Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kołowanie po lądowaniu

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Po wylądowaniu włączamy ciąg wsteczny silników przytrzymując klawisz F2, a kiedy prędkość spadnie do około 60 węzłów, hamujemy ręcznie. Najbliższym zjazdem opuszczamy pas startowy. W oknie ATC łączymy się z kontrolą naziemną ground, która da nam wskazówki do kołowania. W naszym przypadku jest to kołowanie drogami B5 B C A Z K J. Procedura kołowania jest identyczna jak z kołowaniem na pas przed startem - możemy posługiwać się tablicami, różową linią i widokiem z góry. W czasie kołowania włączamy światła kołowania, wyłączamy stroboskopy i podnosimy klapy. Kiedy dokołujemy na miejsce przeznaczenia, wyłączamy silniki kombinacją shift-ctrl-F1 oraz wszystkie światła. Lot został zakończony!

Uwaga - Beechcraft King Air Kołowanie po lądowaniu - Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry

Uwaga! W przypadku próby lotu tą samą trasą, wiele elementów może różnić się od podanych wyżej - kontrola może dawać nam nieco inne wskazówki w zależności od pogody. Należy w takich sytuacjach trzymać się wskazówek ATC, a nie niniejszego poradnika.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl