Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Przygotowanie do lotu
Aktualizacja:
Procedura uruchomienia lewego silnika wygląda następująco: otwieramy sobie panel przepustnic (shift-4) i przesuwamy go na lewo, jeśli przesłania górną część głównego panelu. Przełączamy prawy monitor w tryb EICAS. Klikamy samej górze ekranu lewy przełącznik START/IGN i przytrzymujemy, obserwując na EICAS jak wzrasta poziom obrotów turbiny N1. Kiedy poziom wskaźnika osiągnie około 30.00, puszczamy starter i momentalnie w panelu przepustnic przełączamy dźwignię dopływu paliwa do lewego silnika z pozycji CUTOFF na RUN. Silnik powinien w tym momencie zaskoczyć. Czekamy aż wskaźniki silnika się ustabilizują i powtarzamy procedurę startu dla prawego silnika. Zamykamy panel przepustnic, a leżący obok starterów przełącznik DE-ICE (odladzanie) włączamy na ON. Wciskamy także shift-H, aby włączyć ogrzewanie rurki Pitota - w przeciwnym wypadku może ona zamarznąć, wskazując prędkośc samolotu równą zeru! W panelu autopilota mamy już ustawiony pułap dozwolony przez ATC oraz kurs pasa, teraz jeszcze ustawiamy dozwoloną prędkość - 250 węzłów. Jest to prędkość maksymalna dla samolotów poniżej pułapu 10.000 stóp i mimo iż Flight Simulator 2004 nie zwraca na to uwagi, warto stosować to jako regułę, zbliżając się trochę bardziej do realizmu. Możemy teraz zwolnić hamulce kół i otworzyć nieco przepustnice tak, by poziom wskaźnika N1 silnika wzrósł do około 38.00. Pozwoli nam to przy obecnej masie startowej ruszyć samolot. Zawracamy Boeingiem i kołujemy do punktu przed pasem nr 11 korzystając z omówionych w czasie lotu King Airem pomocy kołowania.

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight
28 lipca 2003
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Wybór samolotu i Planowanie trasy
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Ustawienia pogody
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Paliwo i załoga
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Lotnisko
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Kokpit
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Zezwolenie na lot i kołowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Przygotowanie do lotu
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Kołowanie, cz. 1
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Start
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Pułap i kurs
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Wznoszenie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Przelot
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Kontrola Rzym
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Przygotowanie do lądowania
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Podejście do lądowania
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Lądowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Kołowanie, cz. 2
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777 Parkowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Boeing 777
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
