NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Z tego punktu możesz też bez przeszkód przeskoczyć na pokrzywiony most. Kompas wręcz błaga abyś poszedł nim w dół (chroniony pająkami) ale jeśli chcesz doświadczyć trzech premii, najpierw posłuchaj mnie. Wszystkie sekrety znajdują się w górnej części schodów. Pierwsze tajemne miejsce wymaga przeskoczenia na najbliższy możliwy balkon po prawej (27), ale drugie, susa niemalże w czeluść, co widzisz zresztą na 28 ilustracji. Podziemnym tunelem wyjdziesz wówczas do punktu ze zniszczonym mechem, czyli zrobisz małe kółko aby ponownie znaleźć się na zygzakowatym moście.
Po ostatni sekret udaj się na sam szczyt do pomieszczenia, skąd dochodzi widok niebieskiej poświaty (29). Rozpraw się z pojawiającymi się wampirami, zgarnij bonusową broń, schodząc w końcu pokornie w dół, zgodnie ze wskaźnikiem.
![]() | ![]() |
Z pokoju z dwoma silosami wybiegnie bydle z młotem, a wtórować mu będą wampiry ostrzeliwujący naszego bohatera najczęściej z dystansu. W tej sytuacji polecam więc niemiecką snajperkę, Przechodząc schodami wyżej znajdziesz się przed wejściem do pomieszczenia z wielką statuą pośrodku, którego broni teleportujący się czarnoksiężnik (30).
Wewnątrz po raz kolejny dadzą o sobie znać tchórzliwi krwiopijcy, więc karabin z lunetą być może znowu okaże się bardzo pomocny. Krok po kroku zdobywaj teren biegnąc schodkami na górę. Obróć się o 180 stopni wychodząc po kilku stopniach na środek komnaty. W lewym rogu powinieneś dostrzec wyjście (31), więc nie omieszkaj z niego skorzystać. Spacer korytarzem przebiegać będzie pod dyktando walk z kilkoma wampirami, które zatroszczyły się o wypełnienie go niewygodnymi oparami. Wreszcie zameldujesz się na wyższym poziomie pomieszczenia z posągiem.
![]() | ![]() |
Nie niepokojony przez nikogo dorwij na końcu drogi wajchę i zmień jej pozycję (32). Drzwi zaraz się otworzą umożliwiając dalszą wędrówkę. W skalnym tunelu z zombi, wabić będzie barwami lewa odnoga ale to prawa (33) dysponuje drobnym sekretem (za głazem). Weź co tam leży wracając zaraz na główny szlak.
![]() | ![]() |
Niedługo zobaczysz kolejnego mecha, którego próbuje osłaniać kilku wampirów chowających się za skrzynkami (34). Ostatecznie wsiądź do niego by po kilku krokach odwiedzić stację kolejową, podobną do tej z początku rozdziału. Z lewej strony za laserową ochroną stacjonują wampiry ale na niewiele im się zda, skoro sterujesz tytanem zniszczenia. Oczyść pomieszczenie wpadając na chwilę do sekretnego kąta pod zegarem (35) oraz do równie tajemniczej rury z listem i amunicją (36).
![]() | ![]() |
Włącz jeden z dostępnych przycisków by przywołać mostek (37). Po drugiej stronie torów zwalcz nowe wampirze jednostki i jeszcze raz zatroszcz się o stosowną przeprawę (38). Niestety po zetknięciu się mecha z wiązką energetyczną, ten kompletnie odmówi posłuszeństwa, więc zostaniemy znowu skazani na pieszą eksplorację.
![]() | ![]() |
Finał etapu jest już jednak blisko, choć przed nami jeszcze trochę pracy. Mknąc korytarzem zwróć uwagę na jego pokrytą czerwoną chmurą część (39). W zaułku tym odnajdziesz przedostatnią notatkę członka niemieckiej ekspedycji.
![]() | ![]() |
Dalej wkroczysz na arenę, na której walczą dwie ogromne bestie. Jedna wygra i oczywiście zwietrzy w Tobie następną ofiarę. Do dekapitacji giganta zalecam posłużyć się spowolnieniem czasu i wampirzym pistoletem maszynowym, skutecznie podwyższający opadającą adrenalinę specyficznym kombosem (40).
- NecroVision - poradnik do gry
- NecroVision: Poradnik do gry
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 1 - Okopy (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 2 - Forteca (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 3 - Wzgórze (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 4 - Twierdza (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 5 - Stonehenge
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.4)
- NecroVision: Rozdział 6 - Krecie Podziemie (cz.5)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 7 - Kryształowa komnata (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 8 - Krecia Świątynia (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 9 - Zemsta smoka (cz.3)
- NecroVision: Rozdział 10 - Świątynia Azazela
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.1)
- NecroVision: Rozdział 11 - Zaświaty (cz.2)
- NecroVision: Rozdział 12 - Wieża Mefisto
- NecroVision: Solucja
- NecroVision: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
W ósmym rozdziale gdyby kos nie mógł znaleść klucz to zapasowy jest w płomieniach.We wcześniejszym rozdziale 6
kolejka nie reagowała na przyciski wiec podeszłem pod tory i przeskoczyłem dwukrotnie bariery obok filarów i poszłem do wrót.
elo ej mam problem bo dotarłem do strażnika i moge nim strzelać ale nie moge nim zejść z tej platformy
w miejscu mi chodzi :( pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














