Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (1) Factory Driver
Aktualizacja:
Zadanie 1: coś specjalnego.
![]() |
|
Nazwałem to zadanie tak a nie inaczej ze względu na specyficzny samochód, jakim będziesz się poruszał - Porsche 911 GT1. Trzeba przyznać, że wygląda imponująco. :) Ta mapa to w zasadzie nic ponad to, co już przerabialiśmy - no, nie było jeszcze takiej ósemki. Jeżeli bez problemów ukończyłeś zadanie 9 z poprzedniego rozdziału, z tym również nie powinieneś mieć żadnych kłopotów (poza kłopotami z samochodem, który jest wyjątkowo szybki i zwrotny - będziesz musiał się do niego lekko przyzwyczaić :). Uważaj na pachołki - za potrącenie jednego dostajesz cztery dodatkowe sekundy.
Zadanie 2: dostawa, część 4.
![]() |
|
Znajoma mapa "Zone Industrielle" i kolejne zadanie od Dietera - tęskniliście? Bo ja nie. :) Jeżeli masz dobrą pamięć to z pewnością rozpoznasz fragmenty tras, po których niegdyś już jeździłeś. A skoro są fragmenty, to są i skróty... :) Będziesz jeździł tymi samymi skrótami co w zadaniu 8 jako Junior Test Driver. Trasa wygląda nieco inaczej - tu i ówdzie założono blokady, tam z kolei zdjęto itp. Gdy będziesz jeździł po wąskich uliczkach miasta staraj się przejeżdżać po umiejscowionych na bokach podjazdach - główna droga nierzadko jest zablokowana przez inne samochody i mogłoby się to źle skończyć. Policja na tej mapie nie dokucza aż tak bardzo, gorzej jest z neutralnymi samochodami... Powodzenia!
Zadanie 3: test of your skills.
![]() |
|
Muszę Cię zawieść - na tej mapie nie ma niczego specjalnego. To po prostu kolejna, jeszcze trudniejsza i znajdująca się w innym otoczeniu wersja slalomu znanego choćby z zadania 12 (Junior Test Driver). Nie jedź za szybko, gdyż pachołki są ustawione blisko siebie, a za potrącenie jednego dostajesz jedną sekundę karną. Po kilku próbach powinno Ci się udać.
Zadanie 4: Billy kontratakuje.
![]() |
|
Kolejna żałosna próba Billy'ego, której celem jest zrównanie Cię z ziemią. Na szczęście nie z nami takie numery. Ten slalom jest naprawdę na miarę szaleńców. :) W sumie nie mam tu nic więcej do powiedzenia jak po prostu jedź ostrożnie. Za pachołki dostajesz po sekundzie. Uważaj, bo np. mi zdarzało się, że jeden potrącony wpadał na drugiego i tym samym na moje konto trafiały dwie sekundy. Limit czasu jest mały, ale przy odrobinie szczęścia powinieneś się w nim płynnie zmieścić, zamykając tym samym Billy'emu gębę...Po raz kolejny.
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
- Need for Speed Porsche 2000: Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Prolog Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Junior Test Driver (4) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (1) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (2) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Chief Test Driver (3) Factory Driver
- Need for Speed Porsche 2000: Factory Driver
- Need for Speed: Porsche 2000 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ja mam problem z uruchomieniem gry. Po kliknięciu na ikonkę pojawia się komunikat, żeby włożyć właściwą płytę do cd-romu (mam oryginalną grę). Macie jakiś pomysł na to?
