada na tej mapie: korzystaj ze skrótów, to znacznie ułatwia życie. Przy największym skrócie (tym znajdującym się w starym mieście), aby wszystko wyszło efektownie i efektywnie, najlepiej jest lekko ściąć sobie zakręty - w przeciwnym przypadku możesz się nie wyrobić, gdyż zakręty wprowadzające na ten skrót są ostre. |
12. Pyrenees.
![]() | Tę trasę jedzie się raczej szybko. Wystarczy tylko uważać na nieliczne ostre zakręty i krawędzie drogi - bardzo możliwe, że jeżeli będziesz jechał poboczem, uderzysz w jakiś wystający element terenu, więc unikaj tego. Jeszcze tylko skorzystaj prawidłowo ze skrótu (to może być nieco trudne, szczególnie na odwróconej wersji trasy) i zwycięstwo masz w kieszeni. :-) Na mapie jest zaznaczony skrót, ale jedziesz nim na swoją odpowiedzialność - mi prawdę mówiąc lepiej szło "drogą okrężną". |
13. Schwarzwald.
![]() | Po mapie od razu widać, że plansza jest zakręcona. I tak jest w rzeczywistości. Obecności jakichkolwiek skrótów nie stwierdzono. Jeżeli płynnie opanujesz umiejętność częstego zakręcania (nierzadko ostrego), powinieneś sobie poradzić z tą mapą. Tak czy owak, zaliczam ją do trudniejszych. Na mapce obok tego nie widać, ale w jednym miejscu można wybrać sobie drogę przejazdu. W sumie obydwie są takie same, jedź tą, do której łatwiej Ci trafić bez zwalniania ani uszkodzeń. |
14. Zone Industrielle.
![]() | Skróty na tej planszy nie są zaznaczone na mapie, ale i tak je poznasz - jeśli nie teraz, to później, podczas wykonywania zadań trybu Factory Driver. Napiszę to tak, jak jest w zadaniu: skróty można zauważyć po dużej, wolnej przestrzeni po prawej stronie (jeżeli trasa jest odwrócona, to po lewej, rzecz jasna) i wjeździe do jakiegoś tunelu - uważaj, wjazdy nierzadko są wąskie. Uważaj podczas przejazdu trasą oznaczoną na mojej mapie jako skrót - jest wąska, a w pewnym miejscu blokuje ją samochód, przez co będziesz musiał skorzystać z rampy. Odcinek ten jest niebezpieczny, ale i znacznie krótszy od tego drugiego. |
Komentarze czytelników
Ja mam problem z uruchomieniem gry. Po kliknięciu na ikonkę pojawia się komunikat, żeby włożyć właściwą płytę do cd-romu (mam oryginalną grę). Macie jakiś pomysł na to?
Ja mam problem z tą grą. Mając Windowsa XP, gra mi się strasznie tnie. I w samym menu, jak i w wyścigu. Nie da się normalnie grać! A wymagania mój komputer spełnia aż mocno na wyrost...
przepraszam chodzi oczywiscie o Need for Speed: Porsche 2000.- nie instaluje sie... :-(
witam prosze o info... czy porade mam win xp media center i Need for Speed: Porsche Unleashed mi sie nawet nie chce zainstalowac :( probowalem juz z dwoma egzemplarzami.
nsk|Artek --> Ciężko w ogóle stwierdzić czy to faktycznie jest poradnik. IMO opisanie czegoś co i tak wiadomo...
brakuje w poradniku porad nt zestrojenia samochodu, a w tej grze ma to równie wielki wpływ na prowadzenia auta co tuning
generalnie można było sobie darować ten poradnik
POMOCY jak sie dostaje następne tytuły w trubie factory driver to dostejemy też samochody. Gdzie je potem znaleźć [email protected] Pszcie
==>Gooz
"Liga rządzi,liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi" :)))
==>[dRaXer]
Może to poprostu skrzywienie związane z tym że w naszej GOLowej lidze bez znajomości skrótów ciężko się było obejść - takto już jest jak się jeździ z żywym przeciwnikiem.
A skróty kiedyś widziałem znakomicie opisane na jakiejś stronie poświęconej tylko NFS - pewnie stąd moja ocena.
Dragonxxx --> Underground nawet nie umywa sie do Porsche 2000...
Tak, tak... reaktywaować ligę!! Liga coś tam, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi! Czy jakoś tak to szło...
Słuchaj kup albo ściągnij undegroud to zobaczysz jaka jazda.
żadnego patcha nie ma tylko trzeba ustawić zgodność z windows Me we właściwościach ikony
masz racje, pojde sobie, bo narzucasz mi zbyt wysoki poziom.
wzorzec --> Ja tez sie wyspalem, ale tobie jak widze sen nie pomogl. Mnie tez wiele rzeczy drazni, ale to nie powod, zeby opowiadac takie pierdoly jak ty. Chcesz leczyc kompleksy to wracaj do podstawowki (a moze jeszcze nie skonczyles?).
Dagger: Wierz albo nie, ale w niektorych momentach podczas pisania poradnika mialem wrazenie, ze ciut za malo w nim informacji - ale pozostalem przy tej koncepcji. Nie wydaje mi sie, ze NFS:PU jest gra na tyle obszerna, zeby rozbijac poradnik na czesci. Na sile daloby sie to zrobic, ale watpie czy przypadloby to czytelnikom do gustu.
A jesli chodzi o znajomosc skrotow: w opisie do Zone Industrielle sa opisane skroty (ponadto sa w zadaniach Factory Driver, jezeli scigasz sie na tej mapie, np zadanie 8 trybu Junior Test Driver); Auvergne - tutaj gdybym chcial wymienic wszystkie mozliwe trasy i skroty musialbym dysponowac szczegolowa mapa do zamieszczenia w poradniku, niestety takowej nie posiadam. Normandie - skroty sa opisane w opisie trasy i zaznaczone na mapie.
==>[dRaXer]
Szkoda że konwencja poradnika nie pozwala na poświęcenie większej ilości miejsca na opis tras - na kilku z nich znajomość skrótów jest decydująca - np. Zone I., Normandii czy też Auvergne
Może lepiej wyszedłby podzielony na dwie osobne części: jedna o trybie test driver druga o evolution?
Dagger: w tym miejscu bez bicia przyznaje sie do bledu. Chyba nie przeczytalem dwa razy tego, co napisalem. To, czy oplaca sie jechac skrotem zalezy juz od umiejetnosci gracza - jezeli dostaniesz sie na niego bez problemow i wyjedziesz rowniez bez problemow to nie mam nic przeciwko. Nieco latwiej wychodzi to na poczatkowych etapach, gdy na trasie sa jeszcze slabe wozy. Trudniej jest z szybkim samochodem - gdy takowym jechalem, wolalem bezpiecznie przejechac okrezna droga, a oponenci ktorzy jechali skrotem wcale mnie nie przescigneli.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





