Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (1) Factory Driver
Aktualizacja:
Zadanie 1: coś specjalnego.
![]() |
|
Nazwałem to zadanie tak a nie inaczej ze względu na specyficzny samochód, jakim będziesz się poruszał - Porsche 911 GT1. Trzeba przyznać, że wygląda imponująco. :) Ta mapa to w zasadzie nic ponad to, co już przerabialiśmy - no, nie było jeszcze takiej ósemki. Jeżeli bez problemów ukończyłeś zadanie 9 z poprzedniego rozdziału, z tym również nie powinieneś mieć żadnych kłopotów (poza kłopotami z samochodem, który jest wyjątkowo szybki i zwrotny - będziesz musiał się do niego lekko przyzwyczaić :). Uważaj na pachołki - za potrącenie jednego dostajesz cztery dodatkowe sekundy.
Zadanie 2: dostawa, część 4.
![]() |
|
Znajoma mapa "Zone Industrielle" i kolejne zadanie od Dietera - tęskniliście? Bo ja nie. :) Jeżeli masz dobrą pamięć to z pewnością rozpoznasz fragmenty tras, po których niegdyś już jeździłeś. A skoro są fragmenty, to są i skróty... :) Będziesz jeździł tymi samymi skrótami co w zadaniu 8 jako Junior Test Driver. Trasa wygląda nieco inaczej - tu i ówdzie założono blokady, tam z kolei zdjęto itp. Gdy będziesz jeździł po wąskich uliczkach miasta staraj się przejeżdżać po umiejscowionych na bokach podjazdach - główna droga nierzadko jest zablokowana przez inne samochody i mogłoby się to źle skończyć. Policja na tej mapie nie dokucza aż tak bardzo, gorzej jest z neutralnymi samochodami... Powodzenia!
Zadanie 3: test of your skills.
![]() |
|
Muszę Cię zawieść - na tej mapie nie ma niczego specjalnego. To po prostu kolejna, jeszcze trudniejsza i znajdująca się w innym otoczeniu wersja slalomu znanego choćby z zadania 12 (Junior Test Driver). Nie jedź za szybko, gdyż pachołki są ustawione blisko siebie, a za potrącenie jednego dostajesz jedną sekundę karną. Po kilku próbach powinno Ci się udać.
Zadanie 4: Billy kontratakuje.
![]() |
|
Kolejna żałosna próba Billy'ego, której celem jest zrównanie Cię z ziemią. Na szczęście nie z nami takie numery. Ten slalom jest naprawdę na miarę szaleńców. :) W sumie nie mam tu nic więcej do powiedzenia jak po prostu jedź ostrożnie. Za pachołki dostajesz po sekundzie. Uważaj, bo np. mi zdarzało się, że jeden potrącony wpadał na drugiego i tym samym na moje konto trafiały dwie sekundy. Limit czasu jest mały, ale przy odrobinie szczęścia powinieneś się w nim płynnie zmieścić, zamykając tym samym Billy'emu gębę...Po raz kolejny.
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
- Need for Speed Porsche 2000: Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Prolog Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (4) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Factory Driver
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany179203 Generał
Dragonxxx --> Underground nawet nie umywa sie do Porsche 2000...
Tak, tak... reaktywaować ligę!! Liga coś tam, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi! Czy jakoś tak to szło...
Dagger Legend
==>Gooz
"Liga rządzi,liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi" :)))
==>[dRaXer]
Może to poprostu skrzywienie związane z tym że w naszej GOLowej lidze bez znajomości skrótów ciężko się było obejść - takto już jest jak się jeździ z żywym przeciwnikiem.
A skróty kiedyś widziałem znakomicie opisane na jakiejś stronie poświęconej tylko NFS - pewnie stąd moja ocena.
zanonimizowany191969 Junior
POMOCY jak sie dostaje następne tytuły w trubie factory driver to dostejemy też samochody. Gdzie je potem znaleźć [email protected] Pszcie
zanonimizowany55819 Legionista
brakuje w poradniku porad nt zestrojenia samochodu, a w tej grze ma to równie wielki wpływ na prowadzenia auta co tuning
generalnie można było sobie darować ten poradnik
zanonimizowany179203 Generał
nsk|Artek --> Ciężko w ogóle stwierdzić czy to faktycznie jest poradnik. IMO opisanie czegoś co i tak wiadomo...
zanonimizowany445678 Junior
witam prosze o info... czy porade mam win xp media center i Need for Speed: Porsche Unleashed mi sie nawet nie chce zainstalowac :( probowalem juz z dwoma egzemplarzami.
zanonimizowany445678 Junior
przepraszam chodzi oczywiscie o Need for Speed: Porsche 2000.- nie instaluje sie... :-(
zanonimizowany490894 Junior
Ja mam problem z tą grą. Mając Windowsa XP, gra mi się strasznie tnie. I w samym menu, jak i w wyścigu. Nie da się normalnie grać! A wymagania mój komputer spełnia aż mocno na wyrost...
zanonimizowany324809 Junior
Ja mam problem z uruchomieniem gry. Po kliknięciu na ikonkę pojawia się komunikat, żeby włożyć właściwą płytę do cd-romu (mam oryginalną grę). Macie jakiś pomysł na to?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




