Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (3) Factory Driver
Aktualizacja:
Zadanie 8: podtrzymywanie tradycji, część 2.
![]() |
|
Powyższego zadania nie opłaca się powtarzać choćby ze względu na czas jego wykonania - nie wierzę, że można to zrobić w mniej niż 6 minut (mój czas - 6:11:25). To zadanie jest bliźniaczo podobne do zadania 9 z czasów, kiedy byłeś jeszcze Junior Test Driverem. Z tą jednak różnicą, że trudniejsze. Wąskie uliczki miasta, ostre zakręty, porozrzucane wszędzie pachołki - to właśnie mapa numer 8. Na pociechę dodam, że nie przeszkadzają tu ani neutralne samochody, ani policja. Moja recepta na pomyślne ukończenie tego zadania? Szybka i precyzyjna jazda, potrącanie pachołków za pierwszym razem oraz bezwzględne podążanie za strzałkami. No i cierpliwość. :)
Zadanie 9: pojedynek o stanowisko .
![]() |
|
To zadanie dokładnie opisuje przysłowie "nie taki diabeł straszny, jak go malują". Jeżeli nie zepsujesz jazdy podczas 360-tek, nie powinieneś mieć absolutnie żadnych problemów. Jedynym minusem tej mapy jest fakt, że druga 360 jest na jej samym końcu, a te manewry muszą udać się za pierwszym razem, tak więc jeżeli coś nie wypali - race again. Za potrącenie pachołka dostajesz jedną karną sekundę.
Zadanie 10: właściwy pojedynek o stanowisko.
![]() |
|
Tym razem klasyczny pojedynek jeden na jednego. Możliwości na przejechanie tej mapy jest kilka, tak samo jak i skrzyżowań. Jako że samochód, jakim jedziesz, nie jest najwyższych lotów, proponuję uzyskać przewagę na zjeździe w kształcie litery S, a następnie podtrzymywać ją, na rozstajach dróg skręcając kolejno w lewo, na skrzyżowaniu prosto i w prawo do przejazdu przez górę. Dla ułatwienia zamieszczam screeny z pierwszego i trzeciego skrzyżowania. Rolf jest szybki, ale popełnia błędy - sztuką jest te błędy wykorzystać. I jeszcze jedno - nie daj mu się za bardzo wyprzedzić, bo stracisz jakiekolwiek szanse na wygraną. Klasyfikuję zadanie jako trudne ze względu na samochód, nieciekawą trasę i...Za to, że samochód Rolfa porusza się szybciej. :) W nagrodę za pomyślne ukończenie mapki otrzymasz tytuł Chief Test Drivera.
![]() Po prawej droga na prawo, a przed nami...Też droga, ale lepsza :)
| ![]() I drugi skrót.
|
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
- Need for Speed Porsche 2000: Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Prolog Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (4) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Factory Driver
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja mam problem z uruchomieniem gry. Po kliknięciu na ikonkę pojawia się komunikat, żeby włożyć właściwą płytę do cd-romu (mam oryginalną grę). Macie jakiś pomysł na to?
Ja mam problem z tą grą. Mając Windowsa XP, gra mi się strasznie tnie. I w samym menu, jak i w wyścigu. Nie da się normalnie grać! A wymagania mój komputer spełnia aż mocno na wyrost...
przepraszam chodzi oczywiscie o Need for Speed: Porsche 2000.- nie instaluje sie... :-(
witam prosze o info... czy porade mam win xp media center i Need for Speed: Porsche Unleashed mi sie nawet nie chce zainstalowac :( probowalem juz z dwoma egzemplarzami.
nsk|Artek --> Ciężko w ogóle stwierdzić czy to faktycznie jest poradnik. IMO opisanie czegoś co i tak wiadomo...
brakuje w poradniku porad nt zestrojenia samochodu, a w tej grze ma to równie wielki wpływ na prowadzenia auta co tuning
generalnie można było sobie darować ten poradnik
POMOCY jak sie dostaje następne tytuły w trubie factory driver to dostejemy też samochody. Gdzie je potem znaleźć [email protected] Pszcie
==>Gooz
"Liga rządzi,liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi" :)))
==>[dRaXer]
Może to poprostu skrzywienie związane z tym że w naszej GOLowej lidze bez znajomości skrótów ciężko się było obejść - takto już jest jak się jeździ z żywym przeciwnikiem.
A skróty kiedyś widziałem znakomicie opisane na jakiejś stronie poświęconej tylko NFS - pewnie stąd moja ocena.
Dragonxxx --> Underground nawet nie umywa sie do Porsche 2000...
Tak, tak... reaktywaować ligę!! Liga coś tam, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi! Czy jakoś tak to szło...
Słuchaj kup albo ściągnij undegroud to zobaczysz jaka jazda.
żadnego patcha nie ma tylko trzeba ustawić zgodność z windows Me we właściwościach ikony
masz racje, pojde sobie, bo narzucasz mi zbyt wysoki poziom.
wzorzec --> Ja tez sie wyspalem, ale tobie jak widze sen nie pomogl. Mnie tez wiele rzeczy drazni, ale to nie powod, zeby opowiadac takie pierdoly jak ty. Chcesz leczyc kompleksy to wracaj do podstawowki (a moze jeszcze nie skonczyles?).
Dagger: Wierz albo nie, ale w niektorych momentach podczas pisania poradnika mialem wrazenie, ze ciut za malo w nim informacji - ale pozostalem przy tej koncepcji. Nie wydaje mi sie, ze NFS:PU jest gra na tyle obszerna, zeby rozbijac poradnik na czesci. Na sile daloby sie to zrobic, ale watpie czy przypadloby to czytelnikom do gustu.
A jesli chodzi o znajomosc skrotow: w opisie do Zone Industrielle sa opisane skroty (ponadto sa w zadaniach Factory Driver, jezeli scigasz sie na tej mapie, np zadanie 8 trybu Junior Test Driver); Auvergne - tutaj gdybym chcial wymienic wszystkie mozliwe trasy i skroty musialbym dysponowac szczegolowa mapa do zamieszczenia w poradniku, niestety takowej nie posiadam. Normandie - skroty sa opisane w opisie trasy i zaznaczone na mapie.
==>[dRaXer]
Szkoda że konwencja poradnika nie pozwala na poświęcenie większej ilości miejsca na opis tras - na kilku z nich znajomość skrótów jest decydująca - np. Zone I., Normandii czy też Auvergne
Może lepiej wyszedłby podzielony na dwie osobne części: jedna o trybie test driver druga o evolution?
Dagger: w tym miejscu bez bicia przyznaje sie do bledu. Chyba nie przeczytalem dwa razy tego, co napisalem. To, czy oplaca sie jechac skrotem zalezy juz od umiejetnosci gracza - jezeli dostaniesz sie na niego bez problemow i wyjedziesz rowniez bez problemow to nie mam nic przeciwko. Nieco latwiej wychodzi to na poczatkowych etapach, gdy na trasie sa jeszcze slabe wozy. Trudniej jest z szybkim samochodem - gdy takowym jechalem, wolalem bezpiecznie przejechac okrezna droga, a oponenci ktorzy jechali skrotem wcale mnie nie przescigneli.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





