Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Pułap i kurs
Aktualizacja:
Po chwili wieża poprosi nas o skontaktowanie się z kontrolą odlotów (departure) w Gdańsku. Kontrola ta zezwoli nam na wznoszenie na zaplanowany pułap, poda ciśnienie, które - o ile jest inne od ustawionego - wybieramy na wysokościomierzu oraz skieruje na określony kurs - w naszym wypadku 270 stopni, nakazując przejść na własną nawigację. Teraz właśnie tego dokonamy. Dla chwili spokoju włączamy sobie pauzę. Wcześniej dostroiliśmy się już do radiolatarni DAR, teraz musimy się na nią kierować. Aby odnaleźć kurs na VOR DAR, kręcimy na HSI zielonym pokrętłem, obserwując, jak zachowuje się zielona przerwana strzałka na HSI. Kręcimy tak długo, aż spełnione zostaną dwa warunki - obie części zielonej strzałki utworzą pojedynczą linię, a biała strzałeczka leżąca na zielonej linii będzie wskazywała w stronę grotu strzałki zielonej. Czego dokonaliśmy? Wyszukaliśmy radial (czyli jeden z 360 kierunków), którym bezpośrednio polecimy na radiolatarnię DAR. Pozostaje jeszcze tak wyregulować różowe pokrętło kursu na HSI, aby jego szczerbinka pokryła się z zieloną strzałką. Jeśli teraz wyłączymy pauzę, zaobserwujemy, jak samolot skręca w tym kierunku. Kiedy autopilot wyrówna lot, na jego panelu wciskamy NAV (jednocześnie samo wyłączy się HDG ), co oznacza, że będziemy automatycznie prowadzeni na VOR DAR. Na HSI możemy też zaobserwować, że pojawiła się odległość do radiolatarni VOR - około 80 mil. Większość radiolatarni VOR posiada tzw. system DME, który po dostrojeniu się do częstotliwości radiolatarni będzie wskazywał nam aktualną do niej odległość.

Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight
28 lipca 2003
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Planowanie trasy
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Navigation Log
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Ustawienia pogody
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Paliwo i załoga
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Lotnisko
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Zezwolenie na lot
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lotu
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kołowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Start
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Pułap i kurs
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Wznoszenie i przelot
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air GPS
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kontrola Malmo
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lądowania cz.1
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Przygotowanie do lądowania cz.2
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Podejście do lądowania
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Lądowanie
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air Kołowanie po lądowaniu
- Microsoft Flight Simulator 2004: Beechcraft King Air
- Microsoft Flight Simulator 2004: A Century of Flight - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
