Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Start

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kołujemy wówczas na początek pasa i odwracamy go do startu. Nasz samolot zbyt wiele nie waży, więc nie opuszczamy klap, za to ustawiamy przełącznik Autofeather na ARM , zwiększamy moc i rozpędzamy samolot po pasie. Po przekroczeniu prędkości 100 węzłów delikatnie unosimy dziób maszyny a w granicach 115 węzłów odrywamy się od pasa. Wciągamy po starcie podwozie (klawisz G), wyłączamy światła kołowania (TAXI ), lądowania (LAND ), włączamy przycisk PROP SYNC co spowoduje, że śmigła będą obracać się synchronicznie. Przyspieszamy do 170 węzłów i operując klawiszami shift F2/F3 regulujemy obroty śmigieł na ok. 1600 RPM, obserwując wskaźniki podpisane PROP RPM . Po chwili załączamy autopilota klikając przycisk AP w jego panelu lub naciskając klawisz Z. Po tym klikamy przyciski ALT i HDG , dzięki czemu autopilot będzie się trzymał wyznaczonego wcześniej różowym pokrętłem kursu i będzie wznosił samolot na zaprogramowane 12000 stóp.

1 - Beechcraft King Air Start - Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl