NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
Aktualizacja:
Walcz z Niemcami, by przedrzeć się przez fortecę.
Walka? Raczej batalia z niemieckim garnizonem. Przeciwników do zastrzelenia masz od groma ale pamiętaj, że są głupi, więc raczej stój mniej więcej w miejscu otwartych przed chwilą wrót, zabijając każdego szkopa w zasięgu wzroku. Wielu z nich będzie do Ciebie podbiegała, jednak sądzę, że wiesz już jaka moc drzemie w kolbie karabinu/strzelby.
![]() | ![]() |
Nie biegaj zbytnio na widoku gdyż na górze Niemców też na brakuje, a stojąc za barierką mają Cię jak na tacy. Zwróć uwagę, że wielu Szwabów wychodzi z pomieszczenia po lewej (25). Jako, że jest to kłopot, pozbędziemy się go od ręki. Wparuj do środka zabijając każdego napotkanego wroga. Zostaniesz wprawdzie z miejsca zamknięty, ale nie ma się czym przejmować. Odkryj tajemne miejsce przesuwając też przełącznik od zatrzaśniętych drzwi (26).
![]() | ![]() |
Na nowo jesteś wolny, choć zanim wrócisz do konfrontacji z Niemcami, przypatrz się tajemniczej lokacji za kratami (27). Jest tam artefakt, po który wrócimy tu za chwilę, teraz bowiem dojście jest zablokowane. Oczyść parter i piętro z wrogów (wiem, łatwo się mówi) wchodząc do pomieszczenia z rozpalonym piecykiem (28).
![]() | ![]() |
Dalej w pokoju ze zniszczoną podłogą pomajstruj przy dwóch panelach, doprowadzając do eksperymentu w zamkniętej komorze (taka ciekawostka). Zejdź niżej przez dziurę w podłodze (29). Zaraz zaatakuje Cię helmut więc pokaż mu gdzie raki zimują. Naciśnij przełącznik zlokalizowany na ścianie (30), po czym wyjdź na zewnątrz zahaczając po drodze o sekretne miejsce po prawej (31). Biegniemy po artefakt.
![]() | ![]() |
Drzwi do tajemnej lokacji są już otwarte (32). Dziwna aura otaczająca miejsce jest jednak zabójcza, tak więc sprawę załatw stosunkowo szybko. Zanim złapiesz artefakt , musisz jeszcze pozbyć się obudzonego stwora, który do tej pory był zawieszony w powietrzu.
![]() | ![]() |
Zrobiliśmy co do nas należy, więc pędzimy zgodnie ze wskazówkami kompasu. Zaliczając kolejny punkt kontrolny wejdź do pokoju po prawej (33). Skieruj się do skupiska skrzynek rozwalając je w drobny mak. Twoim oczom ukaże się guzik (34), który naturalnie wciśnij, co zagwarantuje dostęp do sekretu z karabinem maszynowym.
Po powrocie wyjdź na środek obszernego pomieszczenia, a znajdziesz się razem z podłogą kilka metrów niżej (35).

- NecroVision - poradnik do gry
- NecroVision: Poradnik do gry
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 5 - Stonehenge
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 10 - Świątynia Azazela
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 12 - Wieża Mefisto
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W ósmym rozdziale gdyby kos nie mógł znaleść klucz to zapasowy jest w płomieniach.We wcześniejszym rozdziale 6
kolejka nie reagowała na przyciski wiec podeszłem pod tory i przeskoczyłem dwukrotnie bariery obok filarów i poszłem do wrót.
elo ej mam problem bo dotarłem do strażnika i moge nim strzelać ale nie moge nim zejść z tej platformy
w miejscu mi chodzi :( pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










