NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
Aktualizacja:
Rozdział 8 - Krecia Świątynia
- listy : 6
- tajemne miejsca : 11
- artefakty : 4
- sala wyzwań : Potrójny problem
Zadanie główne: przedostań się do komnaty smoka
Znajdź sposób by otworzyć bramę
Najwyższa pora rozprawić się ze smokiem, którego mieliśmy już okazję zobaczyć na niemieckim froncie, to jest nasz klucz do sukcesu. Krucjatę rozpoczynamy w szerokim korytarzu, z zamkniętą bramą na wprost. Idź więc w jedynym możliwym kierunku zabijać pojawiające się po drodze wampiry.
![]() | ![]() |
Pojawisz się w zbrojowni z pancerzem oraz przede wszystkim z dźwignią (1), którą naturalnie wypadałoby przestawić. Wychodząc możesz zahaczyć o miejsce tajemne z prawej strony (2) z listem i dopiero potem wrócić przed problematyczną bramę.
Walcz z przeciwnikami na placu
W nowym pomieszczeniu powinieneś zejść po schodach ale zapamiętaj ponurą lokację po lewej, teraz bezużyteczną. Tytułowi przeciwnicy to truposze wszelkiej maści, jak również asystujący im gigant (3). Po oczyszczeniu placu, wejdź z powrotem po długich schodach dobijając do wspomnianej części komnaty.
![]() | ![]() |
Zaokrąglone u góry drzwi są już otwarte (4), okrąż więc cały plac sięgając w sekretnym punkcie po artefakt (5). Ponownie zejdź na dół zbliżając się do pomieszczenia z charakterystyczną mgiełką przy ziemi (6).
![]() | ![]() |
Znajdź sposób na wyłączenie zgniatarki
Wyłącz zasilanie, by dostać się do przejścia
Animacja dużo zdradza, podobnie jak nazwy nowych zadań. Żeby kontynuować pielgrzymkę do smoka, trzeba wyłączyć masywną zgniatarkę po prawej. Całe pomieszczenie wypełniają jednak niebezpieczne elektryczności, tak więc by cokolwiek zdziałać w kierunku pierwszej misji, trzeba odciąć zasilanie.
![]() | ![]() |
W tym celu powinieneś skręcić w lewo i poruszając się przy ścianie, wejść do pokoiku kontrolnego (7). Przy drugich drzwiach po uprzednim załatwieniu obstawy, złap za wajchę (8), by odciąć dopływ prądu. Wyjdź drzwiami przy których znalazłeś dźwignię, a następnie wparuj do sąsiedniego pomieszczenia (na lewo) kuszącego czerwonymi odblaskami (9).
![]() | ![]() |
Zaatakują Cię wszędobylscy krwiopijcy ale nie będzie ich dużo. W następnej lokacji z licznymi hałdami, zetkniesz się z inwazją nieumarłych i lubiących działać z nimi w kooperacja pająkami. Od teraz bardzo często będziesz napadany przez wrogów więc radzę pozostać czujnym. Idąc prosto zobaczysz krwistoczerwoną poświatę dobiegającą zza dziwacznej kopuły. Nie owijając w bawełnę, odnajdziesz w tym miejscu trzeci tryb Ręki Cienia (10) - coś dla lubujących się w zamrażaniu.
- NecroVision - poradnik do gry
- NecroVision: Poradnik do gry
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 5 - Stonehenge
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 10 - Świątynia Azazela
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 12 - Wieża Mefisto
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W ósmym rozdziale gdyby kos nie mógł znaleść klucz to zapasowy jest w płomieniach.We wcześniejszym rozdziale 6
kolejka nie reagowała na przyciski wiec podeszłem pod tory i przeskoczyłem dwukrotnie bariery obok filarów i poszłem do wrót.
elo ej mam problem bo dotarłem do strażnika i moge nim strzelać ale nie moge nim zejść z tej platformy
w miejscu mi chodzi :( pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