Ja mam problem z tą grą. Mając Windowsa XP, gra mi się strasznie tnie. I w samym menu, jak i w wyścigu. Nie da się normalnie grać! A wymagania mój komputer spełnia aż mocno na wyrost...
przepraszam chodzi oczywiscie o Need for Speed: Porsche 2000.- nie instaluje sie... :-(
witam prosze o info... czy porade mam win xp media center i Need for Speed: Porsche Unleashed mi sie nawet nie chce zainstalowac :( probowalem juz z dwoma egzemplarzami.
nsk|Artek --> Ciężko w ogóle stwierdzić czy to faktycznie jest poradnik. IMO opisanie czegoś co i tak wiadomo...
brakuje w poradniku porad nt zestrojenia samochodu, a w tej grze ma to równie wielki wpływ na prowadzenia auta co tuning
generalnie można było sobie darować ten poradnik
POMOCY jak sie dostaje następne tytuły w trubie factory driver to dostejemy też samochody. Gdzie je potem znaleźć [email protected] Pszcie
==>Gooz
"Liga rządzi,liga radzi, liga nigdy cie nie zdradzi" :)))
==>[dRaXer]
Może to poprostu skrzywienie związane z tym że w naszej GOLowej lidze bez znajomości skrótów ciężko się było obejść - takto już jest jak się jeździ z żywym przeciwnikiem.
A skróty kiedyś widziałem znakomicie opisane na jakiejś stronie poświęconej tylko NFS - pewnie stąd moja ocena.
Dragonxxx --> Underground nawet nie umywa sie do Porsche 2000...
Tak, tak... reaktywaować ligę!! Liga coś tam, Liga radzi, Liga nigdy Cię nie zdradzi! Czy jakoś tak to szło...
Słuchaj kup albo ściągnij undegroud to zobaczysz jaka jazda.
żadnego patcha nie ma tylko trzeba ustawić zgodność z windows Me we właściwościach ikony
masz racje, pojde sobie, bo narzucasz mi zbyt wysoki poziom.
wzorzec --> Ja tez sie wyspalem, ale tobie jak widze sen nie pomogl. Mnie tez wiele rzeczy drazni, ale to nie powod, zeby opowiadac takie pierdoly jak ty. Chcesz leczyc kompleksy to wracaj do podstawowki (a moze jeszcze nie skonczyles?).
Dagger: Wierz albo nie, ale w niektorych momentach podczas pisania poradnika mialem wrazenie, ze ciut za malo w nim informacji - ale pozostalem przy tej koncepcji. Nie wydaje mi sie, ze NFS:PU jest gra na tyle obszerna, zeby rozbijac poradnik na czesci. Na sile daloby sie to zrobic, ale watpie czy przypadloby to czytelnikom do gustu.
A jesli chodzi o znajomosc skrotow: w opisie do Zone Industrielle sa opisane skroty (ponadto sa w zadaniach Factory Driver, jezeli scigasz sie na tej mapie, np zadanie 8 trybu Junior Test Driver); Auvergne - tutaj gdybym chcial wymienic wszystkie mozliwe trasy i skroty musialbym dysponowac szczegolowa mapa do zamieszczenia w poradniku, niestety takowej nie posiadam. Normandie - skroty sa opisane w opisie trasy i zaznaczone na mapie.
==>[dRaXer]
Szkoda że konwencja poradnika nie pozwala na poświęcenie większej ilości miejsca na opis tras - na kilku z nich znajomość skrótów jest decydująca - np. Zone I., Normandii czy też Auvergne
Może lepiej wyszedłby podzielony na dwie osobne części: jedna o trybie test driver druga o evolution?
Dagger: w tym miejscu bez bicia przyznaje sie do bledu. Chyba nie przeczytalem dwa razy tego, co napisalem. To, czy oplaca sie jechac skrotem zalezy juz od umiejetnosci gracza - jezeli dostaniesz sie na niego bez problemow i wyjedziesz rowniez bez problemow to nie mam nic przeciwko. Nieco latwiej wychodzi to na poczatkowych etapach, gdy na trasie sa jeszcze slabe wozy. Trudniej jest z szybkim samochodem - gdy takowym jechalem, wolalem bezpiecznie przejechac okrezna droga, a oponenci ktorzy jechali skrotem wcale mnie nie przescigneli.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




