NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
Aktualizacja:
Przedostań się do drugiej części twierdzy
To będzie efektowna przeprawa. Chwilę po znalezieniu się na murze, z lewej strony zaatakuje Cię żołnierz. Po prawej widzisz ciągnącą wydawałoby się w nieskończoność dróżkę, wypełnioną skrzynkami i oczywiście niemieckimi żołnierzami. Bardzo szybko dadzą się nam we znaki więc schowaj się do bezpiecznej wieży, przy której stał wspomniany szkop (42).
![]() | ![]() |
Galopując krętymi schodami dotrzesz pod sklepienie, gdzie znajdziesz list, jak również odkryjesz punkt widokowy (43). Masz z niego fenomenalny wręcz widok na Szwabów oczekujących zza skrzynek Twojego przybycia. Spraw im psikusa.
Koniec końców będziesz musiał wrócić na mur i kontynuować walkę w niedobitkami i posiłkami w bardziej bezpośredni sposób. Kilka metrów od wieży postaraj się dostrzec drabinę przymocowaną po prawej (44). To pierwsza z trzech rozmieszczonych na murze i każda prowadzi do jakichś sekretów. Schodząc teraz na tajemny dół, zbierzesz tylko albo i aż dodatkową broń.
![]() | ![]() |
Systematycznie oczyszczaj sobie drogę pamiętając o drabinach. Dzięki kolejnej (45) zejdziesz do zapomnianego pomieszczenia, w którym zostawiono dla poszukiwaczy przygód pancerz (46). Ostatnia (47) natomiast to już wyższa szkoła jazdy, bowiem oznaczać to będzie eksplorację bunkra.
![]() | ![]() |
Po puszczeniu się drabiny musisz wówczas zejść jeszcze niżej zatrzymując się najlepiej przed głównym wejściem po list (48). Później nieskomplikowanym labiryntem nawiedzonym zombiakami, odszukaj w sekretnej lokacji artefakt (49).
![]() | ![]() |
Znajdź sposób na otwarcie drzwi
Taki to napis powita Cię jak w końcu zameldujesz się przed bramą. Kraty zostały opuszczone ale wystarczy tylko strzelić przez szpary do zaznaczonego na czerwono mechanizmu (50). Droga wolna.
![]() | ![]() |
Wewnątrz już czeka komitet powitalny, a dalej szereg korytarzy w mniejszym lub większym stopniu zapełnionych Niemcami. Nie ma sensu wdawać się tu w szczególiki, gdyż i tak wyprowadzą Cię one na zewnątrz, na swego rodzaju lądowisko. Terenu tego pilnuje wielgachna bestia, więc złap zawczasu w łapska jakiś sensowny oręż (51). Jak chcesz przejdź się na centralną część placu by zajrzeć do jakiego pomieszczenia obecnie zmierzamy.
![]() | ![]() |
Początek drogi znamionują drzwi (52), którymi dojdziesz do przełącznika (53) otwierającego kraty. Następnie zmierzysz się z bandą nieumarłych, by dowiedzieć się, że pobliskich drzwi nie da rady otworzyć w sposób typowy.
- NecroVision - poradnik do gry
- NecroVision: Poradnik do gry
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 5 - Stonehenge
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 10 - Świątynia Azazela
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 12 - Wieża Mefisto
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W ósmym rozdziale gdyby kos nie mógł znaleść klucz to zapasowy jest w płomieniach.We wcześniejszym rozdziale 6
kolejka nie reagowała na przyciski wiec podeszłem pod tory i przeskoczyłem dwukrotnie bariery obok filarów i poszłem do wrót.
elo ej mam problem bo dotarłem do strażnika i moge nim strzelać ale nie moge nim zejść z tej platformy
w miejscu mi chodzi :( pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












