Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lądowania cz.1
Aktualizacja:
W naszym przypadku zostajemy poinformowani, że znajdujemy się 49 mil na wschód od lotniska, mamy skręcić na kurs 225 stopni i na razie utrzymywać nasze 12000 stóp. Istotną informacją są też dane o pasie, na którym będziemy lądować - 4R. Spróbujmy się czegoś dowiedzieć o tym pasie - wchodzimy z menu pod klawiszem Alt w opcję Map i przesuwamy mapę tak, aby mieć na widoku lotnisko Kastrup. Klilamy na nie i otwiera się okienko informacyjne. Szukamy na końcu pasa 4R i dowiadujemy się, że częstotliwość ILS pasa wynosi 109.30 MHz, a jego kurs 040 stopni. Notujemy sobie te dane. Skręcamy więc na 225. Po chwili otrzymujemy kolejną informację - skręt w prawo na 255. Należy pamiętać, że każde polecenie kontroli musimy powtórzyć - będziemy do tego zawsze mieli stosowną opcję w okienku ATC.

W oczekiwaniu na kolejne instrukcje możemy wykorzystać dane o pasie do przygotowania się do lądowania. Częstotliwość 109.30 pasa 4R wprowadzamy do radia NAV1 , a zielonym pokrętłem na HSI ustawiamy kurs pasa, czyli 040. W ten sposób przygotowaliśmy wstępnie samolot do lądowania na tym pasie. Do działania tego systemu wrócę, kiedy złapiemy namiar ILS. Chwilę później dostajemy instrukcję zejścia na 3000 stóp. Ustawiamy to w panelu autopilota. Samolot schodząc przyspiesza, więc przymykamy przepustnice na tyle, by samolot nie zwiększał swojej prędkości.
Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight
28 lipca 2003
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Planowanie trasy
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Navigation Log
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Ustawienia pogody
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Paliwo i załoga
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Lotnisko
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Zezwolenie na lot
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lotu
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kołowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Start
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Pułap i kurs
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Wznoszenie i przelot
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air GPS
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kontrola Malmo
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lądowania cz.1
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lądowania cz.2
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Podejście do lądowania
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Lądowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kołowanie po lądowaniu
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
