NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
Aktualizacja:
Znajdź detonator i wysadź barykadę
Po rozmowie i krótkiej wymianie poglądów kolbą broni, zdobędziesz maskę przeciwgazową. To konieczne, bowiem trzeba teraz udać się wypełnionego oparami szpitala. Jeśli przypadkiem nie widzisz w pobliżu maski, wdrap się do posterunku, znajdującego się naprzeciw wejścia do lecznicy (13) - jest tam zapasowa.
![]() | ![]() |
Zamelduj się w przychodni. Skręcając najlepiej w lewo odnajdź w kącie czwarty już list (14). Główny cel wskazuje Ci strzałka na kompasie więc pędź ile sił do detonatora (15). Uruchom go co zakończy zadanie, choć jeszcze nie wychodź z medycznej placówki. Niedaleko leży pancerz ale ważniejsze rzeczy skrywają drzwi ulokowane dalej na prawo. Podłóż pod nie materiał wybuchowy, rzuć precyzyjnie granatem albo potraktuj kolbą broni (16).
![]() | ![]() |
W tajemnym pomieszczeniu zaraz za rogiem leży list jednego z Niemców. To jednak nie wszystko. Zauważ, że nad drzwiami znajduje się jakaś dziwna aura i tli się czerwone światło. Strzel w linę przymocowaną do platformy (17), na skutek czego ta opadnie umożliwiając nam wspinaczkę. Z odkrytego pokoiku zabierzesz m.in. karabin maszynowy i lampę gazową (daje dobre światło) ale interesuje Cię pewnie ta wspomniana poświata. Żeby przedostać się na druga stronę, znowu musisz skorzystać z liny ale tym razem tej drugiej (18). Krwistoczerwony blask bije od wampirzego artefaktu podnoszącego poziom furii. Jest to pierwszy z wielu jakie napotkasz w trakcie swej wędrówki.
![]() | ![]() |
Opuść szpital. Za chwilę będziesz świadkiem kolejnej animacji, tym razem z walczącymi niewiadomo z kim lub z czym Niemcami oraz z marą unoszącą się w powietrzu. Po wysłuchaniu jej tajemniczych słów, mknij dalej, do sceny, w której jeden ze szkopów ginie od wiązki elektrycznej.
Zniszcz źródło zasilania bariery elektrycznej
Jako, że akurat stoi Ci ona na drodze, wypadałoby się jej pozbyć. Stań naprzeciw bariery i zauważ, że po drugiej stronie znajduje się puszka z napięciem. Strzel w nią co zabije też wartownika (19).
![]() | ![]() |
Za niedługo napadną Cię Niemcy. Rozpraw się z nimi i jeśli chcesz zainteresuj się drabiną prowadzącą do umocnienia po prawej, jest tam trochę amunicji. Tak czy inaczej pędź przed siebie do drzwi, które otwiera znajdujący się obok przełącznik (20). Witamy w niemieckim bunkrze.
Jak widać szkopy też mają swoje problemy, gdyż jak tylko wejdziesz do środka, będą walczyć z solidnie opancerzonym napastnikiem (21). To Ty rzecz jasna musisz go zabić, do czego sugerowałbym użyć strzelby albo granatu.
![]() | ![]() |
Zaraz za padniętym przeciwnikiem z pistoletem maszynowym znajdziesz sekret (22). Otwarty ręcznie korytarz prowadzi do kolejnego zabarykadowanego przejścia i potrzeby posłużenia się eksplozją albo rubasznym okładaniem zapory pięściami. W tajemnej zbrojowni za wyjątkiem wprowadzenia jej do statystyk i dodatkowej amunicji, nic więcej nie ma.
Wróć więc na główną ścieżkę obserwując jak jeden z żołnierzy znika w kontakcie z rozpalonym piecykiem. Niezwykłe rzeczy się tu dzieją...
- NecroVision - poradnik do gry
- NecroVision: Poradnik do gry
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 5 - Stonehenge
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 10 - Świątynia Azazela
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 12 - Wieża Mefisto
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W ósmym rozdziale gdyby kos nie mógł znaleść klucz to zapasowy jest w płomieniach.We wcześniejszym rozdziale 6
kolejka nie reagowała na przyciski wiec podeszłem pod tory i przeskoczyłem dwukrotnie bariery obok filarów i poszłem do wrót.
elo ej mam problem bo dotarłem do strażnika i moge nim strzelać ale nie moge nim zejść z tej platformy
w miejscu mi chodzi :( pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










