NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
Aktualizacja:
Zabij wszystkie pająki
Wokół aż roi się od nienaturalnie wielkich pająków. Nie są silne, czy wytrzymałe ale nadrabiają to szybkością oraz liczebnością. Zabij je wybranym sposobem (36), a potem zacznij gramolić się po schodach na górę. Uważaj tylko na spadającą beczkę (37).
Dojdziesz do pokoju kontrolnego, opanowanego przez Niemców. Nie będzie to wielkie wyzwanie choć szkop z pancerzem i karabinem maszynowym z pewnością będzie próbował twierdzić inaczej.
![]() | ![]() |
Zjedź windą do podziemi fortecy
Zanim zaczniemy działać w w/w kierunku, dobrze jeszcze zahaczyć o ostatnie już miejsce tajemne. Przejdź przez otwarte drzwi (38), zatrzymaj się przed dziurawą podłogą i zwróć się w prawo. Tam w kącie zapiszesz sobie dziesiąty sekret na konto.
![]() | ![]() |
Wróć z powrotem. Na jedynym interaktywnym panelu (39) naciśnij co trzeba by otworzyć drzwi do pokoiku z kolejnym pulpitem. Winda stanęła otworem.
Walcz drugi raz z upiorem
Zbliżamy się do końca poziomu. Przedtem jednak trzeba znowu stoczyć bój z upiorem, w który wmieszają się nieumarli, o zgrozo podpalani jeszcze od ognistych wyziewów z bocznych komór. Skup się jednak głównie na zjawie (40), bowiem kiedy ta ucieknie, przestaną pojawiać się też nowe przeterminowane posiłki.
Rozwal co zostanie i pędź za marą uruchamiając windę (41).
![]() | ![]() |
Pokonaj nieumarłych
Z widmem nie będziesz musiał się już mierzyć ale w zamian rzuci się na Ciebie zgraja zombi. Oczywiście przetrwaj natarcie zabijając wrogów najlepiej w furii, a kiedy zadanie główne zostanie zaliczone, sięgnij jeszcze po list z jednym z rogów pomieszczenia (42).
Z zamiarem odnalezienia Zimmermana, otwórz końcowe przejście (43).
![]() | ![]() |
- NecroVision - poradnik do gry
- NecroVision: Poradnik do gry
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 5 - Stonehenge
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 10 - Świątynia Azazela
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 12 - Wieża Mefisto
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W ósmym rozdziale gdyby kos nie mógł znaleść klucz to zapasowy jest w płomieniach.We wcześniejszym rozdziale 6
kolejka nie reagowała na przyciski wiec podeszłem pod tory i przeskoczyłem dwukrotnie bariery obok filarów i poszłem do wrót.
elo ej mam problem bo dotarłem do strażnika i moge nim strzelać ale nie moge nim zejść z tej platformy
w miejscu mi chodzi :( pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








