Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Podejście do lądowania
Aktualizacja:

Tak czy inaczej, należy pamiętać o następujących rzeczach: po pierwsze redukcja prędkości! Przymykamy przepustnice, aby zwolnić do około 120 węzłów, opuszczamy klapy do pozycji APPR , wysuwamy podwozie i włączamy światła lądowania. Należy też zwrócić uwagę na drugi element systemu ILS, czyli wskaźnik obrazujący, czy jesteśmy na wysoko, czy za nisko względem optymalnej ścieżki schodzenia. Pojawia się on zwykle nieco później, po prawej stronie HSI. Jeśli strzałka na wskaźniku jest powyżej środka, oznacza to, że jesteśmy POD optymalną linią schodzenia, jeśli poniżej środka, to jesteśmy NAD optymalną linią. Uwaga, kiedy wskaźnik już się pojawi, strzałka wskaźnika będzie na samej górze - nie oznacza to jednak, że powinniśmy się wznosić, aby opadła - na ścieżkę schodzenia wchodzimy zawsze "pod spodem" - czekamy aż wskaźnik zacznie opadać, a kiedy dojdzie do centrum, zaczynamy zniżanie tak, by cały czas trzymał się środka. Jeśli zacznie opadać, może powinniśmy jeszcze zwolnić i schodzić nieco ostrzej w dół. Wciśnięcie APPR w panelu autopilota będzie nas automatycznie trzymało także ścieżki schodzenia. Poniższe zdjęcie pokazuje prawidłowe ustawienie wskaźnika ILS na HSI:

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight
28 lipca 2003
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Planowanie trasy
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Navigation Log
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Ustawienia pogody
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Paliwo i załoga
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Lotnisko
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Zezwolenie na lot
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lotu
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kołowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Start
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Pułap i kurs
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Wznoszenie i przelot
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air GPS
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kontrola Malmo
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lądowania cz.1
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lądowania cz.2
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Podejście do lądowania
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Lądowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kołowanie po lądowaniu
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
