NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
Aktualizacja:
Znajdź przełącznik otwierający bramę
Konkretnie chodzi o zablokowany pasaż, który zaczyna się w lewym kącie jaskini. My zaś teraz musimy udać się dróżką prawą, a następnie pokonać kolejnego wielkoluda oraz garstkę upiorów z nieumarłymi. Dopiero wtedy nasz heros dostąpi zaszczytu użycia na spokojnie dźwigni (15).
![]() | ![]() |
Dochodząc do otwartej już bramy, rękawica poradzi zachowywać się nad wyraz cicho, z racji czyhającego w pomieszczeniu niebezpieczeństwa. To się jednak na pewno nie uda, a co więcej, już na wstępie rzuci się na nas nieznany dostąp typ demonicznego agresora (16), potrafiący się bardzo nieprzyjemnie teleportować.
Później po względnie sielskim spacerze wąskim przejściem, napadnięty zostaniesz przez latające mini smoki oraz kolejne wijące się potwory. Walka ta raczej nie będzie należeć do łatwych ale silne zastępy wroga mają w gruncie rzeczy czego bronić.
![]() | ![]() |
Zostawiając za sobą trupy i resztki spalonych smoczków, dotrzemy bowiem do ukochanego mecha, choć zamiast przeskakiwania przez barierkę (17), można uprzednio wejść do wydrążonego w skale tunelu (18). Na jego tajemnym końcu ulokowano trzeci artefakt jak i pouczającą notatkę (19).
![]() | ![]() |
Zanim wskoczysz do Strażnika, jak chcesz zapoznaj się z jeszcze jednym listem leżącym nieopodal (20), po czym już z pieśnią na ustach zrujnuj wrota (21). Korytarz momentalnie zostanie wypełniony czerwonym gazem wampirów, więc widoczność będziesz miał mocno ograniczoną. Atak napastników nie powinien przysporzyć Ci jednak większych problemów. Na końcu prostej możesz na moment wysiąść, by w rogu odnaleźć tajemne miejsce (22).
![]() | ![]() |
W rozpasanej komnacie zmierzysz się z licznym przeciwnikiem, atakującym dosłownie zewsząd. O zdrowie mecha nie musisz się jednak zbytnio przejmować, gdyż za niedługo zaraz go stracisz. Wystarczy przejść się korytarzem jak każe kompas i wylądować na dnie pieczary z angielskim żołnierzem w klatce.
Uwolnij angielskiego jeńca z klatki
Sojusznik do wolności potrzebuje klucza, który leży całkiem niedaleko za beczkami (23). Podnieś go wkładając oczywiście zaraz na zamku. Podskakujący z radości Brytyjczyk wpadnie jednak wprost w ramiona truposzy co jest dla Ciebie nawet dość dobrą nowiną.
![]() | ![]() |
Rękawica poinstruuje zaraz o przydatnej funkcjonalności wskrzeszania zmarłych. W tej chwili możesz podejść do padniętego Anglika i naciskając klawisz E, przywrócić jego ciało go do życia. Trup zacznie działać w naszym imieniu co z pewnością zauważysz po tym jak z poświęceniem rzuci się na kolejną falę uderzeniową nieumarłych (24).
![]() | ![]() |
Jedyną możliwą dróżka zawitasz do lokacji opanowanej przez kilka fantomów (25). Zniszcz wszystkie najlepiej z poziomu korytarza, a dopiero później wyjdź na balkon skręcając w prawo po nowy tryb Ręki Cienia (26).
- NecroVision - poradnik do gry
- NecroVision: Poradnik do gry
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 5 - Stonehenge
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 10 - Świątynia Azazela
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 12 - Wieża Mefisto
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W ósmym rozdziale gdyby kos nie mógł znaleść klucz to zapasowy jest w płomieniach.We wcześniejszym rozdziale 6
kolejka nie reagowała na przyciski wiec podeszłem pod tory i przeskoczyłem dwukrotnie bariery obok filarów i poszłem do wrót.
elo ej mam problem bo dotarłem do strażnika i moge nim strzelać ale nie moge nim zejść z tej platformy
w miejscu mi chodzi :( pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












